Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Braid-bønni: Hvis du ikke er så aaalt for pjusk i morgen, så er du hjertelig vælkømmin!! Det hadde vært kos! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Artige pasienter du har. Kjenner meg igjen fra min "karriere" med sommerjobb i Hjemmesykepleien, eldre mennesker har sine stunder.

Og det blir vel deilig å bli kvitt kutennene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig å lese om pasientene du har, minner meg om da jeg jobbet innen tannhelse. Hadde en gang ei som rotet seg bort da hun kom rett ut fra døren til kontoret og kalte en annen tannlege for Kåre. (Kåre var mannen hennes).

Håper du har hatt en flott helg! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Lenge siden jeg har oppdatert jo!

Kan ta helga i nesten-stikkords-form, for nå begynner snart høum ænd ævæi :-D

Fest her på fredag, masse folk, mye lyd, og veldig gøy. Klarte å miste bankkort, studentkort og 200kr mens vi venta på bussen, så jeg måtte gå hjem midt på natta. Ringte sambo og fikk han til å snakke tull med meg den timen det tok å gå hjem. Utenfor busskuret, midt i veibanen lå kortet mitt klokka fire på natta, med hjulspor over seg :hoho: Her snakker vi flaks!

Lørdag: Ingenting fornuftig ble gjort, søndag likeså :tunge1:

Denne uka skal prosjektoppgaven leveres inn, og vi skal på møte med veileder i morgen. Det avgjør vel om det blir seine kvelder denne uka eller ikke. På fredags morgen går toget til Geilo!! :hoppe: Da ska vi ha masse seminarer om tenner og sånnt, ut å leke i snøen og få massse freebees, oooog konsumere enda litt mer alkohol :ler:

Det snøøøør!! Endelig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermario ja! *mimre* Jeg solgte jo den gamle nintendoen min jeg...Angrer kanskje littegranne nå, men meeen... :sjenert:

Og Brudekaninus!! Jeg savner commodore64'en din! Den var kul den! Litle people, det helikopteret som alltid gikk tom for fjul (fuel), og ikke minst runke-spillet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg for første gang i mitt liv spist kylling i søt-sur saus. Bjærk! Det var ikke noe godt i det hele tatt :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg for første gang i mitt liv spist kylling i søt-sur saus. Bjærk! Det var ikke noe godt i det hele tatt :sprettoy:

:overrasket:

Det er jo verdens beste!!! Hvor spiste du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana: :lol: Jepp, det er jo en av klassikerne! Hva spillet går ut på trengs det vel egentlig ingen inngående forklaring på :ler:

Vampyra: Nei! Det var helt grusomt! :ler: Spiste det her hjemme. Sambo hadde fått ansvaret for å kjøpe middag på vei hjem fra jobb og kom hjem med et sånnet glass. Ushj blærh!

Goooooooood morgeeeeen! Det er snø ute! :hoppe: ENDELIG!

De inbitte bergenserne er jo megaskuffa over at de ikke klarte å slå den gamle nedbørsrekorden på noen og åtti døgn i strekk... :riste:

Vi gikk en bitteliten tur i går, og det er så deilig med snøøøø!!! Det blir lysere og mye mer rolig. Jeg kunne gå bak sambo og snakke med normal stemme selv om bilene suste forbi i 50km/h. Det går ikke an når det regner! :-D

Og så er det så koselig lyd i snøen når du går! :hjerte:

I dag er planen som følger: kaffikaffikaffi etterfulgt av forelesning om noe spyttkjertelgreier, og veiledermøte. Hva som kommer ut av det møtet avgjør egentlig hva jeg skal gjøre på kvelden. Blir det total slakt må jeg kanskje jobbe litt med oppgaven, blir det ok respons skal jeg se om jeg får tatt meg en tur på trening i kveld :)

I helga bestilte jeg og sambo hotell forresten. Så nå er Team Eckbo-billettene i boks, flybillettene og hotellet (på plaza!! Hihihii!!) i boks! Ikke lenge igjen nå! Blir gøy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meneh, hvor hadde han kjøpt denne maten hen? er det sånn lage selv fra onkelglass, eller fra en skikkelig kinasjappe? Sånn du lager selv, eller kjøpes på typiske pizzasjapper smaker nemlig drit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Onkleglassene er pyton!! Vi lagde det for en uke siden og det var dritekkelt!

På kinahus er det ti ganger bedre ja! Min favoritt!! :-D

Så du burde teste innbakt svin/kylling i sursøt saus på kinahus! :Nikke:

(styr unna pizza & kinaexpressen og lignende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, da skal jeg smake sambo sitt neste gang vi bestiller kinesisk. Og hvis jeg liker det skal jeg KANSKJE bestille mitt eget sur-søtt greier en gang :ler:

Og kylling/gris innbakt i hva...? *skeptisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...