Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

jeg kom ikke inn.

"du har desverre ikke nådd opp i konkurransen om å bli tatt opp som student".

Tolker det svaret som at det ikke er karakterene det sto på, eller?

Det står jo ingenting om hva kravet til karakterpoeng er i brevet mitt iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis Goil og HedHunter! Kjempeglad på deres vegne!!

jeg er lei meg for deres vegne som ikke kom inn, jeg hadde nemmelig ikke regnet med å komme inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om man under intervjuet visste for lite om politiet generelt, blir man da stemplet som ikke skikket??

Når man får avslag og ønsker begrunnelse....,hvor hendvender man seg?

Er det noen her som ble funnet "ikke skikket" i fjord" og kom inn i år?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere andre som har kommet inn. Føler med de som har fått avslag. "Keep your chins up", dette er ikke verdens undergang. Sats for fullt frem mot neste opptak, så har dere ingenting å frykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Gratulerer til dere andre som har kommet inn. Føler med de som har fått avslag. "Keep your chins up", dette er ikke verdens undergang. Sats for fullt frem mot neste opptak, så har dere ingenting å frykte.

Heisann! jeg sitter og venter på posten, men det har ikke kommet noe i dag heller, har PS sendt ut alle brevene samtidig, noen som vet hvilken konkret dag? jeg så nå at det er 29 studenter med minioritetsbakgrunn som har kommet inn på PHS, og 7 av disse er kvinner. er jeg en av de? vet ikke helt hundre prosent om jeg går under dette. men i folke PHS sin defininisjon så virket det sånn!... ååååååå... når kommer konvolutten??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står det i brevet hvis man står på venteliste???????? plz svar

Kom ikke inn forresten:) gratulerer til alle som kom inn (fuckers);) misunelse er en av de 7 dødssynder, så jeg går vel rett til helvete!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står det i brevet hvis man står på venteliste???????? plz svar

Kom ikke inn forresten:) gratulerer til alle som kom inn (fuckers);) misunelse er en av de 7 dødssynder, så jeg går vel rett til helvete!! :)

Ja, det skull en no gå utifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Alle brevene ble sendt mandag og tirsdag. Så da får du nok i dag eller i morgen, gjest!

Heisann! skal vel stå på brevet om du står på venteliste! hva er det alle har fått som svar/begrunnelse da? lave karakterer, ikke skikket eller nådde ikke opp. Noen som har fått noe konkret som dette!

Så lurer jeg på hva slags alder og skolepoeng de som har kommet inn har? bakgrunn osv!

Jeg er spent på om jeg kommer inn:) får vel svar i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man får avslag får man ikke vite hvorfor, de sender bare ut et standardbrev. Hvis du vil vite grunnen må du sende søknad om det innen 3 uker, så det tar sikkert litt tid før man får begrunnelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Heisann! skal vel stå på brevet om du står på venteliste! hva er det alle har fått som svar/begrunnelse da? lave karakterer, ikke skikket eller nådde ikke opp. Noen som har fått noe konkret som dette!

Så lurer jeg på hva slags alder og skolepoeng de som har kommet inn har? bakgrunn osv!

Jeg er spent på om jeg kommer inn:) får vel svar i morra:)

Ja oki:) men kom du inn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Heisann! skal vel stå på brevet om du står på venteliste! hva er det alle har fått som svar/begrunnelse da? lave karakterer, ikke skikket eller nådde ikke opp. Noen som har fått noe konkret som dette!

Så lurer jeg på hva slags alder og skolepoeng de som har kommet inn har? bakgrunn osv!

Jeg er spent på om jeg kommer inn:) får vel svar i morra:)

jeg vil ikke ha brev i posten med negative ord:) får bare håpe! kom du inn? har inntrykk av at mange unde har kommet inn i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG KOM INN I OSLO!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Jeg har fremdeles ikke landa, og skjelver på hendene..

Virkelig lei meg på vegne av alle dere som ikke har kommet inn :(

Håper dere kommer inn til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom faen meg inn!!!! Det ha ikke gått opp for meg ennå, men jeg sitter her med papirene i hånden, fra den store konvolutten! Det blir Oslo, som også var førstevalget ;)

"Det underrettes herved om at Opptaksnemnda for Politi- og Lensmannsetaten har tatt deg opp som student ved Politihøgskolen". (brev + endel info.)

Er utrolig lykkelig nå!! ..men jeg tenker også på dere som fikk avslag. Det er leit, fikk det i fjor selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom faen meg inn!!!! Det ha ikke gått opp for meg ennå, men jeg sitter her med papirene i hånden, fra den store konvolutten! Det blir Oslo, som også var førstevalget ;)

"Det underrettes herved om at Opptaksnemnda for Politi- og Lensmannsetaten har tatt deg opp som student ved Politihøgskolen". (brev + endel info.)

Er utrolig lykkelig nå!! ..men jeg tenker også på dere som fikk avslag. Det er leit, fikk det i fjor selv...

Gratulerer kjempemasse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye til dere begge to!! Utrolig glad for dere :) Vihi, var det første gangen du søkte? Husker brått ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...