Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Jah, så var jeg her igjen! :ler:

Trengte en liten dagbokpause like før jul, men det tok ikke mange dagene før jeg begynte å savne en plass å få ut eksamenslesings-frustrasjonene mine ;) Ble liksom ikke nok trøkk å skrive "argh" på undertittelen på msn :ler:

Eksamenene gikk bra, på den siste bare skrev jeg som en gal, skilte arkene og leverte. Uten å lese gjennom et eneste ord, hehe, jeg ville bare ha juleferie. Men satser på det går bra likevel, erfaringsmessig pleier jeg ikke rette på noenting når jeg leser gjennom etterpå.

Etter en deilig og rolig jul har jeg endelig kommet meg ned på jorda igjen, og nyter å ha fri :-D Bok har jeg også fått lest, Alkymisten av alle bøker. Noe høytsvevende for meg, men likevel lettlest og grei.

Og kryssord!! Kan ikke huske sist jeg satte meg ned med det! Men egentlig bør jeg holde meg unna sånn, blir så sur når jeg ikke får det til...:sjenert: Den ene natta nekta jeg å legge meg til å sover før jeg fikk løst hele dritten. Måtte gi meg da jeg mangla tre ord :sur: (Men til og med Pappa fant ikke ut av det siste ordet, så hah, da var det ganske bra likevel :ler:)

Nå sitter jeg med lappetoppen på det nye spisebordet vårt i den nye leiligheten, med en stykk tjukk katt i fanget pluss en kopp kaffe innen rekkevidde. Kan det bli bedre? :rosasmil:

Og nå kan jeg ENDELIG kan jeg svare "i år" når folk spør når tid jeg er ferdig utdanna !!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*må abonnere*

Og selfølgelig ønske Sniglå, Sniglås samboer og katter et riktig godt nytt år :) Håper dere får det supert i den nye leiligheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! :hoppe:

Den der pustefanten; kan det tenkes at han kjeder seg innendørs og derfor blir litt inaktiv? Eller er han like aktiv som før? For han er vel innekatt, med mindre jeg har misforstått noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der pustefanten; kan det tenkes at han kjeder seg innendørs og derfor blir litt inaktiv? Eller er han like aktiv som før? For han er vel innekatt, med mindre jeg har misforstått noe?

Njai, tror ikke det, han herjer mye, han har sine favorittleker som han dasser rundt med hele tiden, løper mye frem og tilbake med den andre og lekesloss. Han er også den som kommer først til om vi vifter med diverse lekemus. (og vi leker mye med de hver dag). Og den andre har jo ikke antydning til for mye fett på kroppen...

Dessuten så hadde han muligheten til å gå ute i sommer, men han var aldri ute på oppdagelsestur med mindre vi gikk sammen med han, han satt stort sett et par meter i fra der vi var, om vi så var inne eller ute :ler:

Men det virker som om han går til matskåla litt sånn automatisk...

Men nå har vi gjemt bort matskålene store deler av dagen, de står bare fremme ca tre ganger til dagen en times tid hver gang, kanskje.

Så får vi se. Hvis ikke blir det slankefor og evt et vet.besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, om de er like aktive kan det jo ikke være det. Og ingen av dine er vel særlig gamle heller? Startet nettopp på gammelmannsfôr til eldsten fordi han ikke klarer å holde vekta nå som han begynner å bli eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er jo bare ungdommer enda, om katteår regnes som 7 år. Eller er det bare hunder som har 7? :klø:

Det ordner seg nok, vi skal nok få han i form, om det så blir den ene eller den andre måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok har jeg også fått lest, Alkymisten av alle bøker. Noe høytsvevende for meg, men likevel lettlest og grei.

Leste den i fjor jeg også, og syntes den var svulstig og oppskrytt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med besøk!! Takk for dagbokgratulasjoner og nyttårsønsker Linn3c, Coco Chanel, @nea og Havfrua! :-D

Tidlig oppe i dag, på tross av en masete katt som helle ville opp og stå i femtiden :Gjesp:

Jobbet litt med prosjektoppgaven som skal inn i slutten av denne måneden i går, og planen er å gjøre meg så og si ferdig i dag. Men av en eller annen grunn har jeg ikke klart å rive meg løs fra KG. Merkelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Hei Vampyra! Så koselig!

*smekk på Sniglås fingrer* Nå MÅ jeg bare begynne, må bli ferdig og få denne shjiiiten ut av verden. Trenger bare litt overbevisning om at å lese om NOD. B10-H2b-musen er noe av det kjekkeste som kan gjøres akkurat nå...:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

jeg vet så utrolig godt hvordan du har det!

Jeg tror jeg kan skylde på kg for at jeg har en del middelmådige karakterer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...