Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg "knødd" meg til å lage dagbok! Skal prøve å lage litt oversikt over hva som er gjort og ikke gjort framover... Det er ikke lenge igjen nå, så føler at tida går litt fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er OK:

Kirka er bestilt til klokka 14

Kjolen er kjøpt, bestilt time for tilpassing (19/5)

Skoene er kjøpt

Brudepikekjolene er kjøpt

Tiara til meg selv og brudepikene er i hus

Restaurant er booket

Brudesuite er ok, får den gratis av hotellet

Musikken er grei, tante betaler

Kaketoppen er grei

Sånne greier å ha i skoene for å klare meg gjennom dagen

Bryllupskaka er bestilt, skal på prøvesmaking på lørdag

Er godt i gang med bordkortene

Gjesteliste skrevet

Mangler:

Sko til brudepikene

Sko til sambo

Skjorte til sambo

Slips til sambo

Husk å levere elgkjøtt til restauranten for prøving

Sende invitasjoner

Begynne å skrive ønskeliste

Må nesten innom noen av disse eminente listeskriverne i de andre dagbøkene for å se hva mer jeg trenger på lista mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye med dagbok :)  :velkommen:

Når skal du gifte deg?

Vi gifter oss 7. juli i år... Får nesten nerver av å tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS med dagbok da!!! Hvor skal du gifte deg, når skal du gifte deg og har du kommet lagt? Drømmekjolen???

Nysgjerrig :) Moro å se hva andre gjør :)

:klem: kath

(glemte å ta bilde av bordkortene mine! :sjenert: *noterer ned* må huske :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gifter oss 7. juli i år... Får nesten nerver av å tenke på det :)

Du har jo fått på plass en hel del :)

Nerver ja, de begynner å melde seg her også ved tanken på den store dagen, vi gifter oss 11.august ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss i Storfjord kirke. Det er kirka jeg er døpt og konfirmert i, så jeg har alltid sagt at det er der jeg vil gifte meg. Sambo ønsket å gifte seg i kirka "hans", men siden jeg overrasket han med å fri fikk jeg lov til å bestemme kirke. Da var valget egentlig enkelt.

Når det gjelder kjolen så hadde jeg sett veldig mye på Linea Raffaelli, de er bare råstilige. Men min kropp tilsier at det er også alt jeg skal gjøre med de kjolene- se på de. Jeg dro til brudesjappa med (nesten) åpent sinn, og endte med en kjole fra Sacha James. Finner ikke bilde av den på nettet..Men er veldig fornøyd, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hjemme med sykt barn i to dager nå, så har fått utrolig god tid til å planlegge bryllup. Har surfet litt for å finne ut hva jeg har gjort, og hva som mangler. På en måte har jeg lyst til at dagen skal bli så perfekt, men på den andre siden så får jeg litt gi- f...- holdning. Det er sikkert ikke så mange som merker at det mangler noe likevel...Gjelder spesielt de små detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk litt fort i svingene i går kveld da jeg plutselig bestemte meg for å lage dagbok her. I dag har jeg litt bedre tid, og kan fortelle litt om meg. Jeg er 30 år, sambo er 38. Vi har vært kjærester i 13 år. Sammen har vi to døtre, ei på 9 (snart 10) og ei på 3.

Jeg fridde i fjor sommer, og plutselig var vi i full gang med planlegging av bryllup! Eller det vil si, det er vel mest jeg som planlegger, han godtar det meste. Bare det blir billig, skal det ikke stå på pengene, sier han :icon_smile:

Vi gifter oss altså 7. juli i Storfjord kirke. De to jentene våre skal være brudepiker, spesielt yngstejenta gleder seg til vi alle skal gifte oss.

Etter bryllupet skal vi spise middag på Lyngskroa. Vi skal også ha kaffen der. Selv om det blir dyrt å ha alt der, så synes vi det er greit å la familien slippe unna kjøkkenet. Så vi prøver å slippe billigere unna på de andre postene i budsjettet. Bortsett fra musikken så blir vi å betale alt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stjal lista til Pia, håper hun ikke har så mye i mot det. Hun hadde tenkt på så mye mer en meg...

Kirke - Storfjord kirke kl. 1400- OK

Prest/organist - Har snakka med presten som konfirmerte meg. Må ringe han!

Innmarsj-

Utmarsj -

Salmer -

Solist -

Tekstlesing-

Transport- bruker vår egen bil. Må ordne med pynt

Forlovere - Kjell Gunnar og Gøril Katrine- OK

Lokaler - Lyngskroa hotell

Meny- Noe med elgkjøtt. Har ikke kommet lenger. Ring LK, levér elgkjøtt dit

Borddekorasjoner; blomster

Borddekorasjoner – kjøpt glasskåler på Ikea. Må kjøpe kulelys, dekorsand og perlerader

Toastmaster- ikke avgjort ennå

Frisør – Venninne- OK

Sminkør - Gjøre det selv?

Invitasjoner - Har skrevet gjesteliste, men ikke laget invitasjonene ennå.

Bordkort/menyer - Bordkort nesten ferdige.

Menyer-

Kirkeprogram -

Takkekort - På planleggigsstadiet

Gjestebok-

Kjole- OK

Brudesko- bestilte i går

Tiara- OK

Strømpebånd- OK

Underskjørt

Undertøy til å ha under kjolen

Undertøy til bryllupsnatta

Stay-Up (husk reserve)

Kaketopp- OK

Toastmasterbjelle- OK

Dress- OK

Mansjettknapper- OK

Sko til sambo

Skjorte til sambo

Slips til sambo

Kurv til toalettsaker

Innhold til kurv til toalettsaker

Brudebukett- snakka med Marion

3 knapphullsblomster- snakka med Marion

Fotograf- gudfar tar bilder

Hjemmeside m/ønskeliste - I produksjon

Filming

Bryllupskake- skal på prøvesmaking i morgen

Andre kaker- Skal bake 5 kaker selv.

Brudevalsmusikk

Musikk til festen - Band OK

Gaveutpakkere- Sissel, Mona og Line

Nummerlapper/bok/teip til gavebordet

Kakespade

Bryllupsris- bestilt

Roseblader

Kurver til brudepiker

Ringputer

Laste ned skjemaer

Bordplan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig kaketopp :)

Takk! Vi driver gård, så jeg syntes det passer bra med en sånn en. Kyr er fine dyr, de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi er flere her inne nordfra :icon_smile:

Bra liste du har laget deg, er greit å titte litt i andres dagbøker for å få gode tips :)

Helge :klem:

Endret av lottabrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært hos konditoren og prøvesmakt til kaka. Å hjelpe meg så mange gode kaker!!! Følte nesten at jeg kunne trille ut derfra. :) Så nå er smakene der bestemt. Det ble både trøffel, ostekake og hvit sjokolade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og ordner invitasjonene. Det er jo helt greit! Har hele tida sett for meg at jeg blir sittende med de i flere dager. Jeg ordner de selv. Men det er kjmpe-enkelt. Får bare håpe vi har husket på alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...