KaDust Skrevet 27. februar 2012 #101 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Disorder Rating Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: Low Borderline: High Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High Den kan jo ikke stemme, for noen av disse sykdommene som jeg slår høyt på er jo ting som er stikk motsatte av hverandre? Endret 27. februar 2012 av KaDust
Gjest O___o Skrevet 27. februar 2012 #102 Skrevet 27. februar 2012 denne testen er jo helt på jordet. :skratte: sikkert en amrikaner som har laget den.
Måndagsbarn Skrevet 27. februar 2012 #103 Skrevet 27. februar 2012 denne testen er jo helt på jordet. :skratte: sikkert en amrikaner som har laget den. Håper det:S Ble lei meg jeg:(
Gjest O___o Skrevet 27. februar 2012 #104 Skrevet 27. februar 2012 Håper det:S Ble lei meg jeg:( vel, hvis du ikke endte opp som et nutcase av denne testen, så har du gjort noe feil. konklusjonen er at du er gal uansett.
Gjest Dent Skrevet 27. februar 2012 #105 Skrevet 27. februar 2012 Denne "testen" er bare tull. Generelt skal det mye til for å få noen av disse diagnosene, og man kan max få 1 av de, eller blandet personlighetsforstyrrelse med spesifiserte trekk. Man får ikke en slik diagnose uten at personlighetstrekkene påvirker livet å så stor grad at man ikke fungerer sosialt, i arbeid, er kriminell og skader andre, må ta medisiner, skader seg selv o.l. Det holder altså ikke at man gråter fort, tror man er best i alt, eller er sjenert, for å gi noen eksempler.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #106 Skrevet 27. februar 2012 Generelt skal det mye til for å få noen av disse diagnosene, og man kan max få 1 av de, eller blandet personlighetsforstyrrelse med spesifiserte trekk. Det stemmer ikke. Man kan fint ha flere personlighetsforstyrrelsesdiagnoser på en gang.
Gjest Levitate Skrevet 27. februar 2012 #107 Skrevet 27. februar 2012 Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Very high Antisocial: Moderate Borderline: Very high Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Very high Obsessive-Compulsive: Moderate Psychobitch...
HedvigR Skrevet 27. februar 2012 #108 Skrevet 27. februar 2012 Mine resultat var jo bare kjedelige Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
Gjest caramiacaramella Skrevet 27. februar 2012 #109 Skrevet 27. februar 2012 Jeg fikk lavt på alt, bortsett fra dependency som jeg fikk moderat på.
Auroressa Skrevet 27. februar 2012 #110 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate Var farlig riktig på meg, slo spikeren på hodet... * skrive ned og ta med til psykologen *... Endret 27. februar 2012 av Auroressa
Gjest MorAase Skrevet 27. februar 2012 #111 Skrevet 27. februar 2012 Disorder Rating Information Paranoid: Moderate Schizoid: High Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
seleneluna Skrevet 27. februar 2012 #112 Skrevet 27. februar 2012 Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Huffda.
Gjest ff Skrevet 28. februar 2012 #113 Skrevet 28. februar 2012 Paranoid: Very High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #114 Skrevet 28. februar 2012 Paranoid: Very High Schizoid: Very High Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low
Gjest BabyBlue Skrevet 28. februar 2012 #115 Skrevet 28. februar 2012 Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate High på avoidant. Jaja. Forundrer meg ikke. Jeg overanalyserer alt og hater å treffe fremmede folk. Vil ikke si jeg lider av sosial angst, men er definitivt mer sjenert enn normalen. Leste på szhizoid hvor jeg er moderat, og der stod det at noe som var typisk for det var lite "sexual desire". Testen er altså ikke 100% sikker... Obsessive compulsive stemmer også litt, da jeg misliker sterkt å gjøre skolearbeid half assed. Blir direkte irritert på folk som suger under gruppearbeid, så det ramler også under den kategorien. Men tror ikke man skal lese for nøye inn i dette om man er normalt oppegående.
-Jiinxs- Skrevet 7. mars 2012 #116 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Disorder | Rating Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Vet ikke hva jeg skal si om den testen. Endret 7. mars 2012 av -Leon-
Xelea Skrevet 7. mars 2012 #117 Skrevet 7. mars 2012 Personality disorder test: Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive- Compulsive: High Paranoid 86% Schizoid 78% Schizotypal 78% Antisocial 54% Borderline 74% Histrionic 38% Narcissistic 30% Avoidant 66% Dependent 50% Obsessive- Compulsive 78% Depression test: Major Depression: High-Moderate Dysthymia: Slight-Moderate Bipolar Disorder: Very High Cyclothymia: Extremely High Seasonal Affective Disorder: High Postpartum Depression: N/A
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. mars 2012 #118 Skrevet 7. mars 2012 Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: High Obsessive-Compulsive: Low
melly666 Skrevet 8. mars 2012 #119 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Schizoid, Avodiant og Dependent er helt som forventet. Er unnvikende i veldig stor grad, men ikke såpass at det kan kalles en personlighetsforstyrrelse tror jeg. Heller ikke sånn at det påvirker livskvaliteten min i stor grad (altså, det er jo litt kjipt at jeg må holde meg unna sosiale samkomster, byen og treningssentere - men jeg jobber, går på skole og er med venner).Litt overrasket over schizotypal (regner med at det er den sosiale nervøsiteten som gjorde utslaget her også). Aner ikke hva som gjorde utslaget på Histrionic. Når jeg ser over symptom-listen, husker jeg at jeg svarte nei på alle spørsmålene som kan relateres til den - finner ikke på historier, tror ikke jeg er verdt mye, ønsker aldri å ha andres oppmerksomet osv. Merkelig. Endret 8. mars 2012 av melly666
Gjest Elihol Skrevet 8. mars 2012 #120 Skrevet 8. mars 2012 Synes denne testen var litt merkelig jeg, fikk vel high og moderate på nesten alt... Men var jo vanskelig å svare, for hvordan jeg oppfører meg kommer jo ann på situasjonen. Synes Depression test var bedre, selv om jeg ikke er så fornøyd med resultatet da. High-moderate og Very high på alle 6 typene, fantastisk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå