Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

I ettermiddag var vi til skobutikk for å shoppe sko til eldstetøtta. Da fant vi sko til hun minste også.

Nyskjerrigbrita her ;) Har du bilde av skoene til jentene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det gode sko, har også et par som jeg kjøpte til et selskap en gang til 1600,- kjente ikke noe etter 12 timers fest. Er det frekt å spørre hva de kostet?

Mener de kosta rundt tusenlappen. Bestilte litt annet i tillegg, så de var uten frakt. Kjøpte de fra lisenett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det gode sko, har også et par som jeg kjøpte til et selskap en gang til 1600,- kjente ikke noe etter 12 timers fest. Er det frekt å spørre hva de kostet?

Og neida, ikke frekt i det hele tatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt engangskamera til å ha på bordene. Bestilte de fra somethingblue.dk, kom på litt over 300,- for 10 stk.

Kom plutselig på at jeg må få tak i litt stoff (tyll?) for å lage risposer til kirka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Mener de kosta rundt tusenlappen. Bestilte litt annet i tillegg, så de var uten frakt. Kjøpte de fra lisenett.no

Der var de vet du, det synes ikke jeg var så dyrt. Hadde forventet meg en del dyrere. Fornøyd med lisenett og servicen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Kom plutselig på at jeg må få tak i litt stoff (tyll?) for å lage risposer til kirka...

Det går jo an å kjøpe ferdige poser for det! Men det er jo billigere å lage selv da (men for oss som :slåss: med symaskinen så går jo ikke det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Det går jo an å kjøpe ferdige poser for det! Men det er jo billigere å lage selv da (men for oss som :slåss: med symaskinen så går jo ikke det...)

De er ikke så dyre, får de på Panduro og andre hobbybutikker. Her om dagen så jeg noen med perler på til og med.. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var de vet du, det synes ikke jeg var så dyrt. Hadde forventet meg en del dyrere. Fornøyd med lisenett og servicen der?

Ja, jeg var veldig fornøyd. Jeg kjøpte undertøy også der- det passet ikke da...:sjenert: Skoene bestilte jeg helt hvite og undertøyet bestilte jeg i ivory. Da ringte hun meg for å spørre om det skulle være i ulike farger. Veldig bra, for jeg hadde ikke lagt merke til det selv. De hadde sånn fraktfri levering da jeg bestilte og noe salg på internett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Majabeth!

Husk å ikke bruke vanlig ris. Det sveller visst opp i magen til fugler, noe som er veldig farlig for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Majabeth!

Husk å ikke bruke vanlig ris. Det sveller visst opp i magen til fugler, noe som er veldig farlig for dem.

Har kjøpt sånn bryllupsris som er "fugletrygg" eller hva det heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var veldig fornøyd. Jeg kjøpte undertøy også der- det passet ikke da...:sjenert: Skoene bestilte jeg helt hvite og undertøyet bestilte jeg i ivory.

Utrolig flotte sko du har kjøpt deg :) Kan jeg spørre hva slags undertøy du kjøpte hos lisenett? Hvis det er denne, så er jeg nemlig veldig nysgjerrig på passformen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kjøpt de skoene jeg har lyst på!

Men jeg kan ikke gå med heler, iallefall ikke så høye :(

Så jeg tror det blir flate sko på meg. Jeg tok bare kjolen 3 cm lengre enn det jeg er så jeg kan ikke kjøpe meg sko med noe hel. Får se når kjolen kommer om hvordan den er i lengden, men er det sånn at den er litt for lang og jeg må kjøpe meg sko med heler så blir det de skoene du har valgt. De er så nydelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kjøpte du risen? Er det vanlig at det er brudeparet som kjøper?

Vet ikke helt hva som er vanlig, jeg bare kjøpte jeg... Greit med alt som er gjort! Bestilte den fra lisenett.no sammen med skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flotte sko du har kjøpt deg :) Kan jeg spørre hva slags undertøy du kjøpte hos lisenett? Hvis det er denne, så er jeg nemlig veldig nysgjerrig på passformen ;)

Kjøpte noe som var på salg. Ble ikke helt bra, for den str. jeg bruker som bh passet hvertfall ikke på korsettet :( Får satse på at Majabeth blir enda mindre etter bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kjøpt de skoene jeg har lyst på!

Men jeg kan ikke gå med heler, iallefall ikke så høye :(

Så jeg tror det blir flate sko på meg. Jeg tok bare kjolen 3 cm lengre enn det jeg er så jeg kan ikke kjøpe meg sko med noe hel. Får se når kjolen kommer om hvordan den er i lengden, men er det sånn at den er litt for lang og jeg må kjøpe meg sko med heler så blir det de skoene du har valgt. De er så nydelige!

Jeg er heller ikke noe flink å gå med hæler, men disse klarer jeg helt fint! Skoene er så myke at jeg tror en hel dag med dem blir å gå greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var fint å høre, da er de kosene et alternativ for meg iallefall :)

Hmmm, hvilke koser?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Jeg er heller ikke noe flink å gå med hæler, men disse klarer jeg helt fint! Skoene er så myke at jeg tror en hel dag med dem blir å gå greit

Det er vel det som er med litt dyre sko, de kan man gå med selv om man ikke er så gode på høye hæler. Jeg vurderer også høye hæler selv om jeg ikke går så mye med det til vanlig. Føler meg litt bedre i holdningen når jeg har høye hæler, litt rakere i ryggen på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...