Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å komme seg opp og ned! Spesielt den på ryggen. Og man blir jo så sliten så bena er helt gelè, også er det litt knoting å dra seg opp og alt.. Uff.. Var helt ferdig etterpå, var verre enn jeg trodde, hehe. Jeg eier jo knapt kondis og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Gleder meg til å treffe deg Vihi.

Takk for utfyllende tekst på svømmingen, var sånn som jeg husket det. Da er det feil i det heftet som jeg har fått tilsendt.

I dag blir det spinning og litt styrke-trening på beina for meg.

Har tenkt til å prøve løpetesten neste helg. Kan ikke si jeg gleder meg,

men er nok lurt å ha løpt gjennom den en gang før opptak. Er jo bare 10 min.. :ler:

Ha en fin dag dere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo typisk at jeg finner dette nåå

Ja hangups er jo strengt tatt ikke beregnet for en damekropp?

Jeg trener sinnsykt masse skulder, bryst og litt rygg i tillegg til spesifikt hangup øvelsen...

Lurte på om noen av dere har fått svarbrev på om dere komemr videre til neste runde snart?? De burde være rett rundt hjørnet

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Jeg synes ryggsvømminga går bedre enn å svømme bryst.

Det jeg tenker på når jeg svømmer rygg er:

få opp hoftene (være mest mulig strak i kroppen), bruke store, gode arm-bevegelser (med lukkede fingre), puste godt, se rett opp i taket og hele tiden fokusere på teknikk. Det fungerer ihvertfall for meg. Trener en del styrke bein og merker at det har hjulpet, spesielt på ryggsvømmingen.

Jeg sliter fortsatt med stillestående lengde, er nok ikke den øvelsene jeg vil imponere på tror jeg :ler:

Velkommen Reverence! Fått brev i dag? Hvor i landet skal du evt. inn til opptak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme seg opp og ned! Spesielt den på ryggen. Og man blir jo så sliten så bena er helt gelè, også er det litt knoting å dra seg opp og alt.. Uff.. Var helt ferdig etterpå, var verre enn jeg trodde, hehe. Jeg eier jo knapt kondis og da.

Jeg la meg ned på rygg med hodet i retningen jeg løper. Dvs at jeg snur meg 180grader før jeg legger meg på ryggen. da bare ruller jeg rundt og reiser meg. Vet ikke om jeg tjente veldig mye på det, men jeg tok igjen alle jeg løp sammen med som ikke gjorde det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til dere som har fått. Nei, ingen av de jeg kjenner til her har fått svar, Vestfold Tønsberg...

Håper det kommer snart, jeg blir kokko av å lure sånn..

Ang. reise seg opp på kodisjonstreningen og stillestående lengde: utfall i Smithsmaskin gir veldig gode resultater. Jeg sverger til utfall generelt siden det er manko på kondis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Reverence :)

Hyggelig med fler her! Hvordan ligger du ann i forhold til kravene?

Utfall er bra trening ja.. Men man blir jo så dævelsk støl i baken..

Jeg pleier å trene serier med 20 kg på nakken eller en 10kg's manual i hver hånd. Er jo veldig bra for balansen også!

Dessuten føler jeg meg litt bedre når du sier det er dårlig med kondis. Ikke slemt ment, men jeg vil helst slippe å være alene om den delen.. Hehe.

Jeg har akkurat kommet hjem fra en treningsøkt nå. Helt skjelven.

Trente til blodsmak idag. Fikk litt hjelp med benken av en kar på studioet. Kjente jo ikke armene mine tilslutt.. He he, litt redd for å presse meg når jeg ikke har noen til å støtte. Så det ble 11+8+7 på 35 idag. Med oppvarming og nedtrapp før og etter. Så jeg skal da klare å komme meg opp på 13 før den 6. Tror jeg.... Håper jeg ;) He he..

Prøvde lengde u/ tilløp bak skranken på jobb igår (av alle ting...). Med uniformssko og dressbukse (og med litt krum rygg sånn at færrest mulig av flypassasjerene skulle tro jeg hadde en alvorlig lidelse.....:)) ble det rett over 2 m, så håper å dra 3 på den iallfall.

Takk for tips speedbird. Er nok ganske lurt å gjøre det på den måten.

Endret av Vihi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, fant nettopp ut at jeg kunne trene hang-ups i spisebordet... Man må være kreativ? Kan trene vanlig på puls, men ikke "jente-versjonen" som vi har lov til.

Tok 13 uten å slite meg heelt ut, så nå ble jeg ganske positivt overrasket.. Har ikke prøvd den før.

Endret av Vihi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min form jah haaha au. Jeg er av typen som liker å ha enormt press på meg, derfor har jeg ikke vært flink nok. Ikke særlig smart i forhold til å opparbeide muskler. Forsøkte nettopp å løfte meg opp under kjøkkenbordet og la meg bare velte ut i frustrasjon at hang-ups ække lett uansett ..men det skal gå .. I morgen har jeg fått en personlig trener til å legge opp alle testene slik de vil være selve dagen, med unntak av svømmingen som er det eneste jeg syntes er lett. Når skal dere i ilden? Det virker som om dere ligger godt ann alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig typen som trenger litt press selv jeg.. Og som er god på skippertak... Men jeg drev mye med friidrett før, så jeg har et godt muskelgrunnlag derfra. Satte opp treningsprogram og begynte på det i november, så har gjort store fremskritt på kort tid. Klarte ikke en repitisjon på 35 engang da jeg startet. Før november var det bare sånn nå og da. Et par ganger i mnd. Men, klart at alt hjelper.

Jeg har trent mye hang-ups i vanlig form. Med benk under, slik at jeg kan støtte meg med tåa når det blir tungt. Og etter bare 3 uker hadde jeg økt 6 stk Da klarte jeg 11. Så bare begynn nå. Bedre sent enn aldri. Fremgangen er størst i begynnelsen, så dra nytte av det :)

Vi her inne har fått innkallelse fra 6 mars t.o.m. 8 mars alle sammen.

Mulig de kaller inn etter distriktene.. Jeg og Marie81 (og typen til sacred) skal inn 6 mars alle sammen. Så det blir artig :)

Spennende å sette fjes på navnene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marie81

2 meter Vihi - det er jo kjempebra! Er glad om jeg klarer 1.60 jeg.

Hm..hva skal jeg gjøre?? Jentene jeg var på opptak med i fjor hoppet som frosker! :)

Tror teknikken min ikke er så bra.. Er kondisjon jeg tjener inn mye poeng på. Men skulle gjerne fått bedre på stillestående lengde så jeg hadde litt å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da har den lille dinosauren testet alt sammen. klokka inn på 1250m ... men løftet meg selv to, ja to usselige ganger i bom og løftet to løft i benk på 35kg. Skulle gjerne bortforklart at det var kondisjonstesten som har virket inn på brystmusklene, men jeg sliter. hoppa 1,80m stillestående takket være spensthopp og utfallstrening med vektmotstand. bom er skikkelig drit. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, som sagt, tror ikke det går veien for meg på opptak i år heller, hehe.. ;) Men neste år skal det gå altså..

Da vet du hva du går til Reverence! Er det første gangen du søker i år eller? Hvor gammel er du?

Dere er ikke alene om dårlig kondis Vihi og Reverence.. hehe.

Men Reverence, 1250 er en 4'er da! ÈN meter til så er det en 3'er! Det er jo ikke dårlig det :)

Endret av sacred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...