Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånne må jeg lete etter. Elsker salmiakksnoooop. :sikle:

Har tenkt på salmiakkstang i hele ettermiddag og hatt lyst på uten og egentlig vite hva det er... :sjenert::ler:

Er det malaco som lager den? Og hvordan ser emballasjen ut? Bilde? :Hehe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmiakkstang-revolusjooooon!!! :mrgreen:

De er i løsvekt, @lfa, desverre må jeg kanskje si. Det hadde ikke vært dumt det, om jeg kunne fått de i egne pakker...hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.... da er de kanskje ikke så enkle og finne... :grine:

Kommer ikke til å få ro i sjelen før jeg har funnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet de på mix-butikkene :-D

Ikke gi opp, de er verdt å kjempe for! :ler:

Og hvis du tilfeldigvis tar deg en tur til Kvadrat en eller annen dag, så har de på den store snopebutikken der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Håper bare du ikke har for store forventninger nå, du kan jo risikere å bli skuffa... Og jeg tør ikke å skuffe en gravid s@u :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort dag på skolen i dag, to pasienter: Ei jente med feilfrie tenner og en som jeg la en biiitteliten fylling på. Ingen forelesning, og ingen klinikk på ettermiddagen. Luksus! :-D

Nå har jeg rydda litt her, rydda vekk papirer som lå igjen etter eksamenslesing før jul (som ble bestått, forresten :Hehe:)

Jeg hadde planer om å se en film, men jeg er datanerd-enke, så vi har ingen DVD-spiller i stua, neida, vi har en hjemmebygget liten pc, med en DVD-rom utenom. Så det er ikke bare å skyve inn ei plate og trykke på play, nei. Kommer opp feilmeldinger i hytt og dynevær, så jeg ringte ganske så fortvila opp til sambo og spurte hvorfor kan vi ikke ha en vanlig DVD-spiller som normale fohohoooolk!?!?! :grine:

Jaja, da ble det klesvask på meg i stedet :ler:

Tenkte å gå en tur i kveld også, og kanskje ta litt mer sol, det var så deilig. Men jeg får se, det virker skikkelig surt ute nå... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, nei, ble dårlig med en spasertur, gitt! Det er skikkelig guffent ute *brrrr*

Derfor ble det på med brillene og frem med kaffekoppen og KG :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, nei, ble dårlig med en spasertur, gitt! Det er skikkelig guffent ute *brrrr*

Derfor ble det på med brillene og frem med kaffekoppen og KG :-D

j adu det var kjempedumt med i dag, vær og jobb og skole bare gjorde alt helt blæh for oss! Men det var en fin plan B vi laget :) Nå må jeg bare få ræva i gir og få meg litt B12 snart, før jeg vandrer rundt i søvne... :sjenert:

Masse glad i deg, håper du fikk se film til slutt!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bah! For en slitsom dag! :sprettoy:

Travelt på skolen, og på ettermiddagsøkta er vi på en tannklinikk i sentrum som kun tar i mot eldre mennesker til behandling. Og deeeeet er ikke min favoritt-ting akkurat... :sjenert:

Gamle mennesker er stort sett koselige, men jeg er ikke en person som er flink til å småsnakke om...ingenting, og jeg liker ikke å småsnakke høyt :ler:

Og så er jo de som kommer til denne klinikken veldig ofte litt demente eller lignende, så de er litt rare av og til... Hun ene vi hadde i dag skrek ut flere ganger på puuur bergenserdialekt: Eg har vondt i rompææææn!!!!!

Har du det du? Uffda. :hoho:

Og hun siste var det litt synd i, men det var jo litt morsomt likevel... Hun hadde afasi, så når jeg spurte om hun hadde hatt vondt i tennene jabbet hun i vei omtrent som dette: affsibel sannbi llleapfs saffeis sksiegjda skeffs!!

Åååja, sier du deeeet ja :ler:

Men hun kunne si ja og nei, og hun lo masse, så jeg tror ikke hun hadde det så helt ille.

Håper jeg dør før jeg blir så avhengig av andre...

Så det ble en laaang dag på klinikken. Så måtte jeg til byen for divers ærend, og så måtte jeg rett hjem og begynne å rydde og vaske. Kullet hadde visst funnet ut at jeg hadde sagt laaaavt til EN person at dersom absolutt ingen andre kunne ha vorspiel i morgen, så kunne jeg godt ha.

Da var det jo selvfølgelig ingen andre som ville ha :roll:

Såh, nuh er jeg ca halvveis, eller mer enn halvveis! Mangler bare badet :-D

(trodde ikke det var så rotete, men når du først begynner så er det jo massevis å rydde og vaske på jo! :overrasket: )

I morgen skal jeg levere tilbake kutennene!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva jeg har i munnen akkurat nå? :sjarmor:

Du er en superknupp, de er knallgode. Husker jeg spiste sånne for lenge siden. Hvorfor har de vært ute av livet mitt så lenge? :grine:

*Skynde seg og ta igjen alt det tapte* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumminger som ville ha fest hos deg i morgen, for jeg har ingen å være med og er pjusk og buhuuuuuuuuuu :grine:

Tommy er kuul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me :hjerte: salmiakkstenger, @lfa! Det er bra jeg kan frelse flere, for da er det mindre sannsynlighet for at de blir tatt ut av produksjon :Hehe:

Men må passe på å ikke frelse for mange, sånn at det er tomt hver gang jeg vil ha heller :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...