Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken skal dere ha som inngangsmarsj?

Purpose – R.Nordraak skal vi ha som inngang :bryllup:

Nå er det ikke lenge igjen... :hjerter_rundt:

Weeeehh, bare 1 måned igjen i morgen for deg, og 4 uker på lørdag....weeeeehh :juhu:

KlemmemassepåsnartgifteMajabeth :kose:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Hvilken skal dere ha som inngangsmarsj?

De skal vi ha! Har ikke tenkt at Jämtlandsk brudemarsch er trist...

Jeg var inne og hørte på brudemarsj fra Lødingen nå og den var veldig fin, men jeg tror ikke den passer i den kirken vi skal ha. Hadde på følelsen at den passet i en litt mindre kirke og ikke i en stor steinkirke. Men det var nå min mening, men absolutt veldig fin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Kom pluteslig på: Da er jeg bondekjerring på ordentlig :ler:

Hehe, frem med skautet mor, no skal det bakast! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, frem med skautet mor, no skal det bakast! :ler:

Ånei, jeg som ikke er så flink med sånne ting! :ler: Nei, da kan jeg heller hjelpe til i fjøset, kjøre traktor og sånt. Mye artigere enn all matlaginga. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Ånei, jeg som ikke er så flink med sånne ting! :ler: Nei, da kan jeg heller hjelpe til i fjøset, kjøre traktor og sånt. Mye artigere enn all matlaginga. ;)

Å kjære, en sånn som liker maskiner og sånt du da. Jeg hater det, bare jeg ser noe som er større enn en personbil så går jeg på andre siden av veien. Holdt på å dø her en dag jeg gikk til jobb og møtte en gravemaskin :redd:

Jeg tar heller bakebenken jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker igjen idag, hurra!! :danser:

Hehe, godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke er den perfekte husmor ang baking ;) Mormor var på besøk i leiligheten min for første gang denne uka, og en av de første tingene hun kommenterte, var at bordet mitt så fryktelig høyt ut - der kunne det jo ikke være lett å bake!! :klø: Hun har tydeligvis troa på at jeg har arvet hennes iver etter å bake, og ville blitt sjokkert om hun visste at det skjer to ganger i året :legrine:

Håper du har en strålende helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på jobb i hele dag. Det har vært en sinnsyk dag; familiedag for de soldatene som skal reise i utenlandstjeneste. Det har gått i ett, nesten ikke hatt pauser på 9 timer...Ganske rart egentlig, at jeg som nesten ikke har anlegg for å lage mat i det hele tatt jobber ekstra som kokk! Dvs, jeg får det jo til, men det er liksom ikke det jeg hopper i taket av å gjøre.

På mandag skal jeg prøve kjolen igjen! Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende med kjoleprøving. Hvilken kjole skal du ha? (du har sikkert nevnt det ørtifjørti ganger bak i dagboken din, men jeg har så dårlig hukommelse..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
På mandag skal jeg prøve kjolen igjen! Gleder meg!!!

Lykke til med kjoleprøving!! Rapport ønskes naturligvis i etterkant :)

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg (vi) gjort mye bryllupsgreier!!! Har prøvd- og henta kjolen, henta gifteringene, kjøpt skjorte til gubben, kjøpt undertøy til meg, kjøpt underskjørt, strømper...Er helt i hundre nesten her nå. Skal legge ut bilder etterhvert, men strever litt med photobucket, den er så treg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Satt nettopp og tenkte på deg jo... måtte jo nesten begynne etterlyse deg, altfor lenge siden sist du har vært innom her :ler:

Der har vel hatt nok å styre med i helga vil jeg tro :sjenert:

Åå så spennende, gratulerer med masse bryllupsting, og undertøy og greier :juhu: hvor kjøpte du det da??

Var nettopp innom photobucket jeg, ikke treg hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Satt nettopp og tenkte på deg jo... måtte jo nesten begynne etterlyse deg, altfor lenge siden sist du har vært innom her :ler:

Der har vel hatt nok å styre med i helga vil jeg tro :sjenert:

Åå så spennende, gratulerer med masse bryllupsting, og undertøy og greier :juhu: hvor kjøpte du det da??

Var nettopp innom photobucket jeg, ikke treg hos meg :)

Jeg kjøpte alt på brudesalongen der jeg kjøpte kjolen. Er så kjempefornøyd med service (+ at tida begynner å løpe fra meg), så jeg gjorde det litt enkelt. Var med minstejenta på sykehus i dag, så det var begrensa hva vi fikk tid til ellers.

Kanskje jeg gjør noe feil når jeg skal laste opp bilder til photobucket? Den er hvertfall usannsynlig treg... :klø: ikke så flink til dette jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg gjør noe feil når jeg skal laste opp bilder til photobucket? Den er hvertfall usannsynlig treg... :klø: ikke så flink til dette jeg...

:ler: var det ikke du som lærte meg det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: var det ikke du som lærte meg det da??

Joda, men jeg tror jeg har for stor bildestørrelse? Får de i albumet mitt, men det tar bare laaaang tid. Jeg er en sånn prøve meg fram uten at jeg egentlig kan, så får jeg heller kjefte etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så herlig det må være å få ordnet med mange ting :) Undertøy har jeg alltid gruet meg til.... godt når man får det i orden, spesielt også siden det er jo ganske så viktig også på dagen når man skal gå med det inntil kroppen hele dagen lang :tommel:

:klem: nå er det ikke lenge igjen! :juhu:

Nei, nå synes jeg at tida begynner å fly fra meg!

Hadde en litt misfornøyd følelse da jeg dro fra brudesalongen forrige gang. Hun jenta fant fram et korsett som jeg ikke fikk helt til å stemme? Det stramma ikke sånt som jeg mener at et korsett skal stramme. Dette sa jeg til hun som driver salongen i dag da jeg var der. "Du vet, det er ikke alltid at disse nye tør ta i litt når de skal ha på kjoler og undertøy." Så resultatet ble at jeg gikk ned fra 100c til 80d! Vet jo at jeg er litt rund, men at jeg hadde gått opp flere størrelser etter som jeg slanka meg...:klø: Men jeg ble veldig fornøyd nå, for nå holdes alt inn eller opp. Alt etter hva som er meningen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig klart å ordne med ordentlig bilde av kjolen. Dersom noen har lyst å se, send en PM :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...