Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Takk for lykkeønskninger! Første eksamen er i morgen! Jeg er helt rar for tiden, jeg kjenner ikke at jeg gruer meg en plass! Ikke til eksamen, ikke til en muntlig presentasjon jeg hadde her forleden dag, ikke til å begynne å jobbe... Alt er bare helt greit :ler:

Saeria! Du har noe som er mitt, ja, hadde glemt det! Men, jeg har nummeret ditt, jeg skal være i Bergen en stund, så kan jeg sende deg en melding en dag (evt snakke med deg her) så treffes vi en dag i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du, vettu.

En ting til. Eksamenene dine kommer til å gå kjempegreit fordi du er jo så utrolig flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ikke være nervøs. Da har du vel kontroll på tingene tenker jeg. ;)

Lykke til i dag.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Heihei! :)

Hadde visst mista deg ut av "mine innlegg", så eg måtte berre plukke deg oppigjen! Koss går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Oi!! Masse bursdagshilsener jo!

Skal innrømme jeg sjelden er her inne lenger...

Men det går fint med meg! Begynner så smått å venne meg til å bli kalt for tannlege. Eller bare det å si at jeg er tannlege når noen spør hva jeg arbeider med. Ikke tannlegestudent, men tannlege! Haha! Snodig!

Trives masse med å jobbe, og har endelig fått ordna meg en nogenlunde fast jobb, 50% privat og 50% offentlig. (Har kun hatt kortsiktig vikariat siden i sommer...)

Det har skjedd en hel masse annet med meg siden i vår også, men vet ikke om jeg vil fortelle så masse her i et åpent forum. Føler kanskje at det er liiiiittegranne for mange mennesker som vet hvem jeg er her inne...

Åh! I morgen er jeg sikkert en bil rikere!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...