Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare spørre. Jeg sliter litt med å finne bukser som ikke er milevis for lange i bena da, men passer ikke no fra Lee eller Fornarina eller Replay til deg?

Jeg fant nett en selv fra Replay til halv pris, var omtrent den eneste buksa på salg som ikke vare 34+ i benlengde.

Men skjønner hvor kjipt det er når en skal passe inn i en mal som sier at en må være stor i livet for å ha lange bein og pintsize for å ha smal midje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opphuking! Glemmer nesten ut at jeg har dagbok av og til :ler:

Det ble bukse på meg :-D En Diesel ettellerannet, det var helt enkel i vasken, men med noen tøffe sømmer på rompa. Og den var smal i beina, første gang jeg har kjøpt en sånn, har alltid vært skepisk og innbilt meg at jeg må ha bootcut eller i det minste rette bein. Men det ble ikke så verst :)

Bursdag på lørdag var koselig, ble en tur ut på byen etterpå, koselig det også :)

Skulle egentlig lekt instruktørtannlege i dag, men vi ble sendt hjem fordi de har ikke kommet skikkelig i gang med borringen av plasttennene enda. Da begynner det nok ikke ordentlig for meg før neste tirsdag. Pyttpytt.

Nå er det lunsj og kanskje Oprah? Håper det er en grineepisode :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri ridlig hørtes deilig ut. Jeg jobbet fra 7 til 21 i går. Kom hjem rundt 22, la meg 30 minutter senere og stod opp klokka 5 for så å være på jobb fra 7 til 15. :Gjesp:

Men så har du jo mange andre travle dager da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SNIIIIGLÅÅÅÅÅ!

Vet du om noen tannleger her i byn som bruker carisolv?

Jeg må til tannlegen og dere er dritskumle! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommeeeen :kose:

Vi har carisolv på odontologen, men det er ikke vanlig å bruke det på voksne, dessuten er det ikke sikkert det er tilstrekkelig å kun bruke det da...

Men du kan jo ta en ringerunde. Ellers har de laser på Landåstorget (tannlegehuset), kanskje du vil prøve det? Det skal visst være smertefritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel bare pelle meg til tannlege Øy. Han er jo flink og snill, men skummel likevel. Jeg er et levende bevis på hvordan dårlige/harhendte/sure skoletannleger kan plante en redsel som varer i årevis!

Heldigvis vet jeg at Sniglå ikke blir en av de. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger vel bittskinne også. Jeg biter tenna sammen ordentlig hardt når jeg sover og så skjærer jeg tenner. Har våknet flere ganger med støl kjeve. Jeg antar at dette sliter veldig på tennene. Våkner dessuten relativt ofte av at jeg skjærer tenner.

Den tanna som er problemet nå må rotfylles. Må vel ha en krone eller bro også. Det er vel litt vel ille når en ser dentinet (og muligens pulpa). Uff så :rodme: jeg føler meg. Jeg burde ha gått før, men fobi kombinert med store utlegg til briller og diverse så har det ikke blitt til.

Ja, ja. Dere tannleger har vel sett verre gap enn mitt. Jeg har noen bittesmå hull som må fikses også, så da kan jeg like godt ta det med en gang. Takk og lov for sparekonto.

Og takk og lov for snille Sniglå! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg er en snikleser som bare ville legge igjen et spor. Er kjekt å lese i dagboka di, og jeg synes du er heldig som snart er ferdig med studiene :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Heia jenter!

Så koselig at dere savner meg :sjenert:

Men det er sant som Saeria sier, jeg har det travelt for tiden. I tillegg har det skjedd litt av hvert på hjemmefronten, så KG har blitt litt nedprioritert i det siste...

Nå er det siste innspurt på skolen, og det er mye som skal ordnes i tillegg til eksamenslesing og ferdiggjøring av pasienter!

Men jeg kommer sterkere tilbake! Aill bi bækk! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampyra

lykke til med eksamener Sneglefrøkna!!! :)

Håper ikke det er noe alvorlig som har hendt på hjemmefronten, og at alt er bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå va plutselig KG ikke så kjent lenger!! Djiiisess!

Takk for hilsener pipels! og Glow: Ocicat ja, absolutt til å anbefale ;) Sender deg en PM,jeg!

¨

(hvis jeg finner ut av hvordan ting fungerer nå da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...