Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahhaha, du klarte ikke la være å laste ned, nei! :ler:Gled deg!! Jeg vil også se Smoking Aces. Da jeg så traileren minte hele filmen igrunn om sluttsekvensen i True Romance, om du har sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tjohei!

Dårlig med oppdateringer fra min side, gitt! Unnshjull... :sjenert:

Men det går jo i stort sett det samme, da. Skole, klinikk, spise, sove og trene litt innimellom :)

I helga var jeg og sambo på løøøøv-weekend i Oslo. Vi hadde rom på Plaza og spiste ute både fredagen og lørdagen, og på lørdagen var vi på Team Eckbo! Det var knall! De gutta der er helt geniale :ler: Det var kanskje et og to innslag som ikke var helt i det øverste sjiktet, men likevel var det et bra show. (Jeg har plaget sambo i noen dager nå med min heller dårlige etterligning av Eias lyse nordlending-dialekt :ler:)

Foreldrene mine har blitt kattungeforeldre! Jeg har visst skrevet det før ser jeg nå, men de er sååååå deilige alle fire! Fikk et bilde av en meget fornøyd pusemamma sammen med den ene kattungen :hjerte:

post-6726-1172075333.jpg

Og til helga skal jeg få hilse på firlingene, gleder meg masse, og kjenner jeg meg rett kommer jeg til å smelte pladask :tunge1:

Oooog på mandag skal jeg på jobbintervju! Eller, har forstått det sånn at vi får jobb alle vi som har søkt i Rogaland, vi skal bare finne ut hvor :) Så i neste uke har jeg kanskje jobb i boks :danse:

Såh. Dett var vel dett. Ikke noe mer at berette :ler:

Takk for hilsener Saeria, Vampis, Arkana, Pheps (må innrømme at jeg ikke har peiling på hva du snakker om :ler:), Linn 3c og Havfrua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så bra at dere er garantert jobb alle sammen i Rogaland!!! :hoppe: Håper du blir fornøyd med stedet du får tildelt.

Det bildet er jo bare helt fantastisk, se hvordan hun koser seg med å passe på babyen sin. *rørt*

Koselig å høre fra deg igjen, ikke la det gå like lenge til neste gang da.

:kose:

Endret av Havfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du likte forestillingen. :) Og fantastiske nyheter at du vet at du har jobb etter utdanning! Det var kanskje aldri noen tvil i den bransjen der, men likevel.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er alltid så koselig med masse besøøøk :hjerte:

Nå sitter jeg og drikker en kopp deilig nespresso-kaffe og surfer på nett. Venter egentlig bare på at tiden skal nærme seg 12 for det er da jeg skal på intervjuhuhu :-D

Selv om leiligheten er langt i fra sånn den skal bli, føler jeg meg hjemme når jeg er her, og kjenner meg kjempeklar for å flytte hjem igjen. Skal bli deilig :Nikke:

Ellers har jeg kjøpt Clicker Training Your Cat og prøvde meg så smått på første steg i dag med Tommy. Vet ikke om han koblet det klikket med den frysetørka seien jeg :ler: Men, får ta det litt gradvis. Men at Tommy er en trenbar katt er det ingen tvil om, han er en skikkelig luring :)I skrivende stund står han i kjøkkenvasken og drikker vann :ler:

Kattungene hos mamma og co var bare heeeelt nydelige, falt spesielt for den lille jenta, Ella som hun heter, og den største gutten. Han som er kanelsølv. Han var skikkelig oppmerksom på omgivelsene i forhold til de andre, og litt av en rampegutt :hjerte: Tror nok spesielt mamma kommer til å slite med å gi fra seg de små nurkene...

Jau, så begynner jeg å bli litt uggen i halsen igjen. Trodde jeg var ferdig nå, men det er jo bare typisk om jeg får flunsa i tillegg til omgangsyken nå. For det har jeg jo virkelig tid til...:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk, Saeria og Arkana! :-D

Flunsa har ikke sluppet taket, i går kveld lå jeg og frøys og hutret under dyna, fikk gåsehud med jevne mellomrom og ishj. Men jeg var visst veldig varm i følge sambo. Føler meg litt bedre i dag, men ikke helt tipp topp... :forvirret:

Intervjuet gikk bra! Det er ikke ledige jobber der jeg helst ville ha jobb, så om den stillingen jeg snuser på nå går til meg, må jeg belage meg på litt pendling med tog.

Men, man må jo bare begynne en plass, og stillinger i det offentlige dukker opp i tide og utide, så jeg tipper det ikke tar med enn et år før det er en ledig stilling på den klinikken jeg helst vil jobbe på :hoppe:

Og så er ikke lønna så aller verst heller, synes nå jeg! Jeg får trolig litt høyere lønn i og med jeg må litt ut i fra byen. I tillegg dekker de alle flytteutgiftene mine, og jeg får et etableringstillegg mot at jeg binder meg til fylket i to år (noe som ikke er noe problem, jeg har ikke tenkt meg noen plass :ler:) Og hvert år i fem år kommer lønna til å stige 10000, og det sjette året hopper den plutselig opp 30000. Og dette er i tillegg til vanlig lønnsregulering :-D

Oooog ikke nok med det, de har bonusordninger som mest sannsynligvis kommer til å gi god uttelling etterhvert. Oooog jeg kan ha min egen lille private praksis på kveldstid om jeg vil :ler:

Så alt i alt er jeg fornøyd! Nå må jeg bare prøve å få formen litt bedre, før jeg tar en tur ned på klinikken hvor jeg jobbet i sommer for å spørre om jeg kan sette tannlegen opp som referanse. Kanskje en kopp :kaffe: gjør susen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi så flott det høres ut da! Kan jeg spørre hva startlønna er i ditt yrke?

Jeg er så spent på hva jeg ender opp med, men tør ikke håpe på noenting... Det kjipe blir å betale ned studielånet på 400 000 :redd:

Du må holde deg inne og slappe av med kaffe, kg og aviser/såpeserier i dag! Få kjæresten til å kjøpe med litt snop til deg så blir du frisk som en fisk snart!

Hvordan er det med brudekaninen for tiden? Det er så stille fra henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startlønna blir mest sannsynligvis 410 000, om det hadde vært i Stavanger/Sandnes hadde den vært 10000 mindre. Ikke så aller verst det. Jeg vet at det er mange som får mye bedre enn det, men de har fått seg jobber i nord, og kanskje enda mer i gokk enn hvor jeg skal, eller evt privat.

Men alt over 80 000 som attpåtil en stor del av er lån som jeg får nå, er luksus i mine øyne :ler:

Jeg droppa besøket på tannklinikken, formen er ikke god. Usjh. Så jeg tok en telefon i stedet, og det var selvfølgelig helt greit at jeg satte tannlegen opp som referanse. Jeg har aldri gjort så mye av sånn jobbsøking og styr før, så jeg føler meg ekstremt usikker. Hvordan setter jeg opp en referanse, f.eks? Navn, tittel og telefonnummer? Eller må jeg si noe mer om denne personen :klø: *føler seg helt grønn*

Egentlig skulle jeg tatt fly opp til Bergen i kveld, men jeg dropper også det, og kjører sammen med sambo heller. Da er jeg hjemme fire time før ennom jeg skulle tatt fly. Og å sitte helt alene i en nesten tom leiliget i 8 timer frem til i kveld frister heller ikke noe særlig...

Ninakanin er en travel ung pike (snart frue), og det samme er jeg, så det er heller lite jeg hører fra henne... Men hun er sånn hun alltid har vært, verdens beste ;)Og jeg tror kanskje hun er litt KG-lei, noe som er helt forståelig.

Nei, må pakke litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...