Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Hoi!!

Jeg har dagbok jo!

Sniglå bor fremdeles i Bergen, kjøpte seg et lite krypinn og bil etter endt utdannelse, og jobber nå 100% privat og trives masse masse med det!

Mye har skjedd det siste året, helt skummelt å tenke på, men jeg har det bra :jepp:

Saeria: Kanskje vi kan møtes om ikke så lenge, så kan jeg få de tingene mine, om du har de enda. Men ingen krise om du ikke har de altså. Tror neppe jeg får bruk for de i fremtiden, men er jo kjekt å ha, liksom-piksom =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har de. De pakket jeg sirlig bort i en fin ryggsekk og satte til lagring på loftsboden, så vi kan nok møtes en dag for overlevering. ;)

Trodde du bodde "hjemme" jeg, og vips så var du ikke her mer, men så har du vært i byn hele tiiiideeen! :ler: Gøy at du trives i jobben da. Bor du alene nå, eller er kjæresten din fremdeles det...kjæresten din?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei! :-D

Ja, har bodd i byen hele tiden jeg... :sjenert:

Han som blir omtalt som sambo tidligere i boka, blir nå omtalt som eks, hehe. Men det går bra, vi er ikke uvenner eller noe, men han flyttet inn i leiligheten vi hadde sammen i Sandnes og jeg ble igjen i Bergen. Har vært i et nytt forhold siden da, lærte mye av det, men det funket ikke så veldig bra..

Men har nå funnet meg en ny snupp! Vi er ganske ferske da(ca 4mnd), men det kjennes bra ut :rødme:

Hvordan går det med deg Saeria!? ha driver du med om dagen?

Heia Arkana!! Hvordan går det med deg? ferdig utdannet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny snupp! :-D Ingenting er som å være forelsket og sveve på rosa skyer! :smilbla:

Jeg har det i grunnen veldig bra. Er travelt opptatt med skolen. Andreåret på sosionom og jeg jobber frivillig utenom for å lære og samle erfaring. Ellers er jeg vel pr. definisjon forholdsvis nygift. Jeg og mannen (han som har vært omtalt i boka mi i alle år :ler: ) stakk av og giftet oss på en strand i Karibia, den 24/7. St. Lucia i Øst-Karibien for å være nøyaktig. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeeei!! :)

Det var lenge siden, det! Husker de gode gamle dager på KG når vi pleide å kysse i hverandres dagbøker... hihi... :rødme:

Det har jammen skjedd ting i livet ditt, ser jeg. Koselig at du har det bra igjen nå da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...