AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #181 Skrevet 22. mai 2013 Disorder Rating Information Paranoid: Very High more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: Very High more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate Føler meg syk? Huff Anonym poster: 2f7b6c9a91a73ad32e8e344eca1c5e0d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #182 Skrevet 22. mai 2013 Paranoid: High more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: High more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: Very High more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: High more info | forum Ikke uventet, desverre. Jeg sliter veldig psykisk men det går veldig i baner. Anonym poster: 4f5d2e4be015876eb2fb5058e3f847f3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #183 Skrevet 22. mai 2013 Jeg er ts over her, jeg ser jo nå at jeg mye mulig burde søke hjelp. hjelpes. jeg er stort sett enig i alt, men jeg er ikke narsissistisk! Anonym poster: 4f5d2e4be015876eb2fb5058e3f847f3
tralalala Skrevet 23. mai 2013 #184 Skrevet 23. mai 2013 Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate
Nowayback Skrevet 23. mai 2013 #185 Skrevet 23. mai 2013 Your Personality Disorder Results: Disorder Rating Information Paranoid: High more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Moderate more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum
Gjest Morteno Skrevet 23. mai 2013 #186 Skrevet 23. mai 2013 Disorder Rating Information Paranoid: High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: High more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: Low more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum
Yzma Skrevet 23. mai 2013 #187 Skrevet 23. mai 2013 Fikk lavt på alt bortsett fra histronic, der fikk jeg medium lol.. Center of attention look at meeeeeee
Spiralis Skrevet 23. mai 2013 #188 Skrevet 23. mai 2013 Jeg tok denne testen i 2007 og tok den igjen nå. I 2007 var jeg moderat på Histrionic, lavt på resten. Nå er jeg moderat på paranoid og dependent. Er lav på resten.
Pinnedyr Skrevet 24. mai 2013 #189 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Jeg hadde high og moderate på nesten alt. High på schizotypal. Endret 24. mai 2013 av Pinnedyr
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #190 Skrevet 24. mai 2013 Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Moderate more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate Jeg er ikke så stødig i engelsk og jeg tror kanskje jeg ikke forsto alle spørsmålene rett. Anonym poster: a51a6cdada536cdf5b5fceb0b3dcb228
Rosewood Skrevet 22. juni 2013 #192 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Ikke så værst Endret 22. juni 2013 av Resee
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 22. juni 2013 #193 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Paranoid: LowSchizoid: HighSchizotypal: HighAntisocial: ModerateBorderline: Very HighHistrionic: LowNarcissistic: ModerateAvoidant: HighDependent: Low Obsessive-Compulsive: High Ikke rart, er inne i en tøff periode for tiden. Endret 22. juni 2013 av Valiumsjunkie
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #194 Skrevet 24. juni 2013 Paranoid: Moderate Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: Very High Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Ingen vei utenom å ta denne anonym, ser jeg.. Sukk. Etter et drøyt år i psykoterapi hos en psykiater, og daglig dose anti-depressiva er det ikke mye som har hjulpet. Føler ikke at alle disse beskriver meg, for jeg føler kanskje mer at jeg vil teste ut for ADHD (unnvikende type) enn personlighetsforstyrrelser, men noe må jo være riv ruskende galt Anonymous poster hash: 2cf28...04f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #195 Skrevet 24. juni 2013 Sånne tester skal tas med en gigantisk klype salt, folkens. Dere trenger ikke nødvendigvis hjelp bare fordi dere kjente dere igjen på noen punkter og fikk "high" på avoidant. Anonymous poster hash: 3f4ec...816
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #196 Skrevet 24. juni 2013 Disorder Rating Information Paranoid: Very High more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: High more info | forum Anonymous poster hash: 6841d...95a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #197 Skrevet 24. juni 2013 Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: High more info | forumAnonymous poster hash: 76eb0...5bf
Tullebull Skrevet 24. juni 2013 #198 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Uffda. Endret 24. juni 2013 av Tullebull
Gjest Luna123 Skrevet 24. juni 2013 #199 Skrevet 24. juni 2013 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate
Elanore Skrevet 24. juni 2013 #200 Skrevet 24. juni 2013 Tatt denne før... Eneste jeg kan konkludere med utifra en test som dette, er at jeg har blitt mer selvkritisk ettersom jeg identifiserer meg med alt negativt om meg selv... Paranoid: Very high Schizoid: Very high Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Very high Histrionic: Very high Narcissistic: High Avoidant: Very high Dependent: Very high Obsessive-Compulsive: High
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå