Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg beskjed av ei barndomsvenninne at hun kommer i bryllupet! Ble så glad!!! Vi har bare hatt sporadisk kontakt de seinere årene, så det er ekstra koselig at hun kommer helt fra Oslo for å være med oss på dagen. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina
I går fikk jeg beskjed av ei barndomsvenninne at hun kommer i bryllupet! Ble så glad!!! Vi har bare hatt sporadisk kontakt de seinere årene, så det er ekstra koselig at hun kommer helt fra Oslo for å være med oss på dagen. :danse:

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde egentlig ikke forventa at hun kom, men tenkte at jeg sender hverttall invitasjon. Så når hun kommer likevel blir jeg såååååååå glad! Det er flere som har svart i løpet av de siste dagene, og jeg blir like glad hver gang. Har egentlig hatt en følelse av at flere tenker de ikke gidder å komme i VÅRT bryllup, men nå innser jeg at det er flere som ønsker å feire kjærligheten sammen med oss. (Hørtes det dumt ut å skrive det sånn???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde egentlig ikke forventa at hun kom, men tenkte at jeg sender hverttall invitasjon. Så når hun kommer likevel blir jeg såååååååå glad! Det er flere som har svart i løpet av de siste dagene, og jeg blir like glad hver gang. Har egentlig hatt en følelse av at flere tenker de ikke gidder å komme i VÅRT bryllup, men nå innser jeg at det er flere som ønsker å feire kjærligheten sammen med oss. (Hørtes det dumt ut å skrive det sånn???)

Hørtes ikke dumt ut i hele tatt :)

Sånn tenker jeg også.. skikkelig negativ...idag er det en måned igjen før svarfrist og det er ennå maaaaaaaaaaaaaaange som ikke har svart :frustrert:

Men vet jo at mange er ute i siste liten da :sjenert:

Blir uansett :hoppe: glad for alle JA svar som tikker inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke dumt ut i hele tatt :)

Sånn tenker jeg også.. skikkelig negativ...idag er det en måned igjen før svarfrist og det er ennå maaaaaaaaaaaaaaange som ikke har svart :frustrert:

Men vet jo at mange er ute i siste liten da :sjenert:

Blir uansett :hoppe: glad for alle JA svar som tikker inn :)

Så like vi er på det planet!

I dag ser svarlista sånn ut:

JA- 57

NEI- 4

IKKE SVART- 44

USIKKER- 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Bare vær tolmodig. Hos oss kom det et rush med telefoner de tre siste dagene. Selv om de skal komme så venter de med å si det for å pine oss bruder litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær tolmodig. Hos oss kom det et rush med telefoner de tre siste dagene. Selv om de skal komme så venter de med å si det for å pine oss bruder litt ;)

Skjønner ikke hvorfor?! :ler:

Nå har jeg snakka med hotellet vi skal ha festen på. Skal på møte der på fredag. Tar med svigerfar! :legrine: Han skal være toastmaster, og vil gjerne være med på møtet der. Så blir møtet akkurat midt i fjøstida, derfor blir det kun jeg og svigerfar. Men vi kan få det koselig, vi!

Har forresten fått enda flere svar nå!

På fredag kjøpte jeg gjestebok. Fant en som er billig og fin, så nå er den også i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Så moro at dere drar sammen, du og toastmaster. Hyggelig det. Gjestebok er så kjekt å ha. Håper det kommer mange minner i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gjestebok kjøpte du, har du bilde?? :)

Så gøy med gjestebok! Spør som Susiepia... kan vi få se bilde????? :)

Så moro at dere drar sammen, du og toastmaster. Hyggelig det. Gjestebok er så kjekt å ha. Håper det kommer mange minner i den :)

Skal legge ut bilde når jeg bare knør meg til å ta et. Satt i går kveld og limte inn utklippene fra avisa i forbindelse med frieriet. Det var greit å få det med, for der var det noen bilder jeg ville ha med. Jeg ville ha en bok som det bare var blanke ark i, for da kan vi trikse og mikse så mye vi vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten innom blomsterbutikken i går. Vi ombestemte oss litt med tanke på hvilke blomster vi skal ha i buketten. Går bort fra hortensia og skal bruke dyprøde roser. Hun viste litt hvordan det kan bli, og tror det kan bli bra. Bestilte med det samme en oppsats til gavebordet. Og siden vi begge er ivrige jegere, skal de flette inn noen tomhylser i oppsatsen. Det blir nok stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok kjempetøft med de tomhylsene :hoppe: Morsomt å ha noe personlig liksom :)

Ha en fortsatt fin dag snuppa!

:klem::klem1::klem::klem1::klem::klem1::klem::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pia 30.08.08

ÅÅå... Jeg vil også ha bebi-hund :sjenert: Men vanskelig å ha valp når man jobber... Det får vel "holde" med Zita'n min da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...