Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2007 #201 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg har en mp3 spiller ett eller annet sted... men aner ikke hvor... Skulle gjerne funnet den og lagt inn noen lydbøker så jeg hadde giddi å gå noen turer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 7. februar 2007 #202 Del Skrevet 7. februar 2007 Jo takk, i dag er formen betraktelig bedre :-D Fremdeles litt snottete og gruffen i halsen, men ellers er jeg fin! Skjønne sambo I går skulle han hjelpe formen min på vei, og siden salmiakkstang og diverse ikke hadde noen enorm effekt, tok han meg med på Ekspert og kjøpte denne til meg: Jeg MÅ ha musikk på øret, spesielt på bussen og på trening, og de to andre spillerene mine tok jo bare kvelden sånn uten videre. Så da måtte jeg ha ny Og sambo insisterte på at jeg skulle ha 8GB'en, nerden i han kunne ikke la jenta si vandre rundt med "bare" 2 eller 4 GB Og den er pøøøøfekt! Og så skjønn og bitteliiiiteeen! Og i tillegg har jeg fått jobb i dag Ikke som tannlege, men som instruktørtannlege på skolen! Jeg, og en del andre på kullet, skal instruere og godkjenne prepareringer og fyllinger som andrekullingene skal lage i plasttenner en ettermiddag i uken Blir sikkert koselig, lærerikt og morsomt. Og jeg får i tillegg litt pæng for det Nuh: lunsj. I kveld: Påspandert middag med Sandnes sparebank :-D ← Hei! Så snill en kjæreste du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2007 #203 Del Skrevet 7. februar 2007 Du kan ikke anbefale en tannlege i oslo da.. Kanskje ikke, siden du bor litt langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #204 Del Skrevet 7. februar 2007 Scheisse! Jeg har også lyst på Wii'en... Jepp, sambo er virkelig en go'ing, Tanita :rosasmil: Tannlege i Oslo...Du har jo alltids studentene da, de gjør jo en flott jobb, du får mange forskjellige til å se på samme tingen (da er du bombesikker på at den behandlingen du får er det beste alternativet), det er billig, og det passer jo fint når du er student selv Uten om deeet...Tja. Kjenner ikke så mange i Oslo nei, men min "gamle" tannlege her i Bergen startet for seg selv i Oslo, han var flink synes jeg! Stian Kanestrøm heter han. Tror han holder til på Aker brygge eller noe nå. (og han er ikke gammel i den forstand heller, han er heller ung og kjekk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #205 Del Skrevet 7. februar 2007 ÅEEE!! Jeg er bare SÅ syk på denne lille knerten her, men sambo rikker seg ikke en millimeter!! Han var bare så nyyyydelig!! Vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil haaaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. februar 2007 #206 Del Skrevet 7. februar 2007 Samboeren min har også satt ned foten når det gjelder familieforøkning her. To katter er visst nok..... Bare vent, jeg har stooooore planer om å bli sånn koselig og halvgal gammel kattedame med 48 små kattepuser i huset mitt. Jeg tør forresten ikke gå ut på butikken nå, for jeg har vært hos øyelegen og han dryppet noe greier i øynene mine som åpnet pupillene skikkelig opp, så jeg ser helt freaky ut. Måtte snike meg hjem uten å se på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 7. februar 2007 #207 Del Skrevet 7. februar 2007 Åhhh! Han var SØT! Nå har jeg også lyst på katt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. februar 2007 #208 Del Skrevet 7. februar 2007 Snille og gavmilde menn kan vi like. :-D Pusen var superskjønn, dumt han ikke var like gavmild på den fronten. Og grattis med jobb, litt penger er aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 7. februar 2007 #209 Del Skrevet 7. februar 2007 du måååå ha en somaliiiiiii katter er bedre jo flere man haaaaar kanskje theo slanker seg fortere med en plagsom superduperfjern slektning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. februar 2007 #210 Del Skrevet 8. februar 2007 Såååååå søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt han var!!! Fikk lyst på katt selv igjen.... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #211 Del Skrevet 8. februar 2007 Jaaaa, de er så nydelige!! Spesielt de viltfargede, men også de røde er jeg svake for. Og de blå... Jeg har mistet stemmeeeeen Eller, jeg tror jeg la den igjen i baren i går natt Fri bar var jammen gøy Til å begynne med var vi litt forsiktige da, et glass viiiin, og en øøøl kanskje. Så tenkte vi at hm.. en drink kanskje? Eller to? En shot? Jau! takk skal du ha! Så kom den geniale ideen: Sjampis!!!! Kullet må sikkert ha drukket for flere titusener av kroner, men hvem var det som spanderte dette gildet? Jo, en bank som vi ha oss som kunde. Og hva er det det er massevis av i en bank? Nettopp. Penger I tillegg til maten fikk vi tapas og sushi, så nå har jeg prøvd rå fisk også. Eeeegentlig så smakte det godt, men stemmen inni hodet mitt som sa eeehmm..du, Sniglå? Du spiser RÅ fisk. R Å!fikk det til å vokse litt i munnen... Men nå har jeg prøvd det, og om det skal spises igjen er det i så fall leheheeenge til! Og det å stå opp halv syv i dag tidlig etter å ha sovnet rundt tre var IKKE stas. Men men, jeg var i det minste ikke alene om å være en smule bakfull i dag Men nå er formen tipp topp, men mangler bare stemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #212 Del Skrevet 8. februar 2007 Kattene får et "jeg-har-nettopp-sett-et-spøkelse"-uttrykk i ansiktet når jeg prøver å kosesnakke litt. Med vekt på prøver, jeg høres jammen ikke god ut. Nå er det natta, og i morgen er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #213 Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 8. februar 2007 #214 Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168480 ← Jeg vet! Raskt assosiasjoner til Monroe. Det var kanskje meningen også, hva vet jeg. Fy, den var stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #215 Del Skrevet 8. februar 2007 Den kan ikke ha vært så veldig stygg, for tanken slo meg også. Og jeg er jo ikke slem i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 8. februar 2007 #216 Del Skrevet 8. februar 2007 *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2007 #217 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg ble helt sånn jeg også! Fyllekule på bankens regning... Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 10. februar 2007 #218 Del Skrevet 10. februar 2007 Idefix ble godkjent av selveste Preiss og ei som heter Anne something i dag Nå skal det bli pusebarn!! Og så har han bursdag også, lille superpusen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #219 Del Skrevet 11. februar 2007 Så gøy Nina!! Anne Veland, tipper jeg. De to er faktisk kjærester også Hadde Idefix bursdag i går?! Så sinnsykt gøy, for i går fikk han fire halvsøsken!! Josefine og Oliver fikk fire små bebiser i går, og alle er i forskjellige farger, skikkelig smågodt :-D Her er et bilde jeg fikk fra Mamma, som forresten var heeelt utslitt i går, skulle tro det var hun som hadde født Sannsynligvis er det en sølvsvart, en brun, en kanelsøv (samme som Idefix, deilige, deilige farge ) og en kanel. Kanelen er jo den som er mest tydelig, det er en skikkelig rødtopp som ligger helt til høyre Ellers har vi en rolig helg, slapper av og spiser masse god mat Og så har jeg sprukket litt da... Datamaskinen er nesten helt rødglødende fordi den laster ned en hel haug med Greys anatomy-episoder... MÅTTE bare Og så skulle jeg laste ned Smokin' Aces i går. Men så var det visst noe som ikke funka der, og sambo skulle bare være så snill i si i fra om det, da. Så sier han: "Du, den derre filmen, Smoking asses, funker ikke". Ehhh, say what?! Han er nå skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2007 #220 Del Skrevet 11. februar 2007 ååå så skjønne!!! Vil ha pusekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå