Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Må huske i forholde til bryllupsreise hva passet er og reisen bestillt i.

Mitt skal tre i kraft etter bryllupet slik jeg slipper stresse med passet

Vi skal ikke på bryllupsreise. Gubben er bonde, så vi skal rett fra bryllup til høyonn. Regner med at vi ikke får tid til noe bryllupsreise heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en :klem: til deg siden du var så snill å komme innom i min dagbok og gi en til meg!

:klem:  :klem:

Takker...*neier pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Det høres ut som noen kjempefine bordkort!

Ellers alt vel her? Ikke så mye nytt her egentlig. Har ikke fått helt panikk enda, selv om det er mye som skal fikses. Jeg har god tid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som noen kjempefine bordkort!

Ellers alt vel her? Ikke så mye nytt her egentlig. Har ikke fått helt panikk enda, selv om det er mye som skal fikses. Jeg har god tid.  :ler:

Her er alt vel! Er hjemme i dag med minstejenta, hun er ikke helt i form i dag. Tenker hun er mest sliten, for dagene blir litt for lange noen ganger. Jeg har jobba mye overtid i det siste, så vi har ikke fått så mye tid i lag. Tar derfor en hjemmedag med henne uten dårlig samvittighet. Tenkte kanskje å ta en tur innom blomsterbutikken i dag. Skal også ringe til en traktorforhandler vi nettopp har kjøpt traktor hos. Skal høre om vi kan få låne en helt ny traktor den lørdagen vi skal gifte oss. Har litt lyst til å overraske gubben med en stilig traktor som transport fra kirka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer deg det seg med stormskritt for deg altså ;)

Den traktoroverraskelsen hørtes jo helt super ut, tror nok han blir bra overraska samtidig som han kommer til å like det :klappe:

Er deilig ha sånne hjemmedager av og til. Jeg har også ei tøtta som bare stuper av trøtthet innimellom. Kan sovne ved sekstiden om ettermiddagen og sove helt til neste morgen, men da står hun opp kl. seks da :sjenert:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå nærmer deg det seg med stormskritt for deg altså ;)

Den traktoroverraskelsen hørtes jo helt super ut, tror nok han blir bra overraska samtidig som han kommer til å like det :klappe:

Er deilig ha sånne hjemmedager av og til. Jeg har også ei tøtta som bare stuper av trøtthet innimellom. Kan sovne ved sekstiden om ettermiddagen og sove helt til neste morgen, men da står hun opp kl. seks da :sjenert:

:klem1:

Hun sovna mens vi holdt på med middagen i går, og sov til klokka 6 i morges. Hun bruker å være helt vill når hun våkner etter en sånn natt, men ikke i dag. I dag var hun helt slapp og bare satt stille på fanget til pappa'n. Hun er litt bedre nå, men ikke helt i slaget ennå.

Prøvde å ringe til traktorfolkene, men de tok ikke telefonen :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og ordna med brudebukett, 3 corsager og 2 brudepikebukett. Tok like godt med kjolen min og en brudepikekjole slik at hun på butikken fikk se hvilken farger som gleder. Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal ha av blomster (les: kan ingenting om blomster) så jeg sa bare at Hege skal få lov til å bestemme det. Hun snakka om blå hortensia og hvit krysantemum (?) og kanskje også noen tistler. Fikk se bilder av blomstene, og sa bare at så lenge det ikke blir en sukkersøt bukett er jeg fornøyd. Hun kjenner meg fra før, så hun var enig i at superromantisk ikke kler meg. Jeg gleder meg til å se hva hun blir å lage til meg! Prisen for alt kommer på ca 2000,- og det er ikke så ille synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og ordna med brudebukett, 3 corsager og 2 brudepikebukett. Tok like godt med kjolen min og en brudepikekjole slik at hun på butikken fikk se hvilken farger som gleder. Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal ha av blomster (les: kan ingenting om blomster) så jeg sa bare at Hege skal få lov til å bestemme det. Hun snakka om blå hortensia og hvit krysantemum (?) og kanskje også noen tistler. Fikk se bilder av blomstene, og sa bare at så lenge det ikke blir en sukkersøt bukett er jeg fornøyd. Hun kjenner meg fra før, så hun var enig i at superromantisk ikke kler meg. Jeg gleder meg til å se hva hun blir å lage til meg! Prisen for alt kommer på ca 2000,- og det er ikke så ille synes jeg.

Åh! Hortensia vil jeg også ha, men jeg trodde de var for lite holdbare. Så kult hvis de er bra å bruke!

2000 er jo ikke ikke når det inkluderer både corsager og brudepikebukett. Good deal! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Hortensia vil jeg også ha, men jeg trodde de var for lite holdbare. Så kult hvis de er bra å bruke!

2000 er jo ikke ikke når det inkluderer både corsager og brudepikebukett. Good deal!  :tommel:

Hun snakka om at hun skal stifte blomstene for da ble det bedre. Kan som sagt ingenting om blomster så jeg er bare glad for at noen kan gjøre det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bukett kommer på ca 1 500,-, jeg skal kun ha roser. Så kommer corsagene i tillegg.

Brudepikene skal ha brudepikekurver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Det var en bra pris på buketten. Den høres forøvrig veldig fin ut ja. Vi har ikke bestemt oss enda, og det er bare 5 uker igjen. Jeg har is i magen.. hehe.

Deilig med en hjemme dag. Det vil jeg også ha!! Det er mye stress på jobb akkurat nå. Selv om jeg trives best med litt stress så er det greit å kunne slappe av litt.

Jeg har funnet frem bilde av kjolen til jeg skal i blomsterbutikken. Tør ikke sende med samboeren min alene dit :rødme: Må jo ha kontroll på farger og slikt.

I dag har jeg lyst til å gå på kafe. Jeg får hoppe i dusjen slik at jeg kommer meg ut på tur med bikkja først. Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er tryggest å ordne brudebuketten selv. Siden gubben er bonde, og bryllupet er akkurat i den tida høyonna begynner, har han nok å tenke på. Derfor har han "oppgaver": Komme seg i kirka og skrive talen sin. ;) Men det gjør meg ingenting, for da kan ha det artig med planlegginga.

I går var jeg i Tromsø for å planlegge litt bordpynt bl.a. Var sammen med ei barndomsvenninne. Det ble en skikkelig bytur! Har kjøpt det som trengs til bordpynten, og var innom de som skal ordne bryllupskaka. Vi kjøpte et kakestykke hver, og jeg ble ennå en gang glad for at det er derfra vi skal kjøpe kake. Nammmmmmm!

I dag skal vi i barnedåp, skal være faddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ordne buketten selv ja, det kan være smart. Tror det blir til at jeg også gjør det for når jeg sa til han at 'opprinnelig fikser brudgommen det' så fikk han helt panikk  :ler: Men jeg har lyst til å fikse det selv også så, null problem!

Så koselig å høre om Tromsø.... (jeg har halvt tromsøværing) Hvor var det dere bestilte kake fra? du har sikkert sagt det men.... det hørtes ut som en kjempekoselig dag iallefall  :)

Dere får ha det fint i barnedåpen idag!  :klem:

Heisann! Vi har bestilt kake fra Aunegården. Er tilbake nå etter barnedåpen. Har sendt ungene ut slik at de får lufta seg litt etter å ha vært inne hele dagen. Men de er slitne, hører jeg, for det krangles endel ute. ;) Jaja, de kommer vel inn igjen snart.

Møtte ei i barnedåpen som gifta seg i fjor sommer. Hun fortalte mer enn gjerne hva de hadde gjort, og jeg spurte om alt mulig rart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av den siste tida merker jeg at jeg begynner å få et veldig avslappa forhold til hele detaljplanlegginga. Jeg kjøpte det jeg trenger til bordene, og oppdaga at det var egentlig ikke så nøye...Mener: pynt blir det jo, men kanskje ikke så omstendelig, hvis dere skjønner. Begynte å tenke at de fleste kommer ikke til å huske likevel hvordan bordene var pynta. Men det er kanskje bare for at jeg er midt i en liten vet-ikke-om-jeg-skal-slutte-i-jobben-og-gjøre-noe-annet periode? Tenker veldig mye på det for tida, og vet ærlig talt ikke hva som blir å skje. Mest sannsynlig blir jeg å slutte i jobben jeg har hatt i 6 år. Litt skummelt, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Man kan ikke alltid ha den samme gløden over alt, spesielt ikke hvis man har mange tanker i hodet! Håper du finner ut av dette med jobben! ...men det går nok fint å slutte! Min mamma slutta i den jobben hun hadde hatt siden hun var 15 da hun var 37 eller noe sånn... det gikk helt fint og hun fikk prøve noe annet! Dessuten ble hun en mye kjekkere mamma!!! :) Men det må være utrolig skummelt. Det er jo veldig trygt å ha en jobb man kjenner ut og inn, men på en annen side så er det jo mye annet man kan prøve også! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...