Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia på deia, Eph! Det er nå ikke så mye å lese foreløpig da :ler:

Gjett hvem som plutselig fikk studielånet inn på konto i dag? :sjarmor:

MÅTTE jo bare en liten tur ut for å se om jeg fant noe plukk, så jeg endte opp med to singleter, en lang t-skjorte-lignende-greie-som-var-litt-fin-i stoffet-med-knyting-i-livet (phu), en omslagsjakke og en dongeribukse (i svart og lang i beina! :danse:). I tillegg fikk jeg bestilt en time til frisør på fredag, skal bli deilig :-D

Fikk gjort heller lite i dag med oppgaven, men sendte en mail til hun jeg skriver med om ting som hun heller kunne gjøre :ler: Mye lettere det, å si til noen hva de skal gjøre, enn å gjøre noe selv :lol:

Nå tror jeg at jeg må være litt sambo-sosial her, han sitter og spiller tetris av alle ting, det kan ikke bety annet enn at han kjeder seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Grattis med ny dagbok! Det må være vanskelig å skulle slanke den ene katten, men ikke den andre. Selv må jeg innrømme at jeg fabler om to hunder, men jeg kan levende se for meg nåværende matvrak som spiser opp skålen til den andre, MED innhold. Men han har nå et aktivitetsnivå som ikke minner om noe annet jeg har sett. Hadde jeg hatt en slik kondis, hadde jeg vært lykkelig.

Men jeg kunne ikke tenkt meg å være like rastløs (men jeg er nesten like ille). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Heia Miss Potter!!

I dag var sambo tidlig oppe, og ute av dørene klokka syv, så jeg tenkte jeg skulle koooose meg og sove lenge.

Men, våknet ikke lenge etter av et brak uten like på badet. Den ene katten har en merkelig greie for store ting! "Vanlige" katter liker jo små museleker, taubiter osv (trodde jeg hvertfall), men den tjommien her drasser rundt på store puter og bamser, pleddene våre har han drept mange ganger, og mange av bestemors hjemmelagede julenisser (som lå, og vil alltid ligge, i julepynteska, I might add). Og i dag var det lokket på krakken fra Ikea som fikk seg en heisannoghoppsanntur med Tommy!

For en merkelig katt.

Ellers i dag har jeg klekket ut enda en plan for å unngå å jobbe med prosjektoppgaven i dag, jeg måtte jo sende en mail til veileder for å spørre om noe som jeg synes er veeeeldig (:sjenert:) forvirrende. Kan jo ikke risikere å skrive masse feil, så jeg må få svar fra henne først :ler:

I dag er det kinodag for meg og sambo :-D Jeg skal prøve så godt jeg kan å trumfe igjennom Déjà Vu, men jeg mistenker at han heller vil se Bond, jeeeeims bånnd :roll:

Men uansett hvilken film det blir, skal jeg ha masse smågodt :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lover dyrt og hellig at jeg aldri skal ta oppvaskmaskinen vi har i Bergen for gitt igjen. Og at jeg aldri skal koke ris i gryte her i Sandnes før vi får en ny oppvaskmaskin :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det kino klokka åtte, og det ble IKKE Bond :Hehe:

Nå har jeg vært superduperflink og gjort noe som jeg aldri i min villeste fantasi hadde trodd jeg noen gang kom til å gjøre en januars ettermiddag:

Joggetur :overrasket:

(kan noen sjekke om jeg har feber? :ler:)

Nei, må bare begynne. I eksamensperiodene mine blir det null trening, og de periodene blir bare lenger og lenger, merkelig nok. Nå er det full skjerpings!!

Og så har jeg en god unnskyldning for å kunne plukke ut maahaaasse smågodt i kveld, salmiakkstenger, salte hodeskaller, sure hodeskaller, ORANGE krokkodiller (*fnis*), sure og salt frosker og mye mer :-D

Nuh: Nespresso-kaffe! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Og så har jeg en god unnskyldning for å kunne plukke ut maahaaasse smågodt i kveld, salmiakkstenger, salte hodeskaller, sure hodeskaller, ORANGE krokkodiller (*fnis*), sure og salt frosker og mye mer :-D

Ja,takk for den du! Nå må jeg på kiosken å skaffe meg smågodt!

Må ikke friste sånn vettu! :tunge1:

Kos dere på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,takk for den du!  Nå må jeg på kiosken å skaffe meg smågodt!

Må ikke friste sånn vettu! :tunge1:

Kos dere på kino!

Litt smågodt innimellom må jo til :sjarmor:

Filmen var kjempebra, jeg digger akkurat den type filmer, slitt sånn små-sci-fi om en kan si det sånn. Liker "skikkelig" sci-fi også, men da blir jeg en smule mer kresen. Det må ikke bli FOR urealistisk, da klarer jeg ikke leve meg skikkelig inn i det.

Nå er det snart senga, tenker jeg, og i morgen skal jeg friske opp frisyren min. Skal prøve så godt jeg kan å takke nei til tilbud om farging, striping og ikke minst hårkurene. Det er så fantastisk godt å få håret vasket der jeg går, de masserer hele hodebunnen og godt nedover i nakken...:hjerter: Så spør de mens de skyller ut shampoen, og jeg fremdeles er helt i drømmeland, om jeg vil ha hårkur også. Hvem klarer da å si nei? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt billetter til Team Eckbo! :hoppe:

Det blir en del av bursdagsfeiringen til sambos "big 3-0", litt tidlig ute blir vi, siste forestilling er i midten av februar, mens sambo har bursdag i midten av mai.

Jajaaa, det gjør vel ikke noe :ler:

Vi tenkte å kanskje ta inn på et litt fancy-schmansy hotell også, så blir det en skikkelig bra helg, men litt shopping og annet som sambo kunne tenke seg pluss middag på fredagen, Show og middag på lørdagen, og lang og koselig frokost på søndagen før vi flyr tilbake til Bæærgen igjen. :-D

Tror det blir knæll! Gleder oss gjør vi begge to, hvertfall :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Sniglå! Kos deg til frisøren i morgen! :)

:vinke: Heia! Jess det skal jeg, gleder meg!

For et par dager siden så jeg en liten familie som skulle til frisøren med en liten gutt, sikkert første gangen hans eller noe, for han var LIVREDD. Hylte og skrek og strakk armene alt han kunne mot utgangsdøra :ler:

Ser mye av det på et tannlegekontor, men hos frisøren? Hvem er det som klarer å overbevise en liten gutt om at å klippe hår er vondt? :ler: Jaja, han skulle bare visst ;)

Men han kom nå fornøyd ut igjen litt senere med ny sveis, så det ordna seg det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg, det var veldig morsomt!

Det var det ja?

Tenkte det var bænkers, for vi lo så vi skreik begge to av team Antonsen. Vi så ikke showet, men vi har alle DVD'ene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med ny hårsveis! Fikk tilbake skråluggen min som plutselig hadde blitt for lang til å ha som lugg. Og hun spurte ikke om jeg ville ha hårkur, og det kan hun angre på for jeg hadde ombestemt meg angåene mine planer om å si nei. Siiiiinnsykt deilig med hodebunnsmassasje!

Frisøren spurte hva jeg jobbet med, så sa jeg at jeg var tannlege... :flau:

Jeg er jo nesten det da, men ikke helt enda, og det var litt gøy å se hvordan det var...:sjenert:

Etterpå fikk jeg og sambo middag hos Fossilene, Pappa lager bare verdens beste kjøttkaker, og vi ble stappmette alle sammen. Ble så mett at halv tolv på kvelden i går måtte jeg og sambo ut å gå en tur, fikk tatt en tur i nærområdet her, og fant faktsik en liten badestrand bare et steinkast unna! Så til sommer blir det sikkert en del turer ned der :-D

I kveld skal vi på fest hos broren til sambo, før det bærer opp til Bergen igjen i morgen. Da begynner det siste halvåret med alvor, gleder meg :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Deception

Heldig du er, som gleder deg til det siste halvåret. :) Jeg reiser tilbake på mandag, og vet ikke helt om jeg gruer eller gleder meg. Tror det er en slags skrekkblandet fryd, rett og slett.

Og så er jeg veldig spent på hva de neste månedene vil bringe. Jeg har jo lagt ut et agn, og så blir det interessant å se om storfisken biter på det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Heia, Deception!

Ja, i går var første skoledag. Greit nok det. Det var til og med frivillig, jeg KUNNE ha vært hjemme i går og i dag også, men vi har fått tilbud om kurs som omhandler ting og tang som kan være greit å ha med seg på veien.

Men teppet mitt rulla fullstendig ned da de slo opp et digert excelark på powerpointen og begynte å forklare hvor viktig det var med balanser og anleggsmidler og lån og jegvetikkehva.

Jeg sier bare: regnskapsfører. :ler:

I kveld er det middag, som er inkludert i kurset, blir siiiikkert god mat :)

Og så hadde jeg helt glemt at jeg skulle begynne på en ny runde på det forsøket jeg har sagt meg villig til å delta på. Forrige gang var jeg drittlei, og jeg er ikke noe mer motivert i denne gangen.

Vi skal gå med to små plater på hver side i underkjeven, i de platene er det festet to biter skåret ut fra kutenner. Jepp, kutenner :roll:

Det er greit nok så langt for min del, det som er stress er når disse platene må tas ut x antall ganger i døgnet for å dyppes i ulike løsninger for å se hvordan spyttet mitt påvirker kariesdannelsen osv.

Og DET er stress det.

Ikke kan jeg spise så og så lenge etterpå, skal jeg spise må de tas ut og legges i saltvann, det må gjøres på bestemte klokkeslett og de skal ligge i løsninger i nøyaktige tilmålte tidspunkter... Resultatet er at jeg ser på klokka konstant, livredd for å glemme det.

Men men, vi fikk jo ganske så godt betalt for det forrige gang, så jeg får bare se for meg prosjektleder som står og vifter med noen lapper i andre enden av tunnellen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det hørtes litt stress ut ja! :ler:

Men hvis noen står og vifter med penger i som lokkemiddel, hadde nok jeg også hevet meg på ;)

Ha en god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...