Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg om jobb framover!!!! :danse::danser: Er så letta nå at det er rett før jeg svever :tommel: Har hatt et veldig oppklarende møte med Manpower og sjefen på den jobben jeg har tenkt på. Det var utrolig deilig, for det viste seg at vi hadde de samme meningene på framtida mi. Begge vil gjerne ha meg inn i ny jobb, men de ser min usikkerhet med å si opp en fast jobb for et vikariat. Resultatet er at jeg blir i min nåværende jobb, men skal ta noen vakter i den andre jobben. Dermed holder jeg meg "i varmen" der til hun sjefen vet noe mer om ledige stillinger der. Vi skal se nærmere nyttår, for da vet hun mer om hva som skjer.

Så nå kan jeg slippe ned skuldrene, og konsentrere meg fullt og helt om jobben min. Jeg har vært for ukonsentrert i det siste til å ha ytt 100% på jobb. Ikke bra, men lover at framover nå skal det bli masssse jobbing. Bortsett fra når jeg skal planlegge bryllup...Og det tar nok endel av tida mi fram til 7. juli hvertfall.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: sååååå flott da :hoppe:

Det var jo en glimrende måte å løse det på :) Godt at du slipper tenke så mye på det nå, er jo tross alt bryllup snart og har nok å tenke på :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kys_2: :ler::smilyblomst::kghjerte: til dere alle søte KG-jentene mine!!! Er bare så glad nå...trallala...

:danser:

Hadde det ikke vært for at du måtte jobbe i helga kunne du ha kommet hit å feira :legrine:

Nå har vi :sol: fra skyfri himmel, så det skal bli deilig med helg

:is::vin::skaal::danser::humpe::danse:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på utkikk etter noter til "jämtlandsk brudemarsch", men fant ingenting. Derfor ringte jeg til kirkekontoret her hvor vi bor/ på mannens hjemsted (skal gifte oss på mitt hjemsted) og fikk snakke med organisten her. Han kan marsjen, men hadde "i hodet", så ingen noter der heller. Men han tipset meg om notebutikker i Sverige jeg kunne prøve. Så jeg gikk rett inn på nettet- og fant en butikk. Sendte dem en mail- og på fredag lå notene i postkassa vår! :danse: Så i går sendte jeg dem videre til organisten "vår". Så dersom presten godkjenner marsj og salmer er disse klare. Må også høre om han godtar teksten vi ønsker at min søster skal lese....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært kjempeflink! Først på dagen gikk jeg tur i skogen sammen med barna. Vi så etter elgspor, elgbæsj og blomster. Hadde med oss mat og drikke så vi kosa oss ordentlig. Etterpå dro jeg på jobb. Når jobben var unnagjort dro jeg på sykkeltur. Sykla tilsammen litt over 2 mil- og har skikkelig god samvittighet nå! Fordelen med å trimme helt alene er at man får tenkt mye- så nå har jeg fundert litt bryllupsting.

Edit: sykla litt lenger enn 1 mil, ja...

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Så flott at du har funnet ut om hva du skal gjøre med jobben! Det hørtes ut som en kjempebra løsning!!! :tommel:

Og så flink du er å sykle, jobbe og være ute på tur med barna! Herlig å gå tur alene (jeg går... sykler ikke så mye) - da får man tenke og tenke og det er så herlig innimellom!!!

Stor natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på tur til det store utland...Vi kjørte på shoppingtur til Finland :ler: Før vi dro hjem derfra måtte vi en tur innom café. Og hvem andre møter vi der enn presten? Fikk prata litt med han med det samme, og avtalte tid for samtale. Skal også ringe han ang salmene vi har bestemt oss for. Han er litt kul da, for da han hilste på gubben, og vi begynte å prate om salmer sier han: Skal dere ha "nå går det under"? Gubben fikk samla seg litt før han fikk utav seg at ja, nå er det kjørt... Liker han presten, jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom veska til meg og skoene til brudepikene. Til minstetøtta passet skoene bra, men til hun eldste var skoene for små. Har funnet ut at vi mest sannsynlig ikke rekker å bestille nye, for denne bestillinga tok ca 1 mnd. Jeg vil ikke stresse med å vente på en pakke med sko vi ikke helt er sikker på passer, så nå blir det skoshopping på jenta. Må ringe litt rundt, så jeg slipper kjøre flere mil for å kanskje ikke finne sko...Sånn er det å bo på bygda...

Veska var nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veska var nydelig :)

Har du bilde av veska? Du har muligens vist den fram før, men gidder ikke lete :sjenert:

Synd at skoene ikke passet :sur: Vi må også prøve kjolene og skoene snart, håper alt passer på våre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Kjedelig når skoene ikke passer. Dine sko er rålekre!!! ;)

Fint at du fant ut av jobbsituasjonen, nå har du mer plass til bryllupsplanlegging... tihi. Har du satt opp ønskeliste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når skoene ikke passer. Dine sko er rålekre!!! ;)

I ettermiddag var vi til skobutikk for å shoppe sko til eldstetøtta. Da fant vi sko til hun minste også. Så det blir til at jeg sender tilbake begge skoene vi kjøpte til ungene. De vi kjøpte i dag er litt stødigere for en treåring å gå med hele dagen + at de passer litt bedre.

Enig, mine sko er bare sååå fine! hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fint at du fant ut av jobbsituasjonen, nå har du mer plass til bryllupsplanlegging... tihi. Har du satt opp ønskeliste?

Vi har satt opp ønskeliste, men det er jaggu ikke lett når man har bodd sammen i 12 år...:klø: Men har skjønt at de fleste fra gubbens familie har tenkt å gi penger, så da blir det nok til at vi kjøper flatskjerm etter bryllupet. Ellers har vi ønsket oss servise og glass. Stort sett alt av servise og glass er sånt som vi har kjøpt billig (10,- pr del på Rema) eller overtatt av andre. Vi har ikke så mange som er like akkurat :sjenert:

Fikk forresten telefon av ei venninne av gubben i dag. Hun og noen andre har tenkt å kidnappe gubben en lørdag i juni. Egentlig ønsker ikke gubben noe utdrikningslag, og det sa jeg til henne. Men de ønsker å lage til noe "kos" likevel. Måtte bare si at det må ikke bli noe med drikking, og håper de respekterer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skoene dine var kjempe fine!! :jepp:

:bukke: Har gått en del med de- og jeg som egentlig ikke kan gå med hæler klarer det :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
:bukke: Har gått en del med de- og jeg som egentlig ikke kan gå med hæler klarer det :klappe:

Da er det gode sko, har også et par som jeg kjøpte til et selskap en gang til 1600,- kjente ikke noe etter 12 timers fest. Er det frekt å spørre hva de kostet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...