Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Åååååå, Majabeth! Det høres ut som en heeelt fantastisk dag!!!! :) Blir helt rørt av å lese, og nå bare gleder jeg meg mer og mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:juhu: for en helt fantastisk og vidunderlig dag :tommel:

Nå sitter jeg her på jobben rørt, med tåre i øyekroken og klump i halsen, får håpe det ikke kommer noen inn døra NÅ :ler:

Drømmebryllup :bryllup:

Og for ett fantastisk vær :sol:

:klem1: masse på nygifte Majabeth :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, Majabeth - det høres ut som om dere hadde en fantastisk dag, blir helt rørt her jeg sitter jeg!! :klem:

Igjen, gratulerer såååå mye!

Takk, det føles rart at dagen er over- nå er jeg ferdig med planleggina...

Åååååå, Majabeth! Det høres ut som en heeelt fantastisk dag!!!! :) Blir helt rørt av å lese, og nå bare gleder jeg meg mer og mer :)

Ja, du kan glede deg til din dag! Det blir nok en helt fantastisk dag- det også :)

Høres ut som en fantastisk dag, Majabeth! :klem:

Samme som dagen din, den hørtes fin ut den med.

:juhu: for en helt fantastisk og vidunderlig dag :tommel:

Nå sitter jeg her på jobben rørt, med tåre i øyekroken og klump i halsen, får håpe det ikke kommer noen inn døra NÅ :ler:

Drømmebryllup :bryllup:

Og for ett fantastisk vær :sol:

:klem1: masse på nygifte Majabeth :kose:

Vet du, jeg tenkte på det i går at alle detaljene fikk jeg ikke med meg. Bordet ble ikke pynta helt sånn som jeg hadde tenkt meg, men det så jeg ikke. De eneste detaljene jeg la merke til var kaketoppen, bordkortene og kirkeprogrammene. Tror nok at man kan gå seg vill i alle detaljene. Tok det helt med ro på dagen, fant ut at "dette får noen andre ta seg av" de få gangene det dukket opp problemer. Det gikk veldig bra, egentlig...

:klem: tilbake til dere alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Gratulerer så mye som fru :klem:

Høres ut som du har hatt en kjempeflott dag! Hvordan føles det? Sender du noen bilder på mail eller pm? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du skrev om dagen var bare helt nydelig, fikk til og med litt tårer i øyekroken :rødme:

Det hørtes ut som en helt perfekt dag! Så koselig at dere fikk det akkurat som dere ønsket og at dere nå er herr og fru :bryllup:

:klem::klem: på nygifte Majabeth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som fru :klem:

Høres ut som du har hatt en kjempeflott dag! Hvordan føles det? Sender du noen bilder på mail eller pm? :)

Det føles veldig rart at vi er ektefolk nå. Men likevel føles det så riktig. :rødme: Det er en veldig god følelse, om man kan forklare det på den måten.

Dersom noen vil ha bilder, send meg en pm med mailadresse, så skal jeg få sendt ut når vi er ferdig med onn. Akkurat nå er det viktigste å fåalt gras inn i hus, så skal jeg heller sende bilder seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skrev om dagen var bare helt nydelig, fikk til og med litt tårer i øyekroken :rødme:

Det hørtes ut som en helt perfekt dag! Så koselig at dere fikk det akkurat som dere ønsket og at dere nå er herr og fru :bryllup:

:klem::klem: på nygifte Majabeth!

Jeg jobber i siloen sammen med svigerfar- og vi går og småprater om dagen hele tida nesten. Det er så rart at den er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka
Jeg jobber i siloen sammen med svigerfar- og vi går og småprater om dagen hele tida nesten. Det er så rart at den er over...

Ja er det ikke?? Jeg syns det gikk så fort, og vips var det hele over. Nå virker alt som en rar drøm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyyyyyyyyydelige bilder :)

Dere var så fine atte, alle sammen.

:kose::klem1::klem: også litt :kyss: til nygifte Majabeth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilder! Du var kjempeflott i kjolen din! Har akkurat samme følelse som deg ang. det å være gift. Det er bare en god følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er det ikke?? Jeg syns det gikk så fort, og vips var det hele over. Nå virker alt som en rar drøm :ler:

Samme her :ler:

Tusen takk for bilder!! Så fin du var!! Og ikke minst mannen din og jentene deres :)

:klem:

Ja, de var kjempefine! Minstepia gleder seg til hun begynner i barnehagen igjen. Da skal hun få ta kjolen med seg for å vise den + at hun skal ha med bilder fra dagen.

Nyyyyyyyyyyydelige bilder :)

Dere var så fine atte, alle sammen.

:kose::klem1::klem: også litt :kyss: til nygifte Majabeth.

Takker :)

Takk for bilder! Du var kjempeflott i kjolen din! Har akkurat samme følelse som deg ang. det å være gift. Det er bare en god følelse!

Jepp, den følelsen er bare helt herlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...