Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Så kjedelig da at ikke brudeshowet svarte til forventningene... :sjenert: Men det var jo bra at dere fikk kjøpt noe slik at du får krysse av enda flere ting! :tommel:

Du får uansett ha en kjempefin lørdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hos Anne og ordner hår! Vi har funnet ut hvordan jeg skal ha det!!! Har tatt bilder både forfra, fra siden og bakfra. Må bare ha litt finjustering nå, så blir det bra! Og etter nesten 2 flasker rødvin er alt bra! Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordkortene våre! Har bare igjen å skrive navn på båndene, så blir det nok så bra atte. Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare legg inn et bilde av minstepia vår i brudepikekjolen sin. Hun er så stolt av den! Den er for lang på bildet, for den skal legges opp i løpet av mai/ juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Så søt hun var i kjolen sin, og kjempefine invitasjoner og bordkort. Så flink du er :klappe:

Merkelig brudeshow. Måtte du betale for å komme inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun var i kjolen sin, og kjempefine invitasjoner og bordkort. Så flink du er :klappe:

Merkelig brudeshow. Måtte du betale for å komme inn?

Takk takk! :bukke: Er veldig fornøyd, for ingen av tingene har tatt så altfor lang tid å lage noen av greiene.

Brudeshowet ja...hehe, slapp å betale for å komme oss inn. Hadde arrangørene bare fronta det litt annerledes, at det var moteshow for det lokale næringslivet med en liten dæsj brudekjoler på slutten, så hadde det vært mye bedre. Men fikk nå sett på det de hadde, uten å få noe inspirasjon på noen måte.

Tenk, det er bare 3 uker til du gifter deg, Revenka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legg inn et bilde av minstepia vår i brudepikekjolen sin. Hun er så stolt av den! Den er for lang på bildet, for den skal legges opp i løpet av mai/ juni.

Hei!

Lik kjole som yngstetøtta her skal ha på seg :)

Hvor gammel er jenta di og hvilken str. kjøpte du igjen?

Her nemlig ikke prøvd den ennå vi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, nyyyyyyyyyyyyyyyydelige bordkort og kjempefine invitasjoner :)

Jeg vil også ha sånne bordkort, VIL HA!!!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Nydelige bordkort (hehe... nesten like våre bare med andre farger :tommel: ) og kjempefine innbydelser!!

Og minstetutta var bare sååååå søt i kjolen sin!!! :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lik kjole som yngstetøtta her skal ha på seg :)

Hvor gammel er jenta di og hvilken str. kjøpte du igjen?

Her nemlig ikke prøvd den ennå vi :sjenert:

Vi kjøpte den i str. 4. Hun blir 4 i september, men er lita for alderen. (Bruker 98 i klær) Den er litt vid rundt kroppen, men det gidder jeg ikke gjøre noe med, for da blir den grei for henne å ha på. Hun liker ikke at det er for trangt..

Eldstepia ble 10 i mars, og til henne bestilte vi str. 10. Den er passe nå, men jeg regner med at hun ikke vokser så altfor mye fram til juli... :sjenert: Hun er normalt stor 10-åring.

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Revenka

Huff ja, 2 uker og 5 dager går fort. :ler: Jeg har egentlig litt hetta :ler: Alle har hetta på mine vegne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh jeg kjenner det kiler i magen min når jeg tenker på at det nærmer seg for dere. Det var en nydelig brudepikekjole. Hvor har du kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh jeg kjenner det kiler i magen min når jeg tenker på at det nærmer seg for dere. Det var en nydelig brudepikekjole. Hvor har du kjøpt den?

Kjøpte kjolene på Ebay fra denne butikken. Er veldig fornøyd med dem.

Kiling i magen, ja...hehe, jeg er mest opptatt av alt jeg ikke har nådd å gjøre ennå. Det er ikke mye, men noe som må gjøres. :overrasket:

I går begynte jeg hvertfall å ta sol. Må jo ha litt farge på dagen. Gubben jobber mye ute, så han blir bestandig skikkelig brun. Og forloveren min skal til syden i juni, så regner med at hun kommer tilbake knallbrun. Jeg kan jo ikke stå der som et laken mellom dem, heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går begynte jeg hvertfall å ta sol. Må jo ha litt farge på dagen. Gubben jobber mye ute, så han blir bestandig skikkelig brun. Og forloveren min skal til syden i juni, så regner med at hun kommer tilbake knallbrun. Jeg kan jo ikke stå der som et laken mellom dem, heller :ler:

Det MÅ jeg også begynne med... har veldig vanskelig for å få farge :sur: Og når man da skal være hjemme i nord hele sommeren blir det ikke lett å få NOK sol :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...