Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Jaaa, det er kjempespennede, Væren! Og jeg tror nok ikke du kommer til å få så aller verst lønnssjekk du heller, Zevon ;)

Formen begynner endelig å bli bedre, i hele går lå jeg i senga og okka og ojja meg :ler: I dag har jeg i det minste ikke feber lenger, men en ekkel hoste som i tillegg til ekle halslyder gir hodepine på grunn av trykket når jeg må hoste. Men meeeen... Det kunne jo ha vært mye verre, som i oppkast og løs mage, men det har jeg sluppet unna foreløpig *banke-bank i bordet*

I går sendte jeg mail med prioritert liste over hvor jeg helst vil jobbe og et par referanser. Det tok ikke mange minuttene før jeg fikk svar hvor de skrev at det var kjekt jeg ville jobbe i Rogaland, og at jeg skulle få et tilbud i neste uke :-D

Stas :Hehe:

Hvis formen ikke blir verre, aller helst litt bedre, blir det kanskje en liten shoppingtur på meg og sambo i dag, begge klesskapene begynner å bli nokså skrapet for anstendige klær... jeg fant massevis som jeg kunne hatt på Hennes på internett, men har en liten terskel for å bestille over nett... Det er så vanskelig å vite hvilken størrelse jeg må ha, spesielt i Hennes-klær hvor jeg har måttet kjøpe alt fra størrelse S til XL i butikken. Så jeg regner med å måtte sendte tilbake omtrent halvparten av tøyet om jeg bestiller. Tror ikke jeg gidder...:klø:

Ellers har jeg så smått, jeg understreker: så SMÅTT, begynt å tenke på studiets siste lese-rush. Jeg har sortert papirer og lagt de klar i sine respektive bunker, og funnet ut hvilke handouts jeg mangler (les: hvilke forelesninger jeg ikke har vært på :rodme:), så da er det vel bare å brette opp ermene og hive seg over det.

snart. :ler:

Først litt Oprah, jeg er jo LITT syk enda...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med jobben din :hoppe:

Du får den garantert :trene:

(sånn, du er stor og sterk og fikser biffen-smiley)

Kjekt med kattene, skal bruke deg som eksempel fremover!!

:hoppe:

Unnskyld til folkens for at jeg har vært stille, men Sniglå har helt rett, jeg har vært kjempetravel :)

Gleder meg til mandag, sneglis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt shoppings på meg på torsdag :Hehe:

Jeg fikk gå "helt crazy banana", som lille bringebær sier, på H&M, og fikk meg mange fine nye topper og gensere! Det hjelper betraktelig på humøret, må jeg si.

Formen kommer seg, feberen er som sagt borte, men jeg føler meg ikke helt i hakk enda. Tvang meg selv til å gå på skolen i går, og kom meg igjennom to økter med pasienter på tross av store mengder snørr. Øøøh. Det ble mange pauser på pasientene for å si det sånn :ler:

I helga skal vi bare ta det isi pisi, orker ikke de store krumspringene akkurat. Tenkte å se på noen oppgaver som vi skal gå gjennom på tirsdag, så føler jeg at jeg kanskje har lest pittelitt :Nikke:

Nå er sambo på trening, ikke sjangs om jeg hadde orket å være med, selv om jeg har lyst :forvirret:

Og de fire små hos Mamma og co vokser for hver dag som går, de har åpnet øynene og begynner så smått å lure på hva som er ute i den store verden. Såååå skjønne :hjerte:

Her er Louis:

post-6726-1172914274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Det er igrunnen ganske deilig med tirsdagsfri!

Nettopp stått opp, sitter her og surfer nett og sjekker mail. Eneste som IKKE er kult er at jeg har begynt siste runde med disse her drittplatene, de kutennene. Blærh. Denne gangen har jeg fått et digert gnagsår på høyresiden i tillegg, og det er ikke behagelig i det hele tatt. Fysj. Men, etter denne dagen pluss åtte dager til, så er jeg ferdig og jeg får litt cash for strevet.

I neste uke begynner jeg som instruktør på "fantomhode-klinikken", så da kommer det vel inn litt småpenger der også, det kommer alltid godt med :)

Søøøøte pasienten jeg hadde i går, jeg fikk blomster! Og jeg er ikke i nærheten av å være ferdig en gang! Hun har holdt ut mye styr og stell, for jeg prøver å gjøre om et lass med rotfyllinger som er blitt gjort i Russland. Og der har de brukt noe ukurante greier, og jeg klarer ikke om det så smalt i H å komme ned i de røttene. Tennene er steinharde!

I går fikk jeg heldigvis overlatt akkurat det ansvaret til de som går på videreutdanningen innen rotfyllinger. Satser på at de klarer det bedre enn meg, for tiden forsvinner for meg nå hvis jeg skal klare å bli ferdig med pasienten før sommeren.

Men på tross av masse styr så synes pasienten at det er gøy å komme til meg, og det er jo alltid kjekt å høre :)

I dag tenkte jeg å lese litt, og i ettermiddag skal jeg ned på Haukeland sammen med kullet og se på masse snitt under mikroskop, for å repetere litt før eksamen.

Men nå! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, det heter vel egentlig propedeuten, uten at jeg helt vet hvorfor. Men det er der andrekullingene møter sine første "pasienter" i form av plasttenner skrudd fast i en metallstang :ler:

De skal øve seg på å borre og legge fyllinger, før de får slippe til på skikkelige pasienter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årh, burde burde burde absolutt ha lest litt om spyttkjertler og om alt som kan gå galt med de, men i stedet har jeg sittet her hele kvelden og lastet ned musikk. Maaaasse herlig musikk! :hjerte:

Forresten, gjett hvem som klarte å bryte seg inn i boksen med trankapsler? :ler:

Kom hjem fra skolen her en dag, og fant et par tomme kapsler på gulvet. Parketten var glatt som stålis og kattene helt kreisi som om de hadde tatt koffein :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:ler:

Ikke så overraskende at de hadde lyst på tran da! men ganske festlig at de faktisk fikk det til! :ler:

jeg burde seriøst skrevet oppgave... men i stedet har jeg bare surra i hele dag... Det eneste fornuftige er vel kanskje 1 time totalt med oppgave og et par timer trening :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, det er jo fisk såh....

Og jeg har kjøpt sko også i dag! :hoppe:

Gullsko! :sjarmor:

Men nå er det natta, tenker jeg. Tar med meg boka på senga og leser litt om øøøhhmm...pleomorft adenom..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skoene dine var utrolig kuule :hoppe:

Og det var kjekt å msn'nne i går :) Du? Vi skulle gått og smugtittet på brudekjoler en dag...hihihihi... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å finne skoene på skoringen.no, men de var ikke der av en eller annen grunn. Det er litt sånn finsko, med en bitteliten søt hæl, akkurat passe til meg. Føler jeg står og svaier i vinden om hælen blir for høy :ler:

Nå skal vi ut å finne bukse til meg! Det er med skrekkblandet fryd, vi har to mulige utfall: 1. Jeg finner drømmebuksa og hele kvelden er reddet. Eller 2. jeg finner ingenting som passer, det blir for kort i beina eller for stramt i livet. I så fall blir kvelden IKKE reddet :hoho:

Ninus: Jaaa! :hoppe: Vi må inn i den butikken du vet, den som du liker så godt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau.

Endte opp med ei bukse.

Til sambo :ler:

Og til meg: Ingen bukse, men en skritteller :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...