Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Søker 07_*
Tror nok det blir sånn at man må ta den plassen man får, studentantallet er jo forhåndsbestemt for hver avd:)

krysser fingrene for at du kommer inn:)

Skal ikke påstå noe sikkert her...men jeg fikk vite pr telefon at jeg står på reserveplass i Oslo. Tolker det som at jeg er reserve der, og ikke i Bodø....men vet ikke sikkert. Litt rart egentlig, for jeg søkte jo begge. (Oslo 1, og Bodø 2) Vil jo heller inn i Bodø enn ikke inn i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke påstå noe sikkert her...men jeg fikk vite pr telefon at jeg står på reserveplass i Oslo. Tolker det som at jeg er reserve der, og ikke i Bodø....men vet ikke sikkert. Litt rart egentlig, for jeg søkte jo begge. (Oslo 1, og Bodø 2) Vil jo heller inn i Bodø enn ikke inn i det hele tatt!!

Det va det jeg mente:) Heller der man ikke ønska enn å ikke komme inn i det hele tatt. Derfor tror jeg ikke at hvor er så viktig. De prøver nok å oppfylle ønsker så langt det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martine_*
Noen med reserveplass som har hørt noe mer, nå som svarfristen har gått ut?

Har hørt at vi ikke får vite noe før fredag, men da skal alt være klart. Forferdelig å vente.. Hvilken plass er du på?(om du er på ventelisten da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Søker 07_*
Har hørt at vi ikke får vite noe før fredag, men da skal alt være klart. Forferdelig å vente.. Hvilken plass er du på?(om du er på ventelisten da..)

Blir jo spennende det her...men er ikke veldig optimistisk for min egen del! Tror 33.plass kan bli litt for langt ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Blir jo spennende det her...men er ikke veldig optimistisk for min egen del! Tror 33.plass kan bli litt for langt ned....

Heisann! ja det skal være flaks hvis du kommer inn med 33.plass. selv har jeg sendt inn klage til phs, g ennå ikke fått svar, noen som har fått svar på klagen sin. de har rotet noe forferdelig i år med poeng og ventelisteplasser og det som er. jeg skal være på 22 plass i følge opptakskontoret, men de loker no jævelig. får vel bare vente... hmmmmm , hva tror dere? ønsker og komme i kontakt med noen i samme situasjon.

så lurer jeg på litt hvilken plass folka ligger på her...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Blir jo spennende det her...men er ikke veldig optimistisk for min egen del! Tror 33.plass kan bli litt for langt ned....

Hvor mange poeng har du iflg. deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Heisann! ja det skal være flaks hvis du kommer inn med 33.plass. selv har jeg sendt inn klage til phs, g ennå ikke fått svar, noen som har fått svar på klagen sin. de har rotet noe forferdelig i år med poeng og ventelisteplasser og det som er. jeg skal være på 22 plass i følge opptakskontoret, men de loker no jævelig. får vel bare vente... hmmmmm , hva tror dere? ønsker og komme i kontakt med noen i samme situasjon.

så lurer jeg på litt hvilken plass folka ligger på her...! :)

Hvor mange poeng har du iflg. deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvor mange poeng har du iflg. deg selv?

i overkant av 47 hvertfall!:) du da? håper og høre noe om hvordan det ligger ann med ventelista, kan jo hende at noen har takket nei nå som det skulle vært sendt inn den 18 hvis det var så! får bare vente, det hele er vel uansett ikke avgjort før skolestart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katta_*
Noen som har ringt skolen i dag?

Har ringt, men de er så tvetydige i svarene. Vet tydligvis enda lite.

Noen som vet noe mer?

Hvor langt på reservelista de har kommet f.eks.?

PS: Vet noen om flere debattsider som denne med samme emne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martine_*
Har ringt, men de er så tvetydige i svarene. Vet tydligvis enda lite.

Noen som vet noe mer?

Hvor langt på reservelista de har kommet f.eks.?

PS: Vet noen om flere debattsider som denne med samme emne?

Hei.

Jeg ble oppringt i går og tilbudt plass i oslo. Jeg stod som nummer 4 på reservelisten. De har ringt til og med nummer 8. Har hørt at de har så mange klager i år, så de må behandle de sakene før de vet noe mer om hvor mange fra reservelisten de kan tilby skoleplass. Men fra tidligere år er det visst skjeldent klagene går igjennom.

Om du er på facebook så er det en gruppe som heter "Vi som skal bli politi", der har vi snakket om det samme som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Katta_*
Hei.

Jeg ble oppringt i går og tilbudt plass i oslo. Jeg stod som nummer 4 på reservelisten. De har ringt til og med nummer 8. Har hørt at de har så mange klager i år, så de må behandle de sakene før de vet noe mer om hvor mange fra reservelisten de kan tilby skoleplass. Men fra tidligere år er det visst skjeldent klagene går igjennom.

Om du er på facebook så er det en gruppe som heter "Vi som skal bli politi", der har vi snakket om det samme som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katta_*

Hei Martine!

Takk for svaret!

Har krabbet oppover lista, men det spørs om jeg kommer inn. Står som nr 13.

De sa de måtte behandle klagene først, så ringte de fortløpende.

Hun sa at nr 27 hadde kommet inn i fjor, men det trenger ikkeå bli slik i år da...

Får håpe på et under.

De har sikkert reservert plasser i tilfelle noen av klagene går igjennom. Håper de ikke gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei Martine!

Takk for svaret!

Har krabbet oppover lista, men det spørs om jeg kommer inn. Står som nr 13.

De sa de måtte behandle klagene først, så ringte de fortløpende.

Hun sa at nr 27 hadde kommet inn i fjor, men det trenger ikkeå bli slik i år da...

Får håpe på et under.

De har sikkert reservert plasser i tilfelle noen av klagene går igjennom. Håper de ikke gjør det:)

Heisann du, hvor mange poeng har du , du som står som nr 13 på listen! jeg tror egentlig at skolen roter fælt og ikke vet helt hva de driver med! de er så frem og tilbake. Jeg skal visst være på plass nr 15 nå, så er bra å vite din poengsum i forhold til min, hva som skiller oss! så nr 8 på ventelisten har fått plass, sist jeg snakket med de var det nr 7, da skjer det endringer støtt og stadig! da er jeg nr 14 da...:)hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Katta_*
Heisann du, hvor mange poeng har du , du som står som nr 13 på listen! jeg tror egentlig at skolen roter fælt og ikke vet helt hva de driver med! de er så frem og tilbake. Jeg skal visst være på plass nr 15 nå, så er bra å vite din poengsum i forhold til min, hva som skiller oss! så nr 8 på ventelisten har fått plass, sist jeg snakket med de var det nr 7, da skjer det endringer støtt og stadig! da er jeg nr 14 da...:)hm...

Hei! Jeg har 47,3 poeng, håper det er riktig. Hva er din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martine_*
Har lykkerusen lagt seg for de heldiggrisene som har kommet inn???

Nei, ikke for min del. Gleder meg til sommeren er over, og starte skoleåret. He he.. rart å kunne si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
Nei, ikke for min del. Gleder meg til sommeren er over, og starte skoleåret. He he.. rart å kunne si det!

Samme her :ler: Håper sommeren går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...