Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Vi har laget hjemmeside på bryllupsdagen.no. Det koster litt, men jeg er ikke flink med sånne data-greier, så derfor ble det denne. På denne sida har vi litt info om oss, kirka, hvor festen skal være (med telefonnr. dit for dem som bestille rom), meny, ønskeliste, toastmaster, forlovere, oversikt over hvem som har takka ja til å komme...kommer ikke på mer i farta.

Som jeg har fortalt før så jobber jeg ekstra for å spare penger til den store dagen. Til vanlig har jeg en kontorjobb i en liten bedrift. Nå for tida er det nok å gjøre der...I tillegg har jeg jobba på et kjøkken i en militærleir. Jeg jobber 1 fast kveld i uka og 4 timer annenhver helg + at jeg stiller opp når de har bruk for meg. I helga har jeg jobba hele dagen med overtid. Det er Nato-øvelse her oppe nå, så vi har mange utlendiger her, så mange som må ha mat. Jeg har hele tida tenkt at å jobbe i helgene skulle gå bra, for da er det litt roligere. Vel, det ble ikke akkurat sånn, så jeg merker at jeg er kjempesliten nå, og i dag blir det samme kjøret! :grine: Men jeg må bare tenke sånn at jeg gjør det frivillig, og at pengene kommer godt med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Høres smart ut med en slik side. Det skulle jeg også ha gjort, men nå er jo invitasjonene ute.

Jeg har også ekstrajobb ved siden av min ordentlige jobb. Jeg vasker noen trapper i en bygård i oslo. Tjener veldig bra da, og det tar ikke lenger tid enn 40 minutter i uken. Pengene er veldig kjekke iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en egen side på bryllupsdagen.no, har fått mye skryt for den ja. Håper på flere tilbakemeldinger når innbydelsene er sendt ut :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en egen side på bryllupsdagen.no, har fått mye skryt for den ja. Håper på flere tilbakemeldinger når innbydelsene er sendt ut :sjenert:

Tror jeg fant din side på bryllupsdagen.no. Den var hvertfall skikkelig bra :klappe: Hadde jeg hatt bedre tid skulle jeg ha ordna mer på vår side, men føler at tida ikke strekker til i det hele tatt for tida. I helga var det jobb begge dagene, så når jeg var hjemme sank jeg bare ned i en stol, og sovna nesten med det samme. Må ta det litt med ro framover, så jeg ikke mister totalt lysten på alt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg fant din side på bryllupsdagen.no. Den var hvertfall skikkelig bra :klappe:  Hadde jeg hatt bedre tid skulle jeg ha ordna mer på vår side, men føler at tida ikke strekker til i det hele tatt for tida. I helga var det jobb begge dagene, så når jeg var hjemme sank jeg bare ned i en stol, og sovna nesten med det samme. Må ta det litt med ro framover, så jeg ikke mister totalt lysten på alt... ;)

Tusen takk for det :sjenert:

Prøvde finne deres side der, men fant den ikke jeg, hmm.... :forvirret:

Du må ikke slite deg fullstendig ut da, ta det med ro !!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :sjenert:

Prøvde finne deres side der, men fant den ikke jeg, hmm....  :forvirret:

:klem:

Sendte deg en PM, anneb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte deg en PM, anneb! :)

Flott! :)

Ah, ikke rart jeg ikke fant dere da :sjenert:

Å for ett kult frieri ;)

Fin side dere også har, kjekt å se bilder. Sender en hilsen der jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!  :)

Å for ett kult frieri ;)

Det ble litt mer opplegg enn jeg hadde tenkt... :sjenert: Men artig likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble i alle fall jeg nysgjerrig, kan du ikke fortelle om frieriet her også da..? :sjenert: Er så koselig å høre om sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg fridde til samboeren med en melding jeg sendte til sånn kort-sagt- side i ei avis. Fikk ordna det sånn at han avisa tidlig på mårran, og la den på bordet når han kom inn fra fjøset. Han leste sida, og så på meg: Er det du som har skrevet dette? Så ringte de fra avisa og lurte på om de kunne lage en liten reportasje om det? Joda, greit nok det, for det blir nok bare en liten notis, tenkte jeg. Stor ble overraskelsen da jeg fikk sms fra ei venninne noen dager etterpå: Dere er på førstesida! :hakeslepp: Det ble litt mer enn jeg hadde trodd, men på den måten fikk vi hvertfall fortalt alle vi kjenner at etter mange år sammen er det bryllup på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vinterferie på skolen til elstejenta. Hun og lillesøster har dratt til bestemor (min mamma). De skal være der til i morgen. Det er rart når de ikke er hjemme for det er så stille i huset. Vi har jo fått litt tid til å være bare kjærester- og ikke tenke på andre enn oss selv- noen dager. Men selv om det er deilig det gleder vi oss begge til jentene kommer hjem igjen. Savner dem skikkelig!

Snakka med hun jeg bestilte brudeskoene hos. De er på tur til meg i posten! Har også bestilt korsett der, så det blir morsomt å se hvordan det er. Kjolen får jeg ikke prøvd ordentlig ennå, for den skal tilpasses ordentlig i mai. Men gleder meg til å se skoene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med hun jeg bestilte brudeskoene hos. De er på tur til meg i posten! Har også bestilt korsett der, så det blir morsomt å se hvordan det er. Kjolen får jeg ikke prøvd ordentlig ennå, for den skal tilpasses ordentlig i mai. Men gleder meg til å se skoene!!!

Såå spennende, har du bilde av skoene og korsettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korsettet mitt

Den nederste på sida.

Skoene mine

Så på andre, men kom hele tida tilbake til dem.

Akkurat det korsettet jeg har tittet på også, men nå har dem selvfølgelig ikke min størrelse igjen, snakk om å være treg! :sur:

Men håper på å finne noe når jeg skal til hovedstaden i neste uke :)

Skoene var kjempefine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også de skoene der godt! Men jeg er usikker på om jeg skal ha noe særlig hæl, jeg og sambo er nemlig like høye. Men 6 cm er jo ikke så mye da. Liker litt hæler, jeg... :sjenert:

Morsomt med litt ekstra oppmerksomhet rundt frieriet da, selv om det kanskje er litt mer enn man har planlagt ;) Men da husker man det i alle fall i etterkant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også de skoene der godt! Men jeg er usikker på om jeg skal ha noe særlig hæl, jeg og sambo er nemlig like høye. Men 6 cm er jo ikke så mye da. Liker litt hæler, jeg...  :sjenert:

Jeg var litt usikker for jeg liker FOR høye hæler. Men leste om noen som hadde kjøpt disse og syntes de var gode å gå i. Får håpe det stemmer da! Men jeg har kjøpt sånne silikon-greier å ha i just in case.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag kom skoene! :danse: Jeg tok dem på med én gang jeg kom hjem, og har nå gått med de ca 20 min. Synes de er utrolig gode å ha på, og de svarte virkelig til forventningene mine. Gleder meg til å prøve dem med brudekjolen når den tid kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom skoene!  :danse: Jeg tok dem på med én gang jeg kom hjem, og har nå gått med de ca 20 min. Synes de er utrolig gode å ha på, og de svarte virkelig til forventningene mine. Gleder meg til å prøve dem med brudekjolen når den tid kommer!!!

Så gøy da :) Flott at de passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirke - Storfjord kirke kl. 1400- OK

Prest/organist - OK

Innmarsj- Jãmtlandsk brudmarsj OK

Utmarsj - Brudemarsj fra Lødingen OK

Salmer -

Tekstlesing-

Transport- bruker vår egen bil. Må ordne med pynt

Forlovere - Kjell Gunnar og Gøril Katrine- OK

Lokaler - Lyngskroa hotell OK

Meny- Noe med elgkjøtt. Har ikke kommet lenger. Ring LK, levér elgkjøtt dit

Borddekorasjoner; blomster

Borddekorasjoner – kjøpt glasskåler på Ikea. Må kjøpe kulelys, dekorsand og perlerader

Toastmaster- Svigerfar OK

Frisør – Anne OK

Sminkør - Gjøre det selv?

Invitasjoner - Sendt ut! OK

Bordkort - Bordkort nesten ferdige.

Menyer-

Kirkeprogram -

Takkekort - På planleggigsstadiet

Gjestebok-

Kjole- OK

Brudesko- OK

Tiara- OK

Strømpebånd- OK

Underskjørt

Undertøy til å ha under kjolen- OK

Stay-Up (husk reserve)

Sånne greier å ha inni skoene- OK

Kaketopp- OK

Toastmasterbjelle- OK

Dress- OK

Mansjettknapper- OK

Sko til sambo

Skjorte til sambo- OK

Vest og kalvekryss til sambo- OK

Kurv til toalettsaker - OK

Innhold til kurv til toalettsaker

Brudebukett- snakka med Marion

3 knapphullsblomster- snakka med Marion

Fotograf- gudfar tar bilder OK

Hjemmeside m/ønskeliste - OK

Filming ???

Bryllupskake- OK

Andre kaker- Skal bake 5 kaker selv.

Brudevalsmusikk

Musikk til festen - Band OK

Gaveutpakkere- Sissel, Mona og Line OK

Nummerlapper/bok/teip til gavebordet OK

Kakespade- bruker en vanlig OK

Bryllupsris- OK

Laste ned skjemaer

Bordplan

Brudepikerkjoler- OK

Tiaraer til brudepikene- OK

Sko til brudepikene

Strømpebukser til bp

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...