Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 jeg, tror du det er liten sjanse for at jeg blir kalt inn til opptak?

Jeg har problem med å få trent på teknikken når det kommer til løpedelen, har verken gymsal eller uteareal jeg kan trene på, virker kanskje rart (for noen folk) om jeg løper i parken\ byen og legger meg ned plutselig, for så å løpe videre, hehe:p

ingen som har et magiskt tips om hvordan jeg kan få trent det? nei?..

Jeg trener for det meste på treningsstudio, føles best der, men kan fort gå lei.. veldig greit å følge med den her tråden, får noen nyttige tips osv. Tror kanskje februar blir litt intresant om jeg blir kalt inn til da:) hehe.. er ikke klar enda! :)

noen smarte tips for å få svømmingen til å forbedre seg raskere enn nå?

Du har nå kommet inn i den gamle tråden.. sjekk den nye du,(politihøyskolen 2008) da vil du nok få mange flere svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 19 jeg, tror du det er liten sjanse for at jeg blir kalt inn til opptak?

Jeg har problem med å få trent på teknikken når det kommer til løpedelen, har verken gymsal eller uteareal jeg kan trene på, virker kanskje rart (for noen folk) om jeg løper i parken\ byen og legger meg ned plutselig, for så å løpe videre, hehe:p

ingen som har et magiskt tips om hvordan jeg kan få trent det? nei?..

Jeg trener for det meste på treningsstudio, føles best der, men kan fort gå lei.. veldig greit å følge med den her tråden, får noen nyttige tips osv. Tror kanskje februar blir litt intresant om jeg blir kalt inn til da:) hehe.. er ikke klar enda! :)

noen smarte tips for å få svømmingen til å forbedre seg raskere enn nå?

Gå inn på phs 2008 som gjest påpeker ovenfor så får du nok svar:)

Ang løpingen så kan du høre om du kan bruke en av salene på treningsstudioet du går på. Jeg har fått tilbud om dette. Dvs at jegkan prøve kondisjonstesten når det ikke er timer der. Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg vet ikke helt... Det er jo ikke bare det at man har "makt" til å bestemme, men jeg ville heller si at det som ihvertfall driver meg er at jeg får hjelpe andre mennesker. Jeg har ikke stort med kunnskap om dette ennå, men jeg tror at det er det de fleste politiutdannede menneskene er opptatt av.

Jeg vil ikke si at hvis jeg kommer inn på PHS og blir utdannet politi, at det da er det å straffe andre som er gøyest, men heller det å hjelpe andre :)

Det er vel noe av det som er dumt med jobbed, det at det er du som setter konsekvensene for en 19-åring fks. som har gjort noe dumt i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...