Gjest Veronica Skrevet 17. juni 2010 #61 Skrevet 17. juni 2010 Disorder Rating Information Paranoid: Very High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: High more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: High ehm, dette er vel ikke bra?
Gjest Psiv Skrevet 17. juni 2010 #62 Skrevet 17. juni 2010 Disorder Rating Information Paranoid: Very High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: High more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: High ehm, dette er vel ikke bra? Tja, har du det bra? Det er ikke sikkert at du har noen personlighetsforstyrrelse selv om du scorer høyt. Men hvis du føler deg plaget og ikke har det bra, så hadde det sikkert vært lurt å snakke med noen.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #63 Skrevet 18. november 2010 Nja, tror ikke dette stemmer helt Disorder Rating Information Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Moderate more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum
Gjest mari kontrari Skrevet 18. november 2010 #64 Skrevet 18. november 2010 Dette var litt urovekkende, særlig siden jeg tok testen en gang til og modererte svarene mine der jeg var i tvil... Savnet imidlertid et "av og til-alternativ" for en del av spørsmålene, og mye kan jo tolkes feil. Håper jeg. Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate URL of the test: http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv URL for more info: http://www.4degreez.com/disorder/index.html
frk. sørensen Skrevet 21. november 2010 #65 Skrevet 21. november 2010 tydligvis... Paranoid: High more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: High more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: High detta lover godt!
lilla¤ Skrevet 22. november 2010 #66 Skrevet 22. november 2010 Disorder Rating Information Paranoid: High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Moderate more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate more info | forum har fått bestilt psykolog time da, så skal få hjelp med problemene mine. Vet ikke om alt passer men avoidant, passet nokså mye.
Explosive Skrevet 22. november 2010 #67 Skrevet 22. november 2010 (endret) Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: Very High Antisocial: Moderate Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate Oi Endret 22. november 2010 av Anonyme
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #68 Skrevet 23. november 2010 Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate Stemmer jo egentlig veldig bra. Akkurat det psykologen min har sagt.
Gjest Hmm? Skrevet 9. juli 2011 #69 Skrevet 9. juli 2011 Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #70 Skrevet 9. juli 2011 Oi! Jeg tror jeg må være den sprøeste av alle! Paranoid: High Shizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Aviodant: Moderate Depentent: Very High Obsessive-Compulsive: High. Lover ikke godt! Stoler ikke helt på den testen da.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #71 Skrevet 9. juli 2011 Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: High Obsessive-Compulsive: High Tror jeg lar denne gå på anonym jeg :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #72 Skrevet 9. juli 2011 Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate Tja, hva skal man si? Ikke så overraskende må jeg innrømme ...
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #73 Skrevet 9. juli 2011 Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate Tja, hva skal man si? Ikke så overraskende må jeg innrømme ... Tok depresjonstesten også. Disorder Your Score Major Depression: High-Moderate Dysthymia: Very High Bipolar Disorder: Very Slight Cyclothymia: Very Slight Seasonal Affective Disorder: Extremely High Postpartum Depression: N/A Joda, dette lover bra ...
Ego Skrevet 9. juli 2011 #74 Skrevet 9. juli 2011 (endret) Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Tok også depresjonstesten: Major Depression: Very High Dysthymia: High Bipolar Disorder: High Cyclothymia: Moderate Seasonal Affective Disorder: Very Slight Postpartum Depression: N/A Hmm... overrasket over å score så høyt på bipolar... (Viser i grunn hvor lite nøyaktige slike tester er) Endret 9. juli 2011 av Ego
Gjest neroguilt Skrevet 25. juli 2011 #75 Skrevet 25. juli 2011 Disorder Rating Information Paranoid: High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Very High more info | forum Antisocial: High more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: High more info | forum Spinn hakkane galen joh 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #76 Skrevet 25. juli 2011 Disorder Rating Information Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Moderate more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate more info | forum
Thought-Fox Skrevet 25. juli 2011 #77 Skrevet 25. juli 2011 Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate
Heart Skrevet 25. juli 2011 #78 Skrevet 25. juli 2011 Det var ikke veldig vanskelig å skjønne hvilke personlighetstrekk de forskjellige spørsmålene "fisket" etter. En som har veldig dårlig selvinnsikt, vil antakelig svare nei (eller "ne-heeeei!", hvis det hadde vært et alternativ) på spørsmål der rett svar ville vært "ja". Jeg mener, "do you tend to lie a lot" er jo et spørsmål der man kanskje ikke kan forvente at mange svarer bekreftende på. Anyway, jeg gjorde mitt beste for å være ærlig, og fikk disse resultatene: Paranoid: Low Schizoid: High Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate ...og det var omtrent som forventet.
Gjest Jenta Skrevet 26. februar 2012 #79 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: Very High Schizoid: Moderate Schizotypal: Very High Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate Skulle ønske jeg hadde lav på alle da, men er psykisk syk (men uten diagnoser, utenom angst). Heh, synes nesten litt synd i meg etter den testen, haha.
Gjest imli Skrevet 26. februar 2012 #80 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå