Gå til innhold

Opptak til politi 07

Anbefalte innlegg

Gjest MikeDelta

Da har jeg også testa løpetesten i dag. Klokka inn på 31 runder etter 10 minutter. Nå tror jeg muligens firkanten var et par meter kortere enn det den er i virkeligheten siden gymsalen ikke var større, men er ganske fornøyd likevel.

Prøvde så stille lengde etter løpinga, og merka at jeg hoppet endel kortere etter det - kanskje rundt 10cm. Så folk kan jo merke seg det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

sacred

Løpt testen idag igjen jeg også, som jeg gjør hver onsdag. Den gikk dårligere idag enn sist, hehe. Jaja. Jeg og 2 andre prøvde også å dra kameraten vår til andre siden av salen, slik som med dukken.. Åå, det var jommen tyngre enn jeg trodde ja! Men han veide rundt 85 kg da, så er jo mer enn dukken, men likevel :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie81

Spensten kommer før løpetesten på opptak, så slipper ihvertfall å være skjelven i beina da :ler:

Rekkefølgen når jeg var på opptak sist: oppvarming (ca. 20 min), så hadde jentene benk + spenst, mens guttene hadde kroppsheving og dukke. Etterpå byttet vi. Deretter var det løpetest hvor vi løp fire om gangen. Og til slutt dykking og svømming. Går relativt fortløpende så kjekt å ha noen kjappe karbohydrater på baklomma hvis man trenger det :ler: (Ballerina-kjeks gikk fort ned hos meg i fjor) :ler:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Vihi

Så bra MikeDelta =)

Del hemmeligheten med meg.. Ha ha :ler:

Tror teknikken har utrolig mye å si sacred.. Men tungt er det uansett, det er ikke til å komme fra..

Jeg hadde store planer for treningen denne uka, men nå har jeg fått bihulebetennelse.. Takk for den.. Er det ikke typisk

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie81
Så bra MikeDelta =)

Del hemmeligheten med meg.. Ha ha  :ler:

Tror teknikken har utrolig mye å si sacred.. Men tungt er det uansett, det er ikke til å komme fra..

Jeg hadde store planer for treningen denne uka, men nå har jeg fått bihulebetennelse.. Takk for den.. Er det ikke typisk

Å så kjedelig ! Masse god bedring !!! :klem:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest MikeDelta
Spensten kommer før løpetesten på opptak, så slipper ihvertfall å være skjelven i beina da  :ler:

Jeg tror rekkefølga er veldig tilfeldig, så vær klar for alt er mitt tips :)

God bedring Vihi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vihi

Tusen takk :)

Snart tilbake igjen. Har ikke tid til å bli dårlig nå..

Snakket med Gunnar Klem her for et par dager siden. Han sa puljene ble delt i to grupper. Dersom man havnet på den ene begynte man med bom, lengde, benk, sleping, etterfulgt av svømming og løping. Den andre gruppen sa han derimot ingenting om... =)

Men han presiserte at det viktigste var å fokusere på intervjuet. Han sa at om du fikk 19 eller 9 poeng i utgangspunktet ikke betydde så mye, at det var mest for din egen del..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest MikeDelta

Om du får 5 eller 20 poeng betyr ingenting. Du er godkjent eller ikke godkjent - så enkelt er det. Så intervjuet er jo det viktigste, men er nervepirrende når man ikke er helt sikker på om man klarer å komme seg til det :s

Forøvrig er hemmeligheten å løpe til man spyr - det gjorde nemlig jeg i dag :hakeslepp:

Endret av MikeDelta
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vihi

Det er ikke noe alternativ å ikke komme dit. Da blir jeg skikkelig forbanna på meg selv :sur:

Løpe til jeg spyr kan jeg alltids klare....... :ler:

Endret av Vihi
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marie81

Flott med innspill på rekkefølgen! Tusen takk! Jeg tok det for gitt at de kjører samme opplegget hver gang og kunne fort fått meg en overraskelse den 6.

Jeg vil veldig gjerne ha løping før svømming! Krysser fingrene !

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie81
Det er ikke noe alternativ å ikke komme dit. Da blir jeg skikkelig forbanna på meg selv  :sur:

Løpe til jeg spyr kan jeg alltids klare....... :ler:

Samme her ! Treneren min har sagt at han skal filleriste meg (vel, brukte litt sterkere ord..hihi) hvis jeg ikke klarer de fysiske kravene - og det skal han virkelig få lov til!

Men kan ikke se at jeg ikke skal klare det. Skal svømme i dag og ta tiden - blir spennende !

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vihi

Skulle svømt idag med tid selv, men jeg sovnet istedet... :)

Var på svømming på mandag også, men ettersom det er vinterferie hadde de gjort om hele bassenget til en lekeplass for barn... Midt i langdistansebassenget hadde de spent fast en svær oppblåsbar figur som de kunne hoppe på... Så ble til at jeg bare fikk tatt en langside med tid.. Ca 25 sek. Så det går nok helt greit. Teste på fredag, hvis jeg blir bra til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sacred

Hehe, løpe til man spyr ja, kjente det nesten sist gang jeg løp! Isj! Jeg husker jeg hadde en diskusjon med noen om det hadde noe å si om man hadde bare 5 poeng eller akkurat 20. Jeg mente det var det samme uansett, mens den andre personen mente at opptaksnemda ville jo heller ha den med 5 poeng enn 20 poeng.. Hvis de var likestilte på intervjuet ellers da..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...