Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707


Majabeth

Anbefalte innlegg

En fin og nesten helt grønn liste :tommel:

Håper jeg også kan få endret litt farge på min liste etter turen til hovedstaden i neste uke :sjenert:

godhelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fin og nesten helt grønn liste :tommel:

godhelg :klem:

God helg til deg også :klem:

Sist jeg var i Oslo var jeg innom Ikea og kjøpte glassboller for å ha på bordene. De var billige, kosta bare 5,- pr stk. Tenkte å fylle de med litt vann og ha flytelys oppi. Eller dekorsand og kulelys...Jeg kjøpte litt for mange, for tenkte at noen sikkert ble ødelagt under flyturen. Det ble de ikke, så jeg har plutselig 12 glassboller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble de ikke, så jeg har plutselig 12 glassboller!  :ler:

Wow, det var maaange. Godt gjort å få med seg alle som bagasje på flyet da :ler:

Tenker jeg tar en tur innom IKEA jeg også, må liksom det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var maaange. Godt gjort å få med seg alle som bagasje på flyet da :ler:

Tenker jeg tar en tur innom IKEA jeg også, må liksom det :sjenert:

En Ikea-tur er liksom blitt tradisjon for meg hver gang jeg er sørpå. Til fortvilelse for gubben mange ganger :ler: Både gubben min og søstra mi sin gubbe. Det er hun jeg drar med meg hver gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Ikea-tur er liksom blitt tradisjon for meg hver gang jeg er sørpå. Til fortvilelse for gubben mange ganger  :ler: Både gubben min og søstra mi sin gubbe. Det er hun jeg drar med meg hver gang :ler:

:ler: mannfolk...eller kvinnfolk...

Synes det er vanskelig å beregne hvor mange man må ha av hver. Tenker på sånne glassboller f.eks.

Får prøve se for meg bordene og telle :sjenert:

Endret av Anneb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Artig at skoene har kommet da. Jeg venter fortsatt på mine. Er veldig usikker på at jeg har gjort det riktige fargevalget. Fikk bare se fargekart og valgte en farge til skoene (gull). Håper fargen passer til kjolen. Har du dine i hvit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du dine i hvit?

Ja, har helt hvit kjole. I morgen kommer svigerinna mi så da skal vi prøve litt sko og kjole

:)

I dag har jeg vaska hus! Har vært så flink atte!

Har også sjekka både Alkymisten og Profeten for å se om det blir litt tekstlesing fra de. Likte Profeten best... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg nettopp at vi kan faktisk sende inn de prøvelsespapirene nå, og de gjelder til bryllupet vårt. Dagen nærmer seg raskere enn jeg trodde.

I helga har jeg plutselig fått svigerfar med i planlegginga. Jeg har hele tida gjort det meste selv, for gubben har nok med gården. Det gjør meg ingenting, for da er det jeg som bestemmer :ler: Men i helga ringte svigerfar og fortalte at han hadde begynt å se på kjøreplan for dagen. Han skal være toastmaster, og er en kar som liker å organisere, derfor tar jeg imot all hjelp fra han. Vi inviterte de til middag i går, så han og jeg planla som bare det. :ler: Gubben min ymta bare frampå at han gruer seg skikkelig til å stå i kirka å vente på meg. Han like absolutt ikke å være midtpunkt en hel dag, men denne dagen får han bare finne seg i det. Vet det høres slemt ut av meg, men har han lagt alt i mine hender får han finne seg i noe...

Sjekka forresten kjolen og skoene i lag i helga. De passer PERFEKT! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Puh...Dagene er altfor korte nå for tida!!! Det er fullstendig kaos på jobben, vi driver å skal lage ny kjøkkenkatalog og selvfølgelig skjer det at mange blir borte pga sykdom. Så vi som er igjen "spring ræva av oss" for å bli ferdige med alt som skal gjøres. I tillegg til den jobben vi har jeg denne ekstrajobben for å tjene penger til bryllupet. + at jeg skal jo få trent litt også...Hmmm, mye som skal gjøres. Gleder meg til påska for da skal jeg ta meg en bytur for å shoppe litt bryllupsgreier! Må jo begynne å planlegge litt bordpynt og greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har du fått korsettet ditt?

:klem:

Ja, har fått det! Men har ikke knødd meg til å prøve det ennå... :sjenert: Det ser veldig bra ut, da! Kanskje jeg må hjelp av gubben til å prøve det en dag??? :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fått det! Men har ikke knødd meg til å prøve det ennå... :sjenert: Det ser veldig bra ut, da! Kanskje jeg må hjelp av gubben til å prøve det en dag???  :klem: tilbake!

Så spennende :)

Ja du må jo få prøvd det snart, gleder meg til å høre om du er fornøyd etter prøvinga også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er her jeg...Har bare vært litt opptatt de siste dagene..Når jeg ikke har vært på jobb har jeg for det meste vært ute i finværet. Det er så nydelig ute nå at man kan jo ikke sitte inne foran pc'n...bortsett fra noen ganger når man er på jobb :sjenert:

Nå er snart påska her, og da skal jeg kose meg max! Lurer på om jeg skal prøve å få skvisa inn en Tromsø-tur en av dagene. Begynner å komme i modus for handel igjen. Etter en spinke-og-spare-måned... :sjarmor:

Anneb- så trivelig å dra på hyttetur. Det har vi også planer om. Heldigvis er det bare 10 minutter å kjøre med scooter hjemmefra, så da kan gubben også være med. Han må jo hjem for å stelle kyrne to ganger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsettet passa ikke!!!! :frustrert::kjempesinna: Jeg bestilte det i den størrelsen jeg bruker, men det var for lite! Åååååå, kjenner at jeg blir skikkelig irritert. Men ikke så mye å gjøre med det, får bare se om det passer i mai når jeg skal til tilpassing, eller jeg får kjøpe nytt. Vel, bra det var kjøpt på salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff så irriterende da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :grine:

:sur: men så lite å gjøre med. Skal kjøpe nytt, må bare kvitte meg med litt mer Majabeth først... :sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall svar hittil:

Kommer- 36

Kommer ikke- 7

det som er dumt er at alle som ikke kommer er i familie til gubben. Han har liten familie fra før, så det kommer til å bli slektstreff for min side dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Så kjedelig at det ikke passet :frustrert: Ikke noe moro. Skoene mine var alt for store selv om jeg bestilte min størrelse. :forvirret:

Moro å få inn svar på invitasjonene. Vi hadde frist på mandag, men det er enda noen som ikke har svart. Jeg får purre litt på dem snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...