Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Ja, det er ikke helt greit. Men jeg finner nok ut av det! Det "verste" er at jeg sier opp en fast jobb for å gå over i en stilling som er et vikariat av ubestemt lengde. Hmmm, må tenke veldig på dette. Så trives jeg veldig i begge jobbene, så det gjør det heller ikke noe lettere :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du vet er jo jeg i skifte-jobb-modus om dagen, så skjønner godt den spenninga. Men er jo morsomt med nye utfordringer da? Håper det ordner seg til det beste i alle fall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Håper du har det fint om dagen :)

Hvordan går det med de jobbgreiene, funnet ut noe???

:kose:

Hei igjen!

Joda, har det fint for tida. Hvis du ser bort fra at jeg har djævelsk gangsperre i dag! :sjenert: Spilte volleyball i går, så jeg merker det i dag, ja...Men artig var det!

Har ikke funnet ut noe om hva som skjer med jobben ennå. Får se etter styremøte til uka, hva de finner ut mht lønna bl.a. Men tror de skal ganske mye opp i lønn for at jeg skal bli...Får se hva som skjer...

Neste helg skal gubben og jeg på brudeshow! Wow, har fått han med meg, det er jo bare helt fantastisk! Skal bare mest for å se om det er noen tips med sminking og sånt, for jeg skal sminke meg selv har jeg bestemt meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå gangsperre er ikke godt :sjenert: Men vi har jo ikke noen andre enn oss selv å takke når vi får det, sitter for mye i ro...

Så gøy med brudeshow :) Hvor skal det foregå da?

De har bare godt av å være med på sånt de også. ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med brudeshow :) Hvor skal det foregå da?

De har bare godt av å være med på sånt de også.  ;)

:kose:

Brudeshowet er på Bardufoss. Vet egentlig ikke hva som skal foregå der, men vet at en brudesalong fra Tromsø (forøvrig der jeg kjøpte kjolen min) skal dit. Og vet at det skal være noen fra det lokale næringslivet der (frisør, sminkør, gavebutikk...) Tror det kan bli litt artig, for de skal visstnok ha litt moteoppvisning.

:klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pia 30.08.08
Brudeshowet er på Bardufoss. Vet egentlig ikke hva som skal foregå der, men vet at en brudesalong fra Tromsø (forøvrig der jeg kjøpte kjolen min) skal dit. Og vet at det skal være noen fra det lokale næringslivet der (frisør, sminkør, gavebutikk...) Tror det kan bli litt artig, for de skal visstnok ha litt moteoppvisning.

:klem: tilbake!

Ååå... Jeg vil og :sur:

Bryllupsshow er såå gøy! Jeg og fikk med meg mannen, og det første han sa var "wow, ser jo ut som det er nesten TRE prosent menn her jo... detta burde jeg få noe igjen for..." i en ganske lattermild tone :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekre ting du har bestilt i dag, håper det ikke går så altfor laaang tid før du får de :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var nyyydelig! :) De skoene dine er bare helt lekre!

Jepp, og så er de utrolig gode å gå i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var nydelige skoene og veska!!!

Faktisk ikke vært på den siden, mye fint.

Sett tingene men på amerikanske sider

Endret av dimmine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Jeg vil også ha de skoene, men etter at første par var for store turte jeg ikke vente på neste par til å komme, så jeg kjøpte noen jeg ikke ville ha :grine: Jeg er kjempesjalu!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag snakka jeg med prestekontoret. De sa jeg bare skal sende prøvingsattesten til de nå, så skal de stemple og kopiere og greier. Så den skal jeg få avgårde i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg snakka med hun som skal ordne meg på håret. Vi har avtalt et møte på lørdagskvelden. Tar med meg en flaske rødvin, så skal vi planlegge hår! Gleder meg, det har vært mye arbeid og lite vin det siste året :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
Så har jeg snakka med hun som skal ordne meg på håret. Vi har avtalt et møte på lørdagskvelden. Tar med meg en flaske rødvin, så skal vi planlegge hår! Gleder meg, det har vært mye arbeid og lite vin det siste året  :vin:

Hørtes koselig ut :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt time til manikyr og til å lage sånne falske negler. OG det har jeg ikke hatt på huskelista mi engang! Det dukker opp noe nytt hele tida :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på "brudeshow". Egentlig skulle gubben være med, men han måtte ha dyrlege til noen kyr så han slapp unna... :ler: Vel, det gikk greit, tok med meg ei venninne, svigermor, svigerinna mi og yngstejenta mi. Hva skal man si om showet? Vel...Fikk inntrykk at det skulle handle om bryllup fra start til slutt, men det viste seg fort å ikke stemme. Mesteparten var en mannekengoppvisning (fra lokalt næringsliv) av sommermoten. De siste 15- 20 minuttene kom det 7-8 brudepar på podiet. Joda, de var fine de, men ikke akkurat hva jeg hadde venta. :vetikke:

Men fikk kjøpt strømpebukser til brudepikene, så jeg har fått unna en ting til på huskelista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo dumt da, at showet ikke svarte til forventningene :sjenert:

Kanskje like greit at gubben ble hjemme :legrine:

Lørdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...