Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Gå etter trivsel. Lønnen kommer vel alltids til å stige med tiden? 1000kr i mnd er ikke mye hvis du vet at du vil trives mye bedre i den nye jobben. Trossalt vil du jo uansett gå opp rundt 3800kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på møte med mulig ny arbeidsgiver tirsdag i neste uke! Er spent nå. Går fra fast jobb til manpower...hmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Velg etter magefølelsen. Husk at det er bedre å glede seg til å gå på arbeid fremfor å tjene litt mer.

Nydelig vovvov. Si i fra hvis du trenger hundepass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hunden er så søt atte! Vi har han ute i hundegården sammen med den andre elghunden vår- og de trives så godt i selskap med hverandre. Vi var litt spent på hvordan det ville gå, men fra det øyeblikket de møtte hverandre har det gått kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hunden er så søt atte! Vi har han ute i hundegården sammen med den andre elghunden vår- og de trives så godt i selskap med hverandre. Vi var litt spent på hvordan det ville gå, men fra det øyeblikket de møtte hverandre har det gått kjempebra!

Har dere to? :overrasket: Da kan jo dere dele en med meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere to? :overrasket: Da kan jo dere dele en med meg! ;)

Ja, vi har en som er 7 år- også han nye som er 9 uker nå. Den eldste bruker vi mest som båndhund under elgjakta, mens han minste skal vi trene opp til å bli løshund. Det blir spennende å se hvordan han blir som det. Gleder meg til å gå på jakt da- det er så spennende når man hører at hunden har los- og at den nærmer seg der du sitter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte ta en telefon til kirka for å høre om de hadde fått prøvingsattesten. Det hadde de, så den er grei. Spurte også hvilken prest vi får- og vi får den presten vi ønska oss!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: litt til jeg!!! Så glad i dag! Sola skinner, bare en dag igjen til helga, jeg skal på det derre møtet i mårra...Ser lysere på alt med én gang, jeg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld har jeg vært på møte på skolen. Det endte med at jeg satt og skreiv ned fordeler og ulemper med den gamle og den nye jobben min. Vet ikke hva det blir til.

Men har også tenkt litt bryllup. Snakka med gubben- og vi blir ikke å danse vanlig brudevals, men heller noe rolig. Sendte en sms til han som skal spille i bryllupet for å høre om han kan noen Bjørn Afzelius- sanger. Han kan endel, så gubben og jeg skal sette oss ned for å finne en Afzelius-sang vi vil ha. Vi liker hans sanger godt begge to.

Eldstejenta vår var litt urolig for at hun må sitte for seg selv under middagen, for som hun sa: Det er vel ikke vanlig at ungene får sitte sammen med brudeparet. Måtte berolige henne med at selvfølgelig skal vi ha begge ungene våre sammen med oss hele tida ved bordet. De gifter seg jo også...

Ei venninne ringte meg i dag om det var noe jeg trengte på Løiten lys. Butikken i Tromsø skal avslutte, så de solgte alt til halv pris. Fikk henne til å kjøpe noen flere flytelys, så vi er sikker på at vi har nok. Glass-stener får vi låne hos henne, slik at vi får nok av det også. Det ordner seg mer dag for dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har også tenkt litt bryllup. Snakka med gubben- og vi blir ikke å danse vanlig brudevals, men heller noe rolig. Sendte en sms til han som skal spille i bryllupet for å høre om han kan noen Bjørn Afzelius- sanger. Han kan endel, så gubben og jeg skal sette oss ned for å finne en Afzelius-sang vi vil ha. Vi liker hans sanger godt begge to.

Eldstejenta vår var litt urolig for at hun må sitte for seg selv under middagen, for som hun sa: Det er vel ikke vanlig at ungene får sitte sammen med brudeparet. Måtte berolige henne med at selvfølgelig skal vi ha begge ungene våre sammen med oss hele tida ved bordet. De gifter seg jo også...

Kanskje det vi også skulle gjort...gubben min er IKKE flink å danse så :sjenert:

Stakar da, de jentene våre er skikkelig bekymra altså, tenker nå på alt :overrasket: Menneh, hvordan plasserer dere jentene i forhold til dere selv??

:kose: natta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det vi også skulle gjort...gubben min er IKKE flink å danse så :sjenert:

Stakar da, de jentene våre er skikkelig bekymra altså, tenker nå på alt :overrasket: Menneh, hvordan plasserer dere jentene i forhold til dere selv??

:kose: natta :kose:

Vi skal ha det uformelt under hele bryllupet, men ønsker likevel at vi sitter sammen med foreldrene våre. Så fra venstre blir det noe sånt som dette: Svigerfar (skal være toastmaster og vil sitte ytterst, da må det bli denne sida), barn, svigermor, jeg, gubben, min mamma, barn. Tror ikke jeg vil ha en av ungene ved siden av meg, kommer til å være litt engstelig for saus på kjolen. :ler: Evt. kan min mamma og eldstejenta bytte plass. Får se hva det blir til. Ellers skal resten av middagsgjestene plasseres i hesteskoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god (jobb)helg :sjenert:

Her er det knallvær så det blir kos med Soul & Blues og greier i helga :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...