Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

Vi har ikke svarfrist før 1.juni, så det er ennå leeenge å vente. Hadde jo håpet at alle ble så glade for innbydelsen at de svarte med én gang, men det har de altså ikke gjort... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått igjen på skatten!!!! :hoppe::hoppe: Hele 10.000,- som skal rett inn på bryllupskontoen! Gubben er selvst. næringsdrivende, så han får ingenting igjen, men alle penger kommer godt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er denne påska snart over. Det har vært en skikkelig avslappingspåske for min del. Har kun vært ute med ungene hver dag og aka. Rart å tenke på at det er under 3 måneder til sambo og jeg er blitt herr og fru... :sjenert:

I helga har vi vært barnefri, og har slappa skikkelig av mellom fjøsstell. Bare vært kjærester...Det er utrolig deilig å bare tenke på hverandre og ingen andre :)

I går kveld var vi hos et vennepar og spiste nydelig god indrefilét av elg og drakk rødvin. Mmmm, godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kjekt med penger igjen på skatten da. Jeg må betale litt jeg :(

Det er rart å tenke på det, lurer på om det blir noe annerledes eller ikke. På lørdag var det 7 uker til jeg blir fru, og den siste tiden har gått superfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi sendt prøvingspapirene. Like greit å bli ferdige med de...så ikke vi glemmer dem seinere. Hadde liksom vært typisk oss...Alt kom så mye nærmere nå når de papirene er avgårde! Vi var i barnedåp i den kirka vi skal gifte oss i nå i påska, og det var veldig rart å tenke på at kanskje er neste gang vi skal dit i bryllupet vårt. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirke - Storfjord kirke kl. 1400- OK

Prest/organist - OK

Innmarsj- Jãmtlandsk brudmarsch OK

Utmarsj - Brudemarsj fra Lødingen OK

Salmer -

Solist -

Tekstlesing-

Transport- bruker vår egen bil. Må ordne med pynt

Forlovere - Kjell Gunnar og Gøril Katrine- OK

Lokaler - Lyngskroa hotell OK

Meny- Noe med elgkjøtt. Har ikke kommet lenger. Ring LK, levér elgkjøtt dit

Borddekorasjoner; blomster

Borddekorasjoner – OK

Toastmaster- Svigerfar OK

Frisør – Anne OK

Sminkør - Anne OK

Invitasjoner - Sendt ut! OK

Bordkort - Bordkort nesten ferdige.

Meny

Kirkeprogram -

Takkekort - På planleggigsstadiet

Gjestebok-

Kjole- OK

Brudesko- OK

Tiara- OK

Strømpebånd- OK

Underskjørt

Undertøy til å ha under kjolen

Undertøy til bryllupsnatta

Stay-Up (husk reserve)

Sånne greier å ha inni skoene- OK

Kaketopp- OK

Toastmasterbjelle- OK

Dress- OK

Mansjettknapper- OK

Sko til sambo

Skjorte til sambo

Vest og kalvekryss- OK

Kurv til toalettsaker- OK

Innhold til kurv til toalettsaker

Brudebukett- Bestilt OK

3 knapphullsblomster- Bestilt OK

2 brudepikebuketter- Bestilt OK

Fotograf- gudfar tar bilder OK

Hjemmeside m/ønskeliste - OK

Filming- ?

Bryllupskake- OK

Andre kaker- Skal bake 5 kaker selv.

Brudevalsmusikk

Musikk til festen - Band OK

Gaveutpakkere- Sissel, Mona og Line OK

Nummerlapper/bok/teip til gavebordet OK

Kakespade- bruker en vanlig OK

Bryllupsris- OK

Sende inn skjemaer- OK, til og med fått de tilbake

Bordplan?

Brudepikerkjoler- OK

Tiaraer til brudepikene- OK

Sko til brudepikene

Strømpebukser til bp- OK

Ringene!

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan bordkort skal dere ha? Husker ikke om du har skrevet det her tidligere :sjenert:

:klem:

Vi skal ha sånne metallhjerter med perler rundt. Har tenkt å legge inn bilde av dem, har bare ikke kommet så langt ennå.. :sjenert: Skal ha de kun til middagsgjestene (nærmeste familie), så det blir heldigvis ikke så mange å lage. Har bare noen få igjen, men har igjen å skrive navn på båndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha sånne metallhjerter med perler rundt. Har tenkt å legge inn bilde av dem, har bare ikke kommet så langt ennå.. :sjenert: Skal ha de kun til middagsgjestene (nærmeste familie), så det blir heldigvis ikke så mange å lage. Har bare noen få igjen, men har igjen å skrive navn på båndet.

Du må legge ut bilde ja så vi får se :)

Er så usikker på hvordan bordkort vi skal ha, har så mange tanker og idèer i hodet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah litt kjedelig da!

Egentlig ganske typisk en av oss... : : :sjenert: Sendte det i posten igjen i dag, så da regner jeg med at alt er i orden.

Måtte forresten ringe til folkeregisteret i går, for plutselig fikk jeg litt angst for at vi bytta navn nå lenge før bryllupet, siden vi hadde sendt i søknadene nå. :overrasket: Men dama sa at det ikke trer i kraft før vi er gift, men at navnene kommer på vielsesattesten. Ble litt letta da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske i forholde til bryllupsreise hva passet er og reisen bestillt i.

Mitt skal tre i kraft etter bryllupet slik jeg slipper stresse med passet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...