Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Det MÅ jeg også begynne med... har veldig vanskelig for å få farge :sur: Og når man da skal være hjemme i nord hele sommeren blir det ikke lett å få NOK sol :sjenert:

Men lurer litt på: Hvor mange ganger i uka må man ta sol da? Har skrevet meg opp to ganger i uka helt ut juni, men aner jo ikke om det er riktig... :sjenert: Kanskje jeg bare blir et skrukketroll da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men lurer litt på: Hvor mange ganger i uka må man ta sol da? Har skrevet meg opp to ganger i uka helt ut juni, men aner jo ikke om det er riktig... :sjenert: Kanskje jeg bare blir et skrukketroll da :ler:

Tror det holder med ett par ganger i uka nå i starten, så kan du jo ta 3 på slutten dersom du ser at du har behov for det :sjenert:

Kommer jo også ann på hvor sterk sola er og hvor lett du får farge også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her helt alene på jobb og med tårer i øynene...Gleder meg sånn!!!! :hjerter::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her helt alene på jobb og med tårer i øynene...Gleder meg sånn!!!! :hjerter:  :hjerter_rundt:

Ååååå så søtt :hjerte:

Jeg er også aleina på jobb, men ingen tårer :ler:

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommer bilder av kjolen min- uten meg i denne gangen.

Bildekvaliteten er så som så...ha tålmodighet med meg :ler:

Kjolen forfra

Ryggen

Ellers har den "krystaller" som går i linje fra der glidelåsen slutter på ryggen og helt ned til slutten av slepet. Framme er det pynten på overdelen, nede er den helt uten noe som helst pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig kommer bilder av kjolen min- uten meg i denne gangen.

Kjempefiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kjole :)

Litt lik min egentlig, med de broderiene og stropper. Men jeg har jo bredere stropper :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kjole :)

Litt lik min egentlig, med de broderiene og stropper. Men jeg har jo bredere stropper  :sjenert:

Jeg tenkte på det samme da jeg så bilde av din kjole. Har ikke du litt blått i din? Mener hvertfall at jeg tenkte: Den hadde passa fint til brudepikekjolene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det samme da jeg så bilde av din kjole. Har ikke du litt blått i din? Mener hvertfall at jeg tenkte: Den hadde passa fint til brudepikekjolene våre!

Nei har ikke blått i den, den her helt hvit :) Men kan virke som at den har litt blått i seg med de broderte perlene...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom for å titte på kjolen din :) Den ser kjempefin ut! Er den helt hvit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kjole!!! NYYYYYYYYYDELIG!!!!!!!

:klem:

:bukker: takk!

Kjempefin kjole  :)  :klappe:

:klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

:klem: takk!

Måtte innom for å titte på kjolen din :) Den ser kjempefin ut! Er den helt hvit?

Takk! Ja, den er helt hvit.

veldig fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kjole,grattis

:rødme: fin tid fremover

:rødme: Ja, det er ganske rart at det ikk er så sinnssykt lenge igjen. Det er liksom så lenge siden at jeg fridde til gubben...Men plutselig går tida så veldig fort!

Tusen takk for tilbakemeldingene på kjolen! Det er alltid artig å høre hva andre mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hjemme med sykt barn- igjen...Håper det bare er første året i barnehagen hun skal være så mye syk...Så inspirert av Susiepia har jeg laga kirkeprogram! Eller hvertfall, jeg har skrevet opp hva som skal skje i løpet av den korte tida vi har i kirka. Tenker jeg setter meg ned seinere i kveld for å prøve og få til noe på dataen av mine skriblerier.

Snakka med ene søstra mi i dag, hun vil veldig gjerne lese en tekst i kirka. Hun holder forresten på å strikke et sjal jeg kan ha over kjolen. Tror den blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Skal du også ha strikket sjal til kjolen? Det skal jeg også - eller heklet! Kan jeg få se bilde når det er ferdig? Vet du hvilken tråd hun bruker??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du også ha strikket sjal til kjolen? Det skal jeg også - eller heklet! Kan jeg få se bilde når det er ferdig? Vet du hvilken tråd hun bruker??

:klem:

Jeg vet ikke hvilken tråd hun bruker. Hun bor sørpå så jeg har ikke sett det. Hun sender meg sjalet når det er ferdig, så da kan jeg ta bilde av det. Jeg kan også spørre henne hvilken tråd hun bruker. Jeg er forøvrig helt amatør på tråder og strikking og sånt. Lærte meg det for ca 3 uker siden. :ler:

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...