Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Innom for å ønske god helg jeg også!!!!!!!!

:klem:

Takker!

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo klar nå :bryllup:

Ikke mye som gjenstår ser det ut til, kjempebra :tommel:

Selv sliter jeg med å finne undertøy :sur:

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo klar nå :bryllup:

Ikke mye som gjenstår ser det ut til, kjempebra :tommel:

Selv sliter jeg med å finne undertøy :sur:

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :kose:

Fikk forresten kjøpt ringene i dag!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER med ringkjøp :klem1:

Og sida gubben ikke var med i dag var det jeg som bestemte hvilke ringer det ble :ler: Vi endte opp med ringer i hvitt gull, min er 4 mm og gubbens er 5 mm. Ingen diamant i min, det får vi heller kjøpe etterhvert. Hun dama sa at ringene er behandla med et eller annet slik at de ikke trenger å bli etterbehandla som de andre hvitt-gull-ringene de hadde. :vetikke:

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sida gubben ikke var med i dag var det jeg som bestemte hvilke ringer det ble :ler: Vi endte opp med ringer i hvitt gull, min er 4 mm og gubbens er 5 mm. Ingen diamant i min, det får vi heller kjøpe etterhvert. Hun dama sa at ringene er behandla med et eller annet slik at de ikke trenger å bli etterbehandla som de andre hvitt-gull-ringene de hadde. :vetikke:

Har ikke peiling på hvitt-gull, men det hørtes jo supert ut at dere slipper etterbehandlinga. Vet bare at børstet gull skal jeg ALDRI ha!! Vi kjøpte først ett par ringer med børstet gull i midtet og glatt på kantene, hadde de i ei uke før vi leverte de tilbake :sur: Ripete og stygge, så jeg klagde...skal jo tross alt gå med ringene hele livet, ikke bare ei uke liksom :sjenert:

Også angrer jeg på at ikke jeg også tok 4 mm, gubben skulle absolutt ha 5 mm, og jeg var ikke klar over at det var mulig å ha en av hver :vetikke: Men overlever vel :) Skal få satt inn en stein i min nå da, til bryllupet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi snakka litt om ringene :hjerter_rundt: Vi lurer på om vi skal få satt i diamant i min med én gang. Tror nesten det, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver forresten og leter etter noter til "Jämtlandsk brudemarsch" Er det noen av dere KG-jenter som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesteboka vår

Har egentlig tenkt på noe annet, men så var den så rimelig at jeg bare måtte slå til. Kosta 140,-!!!

Den var jo bare lekker :) Like lekker som 'brudesvennen' :sjenert:

Hvor sa du at du kjøpte den gjesteboka hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

For en supersøt liten hund!!! å, fikk lyst på en liten pusetatt... (hehe... hvor er logikken??? :legrine: )

Gjesteboka var forresten også kjempesøt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo bare lekker :) Like lekker som 'brudesvennen' :sjenert:

Hvor sa du at du kjøpte den gjesteboka hen?

Kjøpte den på Libris. Var en tur innom for å se etter noe dilldall å lage konfirmasjonskort av- og plutselig bare lå den rett foran meg. Den nærmest bønnfalt meg om å kjøpe den! Hvertfall føltes det sånn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den på Libris. Var en tur innom for å se etter noe dilldall å lage konfirmasjonskort av- og plutselig bare lå den rett foran meg. Den nærmest bønnfalt meg om å kjøpe den! Hvertfall føltes det sånn :sjenert:

*løper på Libris* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så forvirra nå! Hadde egentlig bestemt meg for å si opp jobben jeg har nå- har fått tilbud om annen jobb. Men så kommer sjefen til meg og tilbyr meg 4800,- mer i måneden! :overrasket: Nå må jeg begynne å vurdere for og imot igjen :forvirra:

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forvirra nå! Hadde egentlig bestemt meg for å si opp jobben jeg har nå- har fått tilbud om annen jobb. Men så kommer sjefen til meg og tilbyr meg 4800,- mer i måneden! :overrasket: Nå må jeg begynne å vurdere for og imot igjen :forvirra:

Wooow, det er jo myyye penger jo :wow:

Kan tenke meg du får ett vanskelig valg nå ja :overrasket:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Er så forvirra nå! Hadde egentlig bestemt meg for å si opp jobben jeg har nå- har fått tilbud om annen jobb. Men så kommer sjefen til meg og tilbyr meg 4800,- mer i måneden! :overrasket: Nå må jeg begynne å vurdere for og imot igjen :forvirra:

Da skjønner jeg at du er litt forvirra... veldig mye penger det... hva sier magefølelsen da??

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg at du er litt forvirra... veldig mye penger det... hva sier magefølelsen da??

:klem1:

Magefølelsen driver litt fra ene sida til den andre...:klø: Jeg tenker nesten ikke på noe annet for tida. Gleder meg til jeg har bestemt meg! Men at det skal være så vanskelig!!! :frustrert:

Dersom jeg begynner i den nye jobben får jeg ca 1000,- mindre i mnd, men bedre arb.miljø og turnus.

Vanskelig dette...

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...