Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Her en syk gubbe hjemme som også kjeder seg i dag. Han har bestilt pulverpadder på butikken....av pulverpadder blir man frisk. :ler:

God bedring. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Jeg prøvde forgjeves å bli frisk på både kinamat, ostepop og kvikklunsj i går...Kanskje padder er tingen, altså...:klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene er som små unger på julaften. De har massevis av dyre leker, alt fra ting dynket i catnip til store klatrestativer. Men hva er det de leker med? Theo: Tøyfiller, som egentlig skulle kastes etter oppdretter hadde sydd div puter og senger, knyttet i en liten knute. Tommy: En tampong.

:hoho:

Billige i drift, bare synd vi måtte kjøpe så masse dyrt stæsjh før vi fant det ut :klaske:

(Og den sammenligningen med små unger var jo da selvfølgelig at de liker innpakningen bedre enn selve gaven...Falt litt ut der :ler:)

Sambo har gått på trening, men skulle innom "min" butikk og kjøpe smågodt til meg. Inkludert salmiakkstang :Hehe: I kveld blir det nemlig skikkelig TV-kveld. Farmen, Top model, Akutten og den dokumentaren på TV2 om hun der regnbue-dama og kjæresten som trasker rundt i Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får da kost deg litt selv om du er syk skjønner jeg!

Snop, tv og kg er vel ingen dårlig erstatning for skolen ;)

God bedring! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, en salmiakkstang eller to gjør som regel alltid susen :-D

Klikk på den reklamefilmen nesten helt nederst til høyre, den som heter Bud Light: Receptiondenne linken.

Sånn vil jeg også gifte meg! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Va så kjapt innom her sist, at eg ikkje fekk med meg at du va sjuke, Sniglå! :tristbla:

Eg rakk akkurat farmen, men måtte springa på kjøkkenet og gjømma meg når di skolle slakta den sauen...

God bedring! Håpa det hjelpe med masse snop!

Store knip og kos! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så koselig når noen skriver på dialekt, Væren, :kose: Fikk du med deg siste bit av Farmen?

Jeg tror kanskje snopet hjalp bittelitt, @lfa, jeg er hvertfall oppe nå i motsetning til 11-11.30 i går... :kys_2:

Og til slutt: *kose litt på Vampyra* :kose:

Jeg er våken, men snørr og tårer renner fremdeles... :sur:

Men, i dag er det ingen pasienter heldigvis. Kun en forelesning og så må jeg putle litt med en gipsmodell etter det. Håper jeg kommer meg litt ut over dagen.

Det er jo snøøøø ute!! :hoppe:

Jeg må finne noen bunadsfolk her i Bergen. Har en bunad hengenes i skapet som jeg hver 17. mai irriterer meg over. Irriterer meg over at jeg ikke har fått tatt den ut, så den har omtrent ikke vært brukt siden komfirmasjonen! Det verste er at den passer enda, med unntak over brystpartiet :ler:

Men hvor finner jeg bunadsfolk, mon tro...:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal du med disse bunadsfolka da? Endre bunaden eller selge den?

Finn.no er bra for salg, men husfliden, og andre "bunadssyersker" er fine til endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiiiiiiiiik jeg erpå KG mens jeg jobber!!! :hår:

skulle bare si at jeg elsker deg, sniglå, var kjempegøy å se deg på lørdag!! :hoppe:

og jeg måtte le litt nå, har lest de siste sidene dine i en fart... finner ikke mobileeeen, har liksom glemt den hos meeeeg (jeg bare "huh? da burde vel sjeiken har ringt?" :ler: ), men neidaaa den lå i lommen diiiin, kinamat-driten hehe i det hele tatt :ler:

håper ikke jeg ødela deg i regnværet da vi gikk tur, håper du er frisk fisk nå!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal endre :)

Fant en sånn bunadsgreie, men tenk, de klarte ikke å ha den ferdig til 17.mai! :overrasket:

Og jeg som proklamerte stolt over telefonen at jeg tenkte å være litt tidlig ute! Da bare lo hun og sa at ja, da var jeg aaaalt for sent ute! At det går an!

Men jeg skal egentlig ha den klar til juni, til den utdeling-av-vitnemål-tingen, og det skulle de klare. Heldiggvis!

Nuh! Pusse min tann og nese, og hive seg på bussen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal endre :)

Fant en sånn bunadsgreie, men tenk, de klarte ikke å ha den ferdig til 17.mai!  :overrasket:

Og jeg som proklamerte stolt over telefonen at jeg tenkte å være litt tidlig ute! Da bare lo hun og sa at ja, da var jeg aaaalt for sent ute! At det går an!

Men jeg skal egentlig ha den klar til juni, til den utdeling-av-vitnemål-tingen, og det skulle de klare. Heldiggvis!

Nuh! Pusse min tann og nese, og hive seg på bussen! :vinke:

:ler:

:kose: det var faktisk veldig sent for bunad å være, hehe, du er søt :kys_2:

Endret av BrudeKaninen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Brudekaninen sniker på internett mens hun er på jobb! :hår: :fy_fy:

Koste meg masse på lørdag jeg også! Men frisk er jeg ikke! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

:kose: det var faktisk veldig sent for bunad å være, hehe, du er søt  :kys_2:

Det kunne jo ikke JEG vite!! :sur:

Har vel aldri tatt ut eller inn eller til siden en bunad før...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi! Brudekaninen sniker på internett mens hun er på jobb! :hår: :fy_fy:

Koste meg masse på lørdag jeg også! Men frisk er jeg ikke! :(

åh nei!

haha du vet du hva jeg gjorde i dag?

stressa verre og sto opp en time før jeg pleier, sto og bannet og steiket da bilen var frossen og M ikke hadde forutsett dette og sått opp enda en time tidligere bare for å tine bilen ( :roll: ........... :ler: ), for jeg skulle på sentermøte og kriiiisekrise jeg ble seeeen, åhneeeeeeei ånei stresse hele bilturen uuuut, rushtrafikk og blææææh...

så kommer jeg opp på kontoret.

nei, det var møte først i neste mnd!

:overrasket:

:hoho:

så jeg begynnte på jobb klokken åtte i dag jeg. jadda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen til Tannfeen i dag? :kose:

Jo takk, i dag er formen betraktelig bedre :-D

Fremdeles litt snottete og gruffen i halsen, men ellers er jeg fin!

Skjønne sambo :hjerte:

I går skulle han hjelpe formen min på vei, og siden salmiakkstang og diverse ikke hadde noen enorm effekt, tok han meg med på Ekspert og kjøpte denne til meg:

post-6726-1170848896.jpg

Jeg MÅ ha musikk på øret, spesielt på bussen og på trening, og de to andre spillerene mine tok jo bare kvelden sånn uten videre. Så da måtte jeg ha ny :hoppe:

Og sambo insisterte på at jeg skulle ha 8GB'en, nerden i han kunne ikke la jenta si vandre rundt med "bare" 2 eller 4 GB :legrine:

Og den er pøøøøfekt! Og så skjønn og bitteliiiiteeen! :hjertesmil:

Og i tillegg har jeg fått jobb i dag :danse:

Ikke som tannlege, men som instruktørtannlege på skolen! Jeg, og en del andre på kullet, skal instruere og godkjenne prepareringer og fyllinger som andrekullingene skal lage i plasttenner en ettermiddag i uken :ler:

Blir sikkert koselig, lærerikt og morsomt. Og jeg får i tillegg litt pæng for det ;)

Nuh: lunsj. I kveld: Påspandert middag med Sandnes sparebank :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...