Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

jeg har en mp3 spiller ett eller annet sted... men aner ikke hvor... :sjenert:

Skulle gjerne funnet den og lagt inn noen lydbøker så jeg hadde giddi å gå noen turer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takk, i dag er formen betraktelig bedre :-D

Fremdeles litt snottete og gruffen i halsen, men ellers er jeg fin!

Skjønne sambo :hjerte:

I går skulle han hjelpe formen min på vei, og siden salmiakkstang og diverse ikke hadde noen enorm effekt, tok han meg med på Ekspert og kjøpte denne til meg:

post-6726-1170848896.jpg

Jeg MÅ ha musikk på øret, spesielt på bussen og på trening, og de to andre spillerene mine tok jo bare kvelden sånn uten videre. Så da måtte jeg ha ny :hoppe:

Og sambo insisterte på at jeg skulle ha 8GB'en, nerden i han kunne ikke la jenta si vandre rundt med "bare" 2 eller 4 GB  :legrine:

Og den er pøøøøfekt! Og så skjønn og bitteliiiiteeen!  :hjertesmil:

Og i tillegg har jeg fått jobb i dag :danse:

Ikke som tannlege, men som instruktørtannlege på skolen! Jeg, og en del andre på kullet, skal instruere og godkjenne prepareringer og fyllinger som andrekullingene skal lage i plasttenner en ettermiddag i uken :ler:

Blir sikkert koselig, lærerikt og morsomt. Og jeg får i tillegg litt pæng for det ;)

Nuh: lunsj. I kveld: Påspandert middag med Sandnes sparebank :-D

Hei! Så snill en kjæreste du har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scheisse! :ler: Jeg har også lyst på Wii'en...:sjenert:

Jepp, sambo er virkelig en go'ing, Tanita :rosasmil:

Tannlege i Oslo...Du har jo alltids studentene da, de gjør jo en flott jobb, du får mange forskjellige til å se på samme tingen (da er du bombesikker på at den behandlingen du får er det beste alternativet), det er billig, og det passer jo fint når du er student selv ;)

Uten om deeet...Tja. Kjenner ikke så mange i Oslo nei, men min "gamle" tannlege her i Bergen startet for seg selv i Oslo, han var flink synes jeg! Stian Kanestrøm heter han. Tror han holder til på Aker brygge eller noe nå. (og han er ikke gammel i den forstand heller, han er heller ung og kjekk :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅEEE!! :sur:

Jeg er bare SÅ syk på denne lille knerten her, men sambo rikker seg ikke en millimeter!!

Han var bare så nyyyydelig!! :hjerter_rundt:

Vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha vil haaaa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har også satt ned foten når det gjelder familieforøkning her. To katter er visst nok..... :sjenert:

Bare vent, jeg har stooooore planer om å bli sånn koselig og halvgal gammel kattedame med 48 små kattepuser i huset mitt. :hjerter_rundt:

Jeg tør forresten ikke gå ut på butikken nå, for jeg har vært hos øyelegen og han dryppet noe greier i øynene mine som åpnet pupillene skikkelig opp, så jeg ser helt freaky ut. Måtte snike meg hjem uten å se på folk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille og gavmilde menn kan vi like. :-D

Pusen var superskjønn, dumt han ikke var like gavmild på den fronten. :klem:

Og grattis med jobb, litt penger er aldri feil. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du måååå ha en somaliiiiiii :hoppe:

katter er bedre jo flere man haaaaar :hoppe:

kanskje theo slanker seg fortere med en plagsom superduperfjern slektning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååååå søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt han var!!! Fikk lyst på katt selv igjen.... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, de er så nydelige!! Spesielt de viltfargede, men også de røde er jeg svake for. Og de blå... :hjerte:

Jeg har mistet stemmeeeeen :grine:

Eller, jeg tror jeg la den igjen i baren i går natt :ler:

Fri bar var jammen gøy :sjarmor:

Til å begynne med var vi litt forsiktige da, et glass viiiin, og en øøøl kanskje. Så tenkte vi at hm.. en drink kanskje? Eller to? En shot? Jau! takk skal du ha! Så kom den geniale ideen: Sjampis!!!! :Hehe:

Kullet må sikkert ha drukket for flere titusener av kroner, men hvem var det som spanderte dette gildet? Jo, en bank som vi ha oss som kunde. Og hva er det det er massevis av i en bank? Nettopp. Penger :lol:

I tillegg til maten fikk vi tapas og sushi, så nå har jeg prøvd rå fisk også.

Eeeegentlig så smakte det godt, men stemmen inni hodet mitt som sa eeehmm..du, Sniglå? Du spiser RÅ fisk. R Å!fikk det til å vokse litt i munnen... :ler: Men nå har jeg prøvd det, og om det skal spises igjen er det i så fall leheheeenge til!

Og det å stå opp halv syv i dag tidlig etter å ha sovnet rundt tre var IKKE stas. Men men, jeg var i det minste ikke alene om å være en smule bakfull i dag :ler:

Men nå er formen tipp topp, men mangler bare stemmen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene får et "jeg-har-nettopp-sett-et-spøkelse"-uttrykk i ansiktet når jeg prøver å kosesnakke litt. Med vekt på prøver, jeg høres jammen ikke god ut.

:hoho:

Nå er det natta, og i morgen er det helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Idefix ble godkjent av selveste Preiss og ei som heter Anne something i dag :hoppe:

Nå skal det bli pusebarn!! :hoppe:

Og så har han bursdag også, lille superpusen min :kose::gratulerer::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Nina!! Anne Veland, tipper jeg. De to er faktisk kjærester også :ler:

Hadde Idefix bursdag i går?! Så sinnsykt gøy, for i går fikk han fire halvsøsken!! :hoppe:

Josefine og Oliver fikk fire små bebiser i går, og alle er i forskjellige farger, skikkelig smågodt :-D Her er et bilde jeg fikk fra Mamma, som forresten var heeelt utslitt i går, skulle tro det var hun som hadde født :ler:

post-6726-1171184150.jpg

Sannsynligvis er det en sølvsvart, en brun, en kanelsøv (samme som Idefix, deilige, deilige farge :hoppe:) og en kanel. Kanelen er jo den som er mest tydelig, det er en skikkelig rødtopp som ligger helt til høyre :hjerte:

Ellers har vi en rolig helg, slapper av og spiser masse god mat :)

Og så har jeg sprukket litt da...:sjenert:

Datamaskinen er nesten helt rødglødende fordi den laster ned en hel haug med Greys anatomy-episoder...

MÅTTE bare :ler:

Og så skulle jeg laste ned Smokin' Aces i går. Men så var det visst noe som ikke funka der, og sambo skulle bare være så snill i si i fra om det, da. Så sier han: "Du, den derre filmen, Smoking asses, funker ikke".

Ehhh, say what?!

:hoho:

Han er nå skjønn :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...