Gå til innhold

~Snailhouse rock~


Sniglå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det her du gjemmer det!! :hoppe:

Kjempekos med dagbok igjen, jippiiiii!!!!!!!!!

Tror nesten jeg må bruke min som god gammal dagbok jeg også, hehe, skjer jo rare små ting og tang ennå...

Du må komme og se den nye sofaen en dag, se film eller noe, koseliii! Du kan komme i neste uke, da er vi barnevakt for en rar hund, en liten en.

Kosemosedoseklem jeg elsker ditt nye sneglehus! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjemmer DEG altså, ikke bare DET. DET var jo en skrivefeil, men den stemmer jo litt. Du gjemmer det du forteller.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Så masse besøk siden sist? Det MÅ ha noe med "pst"-et mitt hos Brudekaninen å gjøre :ler:

Hallai Vampyra! :vinke: Du, den dagboka di tar jo helt av! *sliter med å følge med på alle de nye sidene som kommer opp på så kort tid*

Veeeldig moshjom, Deception :tunge1: Syns jeg ser kattene her, hvordan de hadde tatt i mot et snegleoppdrett :ler:

@lfa: :sjenert: æsjh, er vel ikke noe å rope så høyt for...

Tittei, Saeria! :-D

Det er i aller høyeste grad frivillig, Tanita, og det er bare noen få som har vært "dumme" nok til å si ja til å bli med :ler:

Nina! Ja, her er det/meg :) Neste uke passer pøfekt, da reiser selvfølgelig sambo sørover igjen, så da kjeder jeg meg nok en del. Men må ha forbehold, vi har siste innspurt på prosjektoppgaven i disse dager, så det er mulig det blir en del sene kvelder fremover...:sur:

Nå sitter det 1 stk Bengal på pulten ved siden av skjermen her og vingler fra side til side, og titter med hodet på skakke og med øynene halvveis igjen på tastaturet. Nå kryper han vel ned på fanget mitt snart, den skjønnassen :hjerte:

Middagen i går var god, vi fikk Perlehøne av alle ting. Tror vi. :ler:

Først fikk vi beskjed om at det var andebryst, ouh, faaancy tenkte vi. Så kom det plutselig en annen dame og sa at det var perlehøne. *enda mer imponert* Til slutt begynte vi å lure på om det kanskje heller var noen vaskekte Bergensduer vi satt og spiste på... neida, maten var veldig god den:)

Det ble noen glass vin, så var det rett hjem til Greys Anatomy som sambo hadde tatt opp for meg. Uten at jeg hadde bedt han om det, det sier vel litt om hvor hekta jeg er ;)

I dag er det prosjektoppgaven som står for tur. Skal treffe hun jeg skriver med klokka 11, så skal vi sette oss ned med lappetoppen til sambo og gå igjennom diverse punkter, håper vi snart får den ut av verden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert:

Ikke rart jeg er trøtt!!

Sambo pleier vanligvis å stå opp klokka 7, og i dag tenkte jeg etter at han hadde gått at var jammen det på tide å komme seg opp.

Ikke før nå kom jeg på at han sa han skulle opp klokka 6 i dag :roll:

Ble akutt trøtt :ler:

Koke kaffe eller sove en time til...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væmpis: 20 sider per dag?!?! Blir det SÅ mye så faller jeg av lasset, du er herved advart :ler:

@lfa: jepp, det går også bra, det er en bedøvelse uten adrenalin, så jeg vil tro at den sikkert er bedre enn de to andre jeg nevnte, i ditt tilfelle :)

Trøtt. Jobbet med prosjektoppgaven stort sett i hele dag. Hun jeg skriver med har fått ansvaret med å få ordnen på referansene *fnise* Glad jeg slapp unna den :ler: Og så har jeg vært på trening, noe som forøvrig er mer eller mindre Vampyra sin skyld :tunge1:

Føler meg også LURT!

De platene jeg snakket om, vi skal gå med de i ti dager i tre perioder. Det betyr 30 dager. Altså en hel måned!! Det er jo masse! Hva er det jeg har sagt ja til? :grine:

Og hvor mye får vi totalt for dette?

2000 kroner! TOTUSEN kroner! :overrasket:

En enoooooormt god månedslønn jah :roll:

og vi får ubegrensede mengder med tannkrem. Ouuuh! Men da er det jo heeelt i orden.. :ironi:

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da trenger du naturligvis enorme mengder tannkrem, ja for du er jo så nøye med tannpussen :sjarmor:

Godt jeg har påvirket deg til trening ;) Skal skrive mer om det ja :ler: Den 20-siders dagen var litt heftig... Men veldig morro da det stod på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker tannkrem!! :danse:

( :frustrert: )

Fikk endelig klemme litt på Brudekaninen i dag, og kose litt på en skikkelig kanin, og en degus og se på noen perlehønepønemor hamstere (husker ikke helt hva de var, annet at navnet lignet det jeg visstnok spiste på tirsdag :overrasket: )

Og i på lørdag skal vi på filmkveld hos de to nyforlova turtelduene :-D

Mens jeg var i butikken til Brudekaninen i dag så venta jeg på sambo, han skulle bare betale noe mat i butikken og komme bort til BK sin butikk rett etterpå. Jeg syntes han tok så lang til, og tror jeg sa det BK noen ganger også (ikke sant?)

Vel, når vi kom hjem fikk jeg vite hvorfor:

post-6726-1168550603.jpg

:hjerter_rundt:

I morgen har vi nemmlig 5års dag, så han hadde lurt seg unna og kjøpt fem røde roser, skjønnassen! :hjerte:

Så etter klinikken i morgen (hvor jeg forøvrig skal ha M til BK i stolen :twisted: , nei, feil smiley, jeg mener :klem1: ) skal vi ut og spise middag. Det blir kos!

Nå er det tannpus med store mengder tannkrem, før natta! :ler:

Edit: ser jeg har et lass med skriveleifer her, men gidder ikke rette de opp...

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaah du syntes han var treig og han var bare blid og fornøyd når han kom inn i butikkeeeeeen :hoppe:

koseliiiiiii!!! :kose:

Det var veldig koselig å vise deg dyrene, synd Emmy, mammas kanin var solgt.. Men lille-Molly var fin han også :) dose-daniiiiiiiin!

ooog degusene var ville, og rotten tok helt aaaaaaav iiiiiiiiih! :hår:

Oooog... perlemor-dverghamstrene er nydelige ;)

men for nå blir det bare oppdrett av vanlige hamstre, så snart gummitarzan har stort fint bur og vi får en til liten dott :)

haha hvem vet hva slags dyr jeg skal klemme ut i kjelleren når vi har bygget hus :ler:

deguuuuuuuuser, kanineeeeeeeer, marsviiiiiiiin, rotteeeeeeeeeer (nei det tror jeg ikke m vil like :ler: ), ørkenrotteeeeeeeer og hamstreeee og dverghamstreeeee... hehe doseli!

gleder meg til lørdag, er så glad stua vår er gjestmild nå!

nattinatt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var jo det jeg egentlig skulle si :klaske:

Vi fikk kjøp slankemat til fatsoen vår hos BK, så nå skalTheo skal slankes!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slankemaaaaaaaat!!! hihiiiiii!

du, jeg sa til sambo din at om tommy blir tynn, så la han kose seg med et godt våtför alene innimellom :)

Hills og Iams er gode våtför med høyt nivå av riktige proteiner, og lavt salt og mineralinnhold :)

slik at han ikke blir deppings av den nye maten ;)

du kan begynne å gå turer med ham hehe! theo altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så søtt! :hjerte:

Min er håpløs på sånne ting, men det hender han glimter til innimellom!

Siden vi har halvtårsdag rett etter valentines så har vi feira valentines litt ekstra. (vanligvis feirer vi ikke halvtårsdager, men valentines gir oss en grunn til å slå de sammen og kose oss skikkelig sammen ;) ) Vel, han har faktisk begynt å planlegge dagen allerede :overrasket:

Spent ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si fra når du har fått ny dagbok!  :fy_fy:

:klem:

Samme sier jeg!

Du har jo vært her i ti dager uten at jeg har fått det med meg!!! Glad jeg fant deg nå da. Det er ikke lenge siden jeg tenkte at jeg savna å innom boka di.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...