Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Oi, her hadde det skjedd mye :P

Jeg har ikke fått brev idag..

Tror jeg runder ca 53 poeng.. Håper jeg? He he, har fremdeles ikke somlet meg til å regne over, men sånn ca..

Kaster meg over posten imorgen...

*Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjalp litt å få det svart på hvitt at jeg er funnet skikket og står på venteliste da....selv om jeg ikke har nok skolepoeng.

...hadde vært værre å ha nok poeng, og IKKE komme inn fordi jeg ikke er skikket!!

Men æsj....er sur allikevel!

Endret av søker 07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sur:p kjipt at et karakterpoeng skal bestemme framtiden min.

Nå sitter jeg og vurderer å ta opp noen fag til jul, så jeg kanskje stiller sterkere neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sur:p kjipt at et karakterpoeng skal bestemme framtiden min.

Nå sitter jeg og vurderer å ta opp noen fag til jul, så jeg kanskje stiller sterkere neste år.

Jeg må vel neste ta opp fag jeg og....men er litt surt! Er tross alt 11 år siden jeg var ferdig på videregående!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet jo ikke om jeg er skikket jeg heller.. Kan jo være lettere åndssvak i deres øyne :P

Hehe...ikke godt å vite! ;)

Uff....får bare ta opp fag da...og prøve igjen neste år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke 11 år siden videregående, men nok år til at det er utrolig kjedelige fag å lese på nå:P

Tok opp matematikk og naturfag for to år siden og fikk opp karakteren ett hakk i begge fag. Tok også rettslære 3 for å få fordypningspoeng.

Det er kjipt å jobbe fulltid samtidig som man tar opp fag. Jeg sleit veldig med å engasjere meg, og det ble med skippertak før eksamen.

Med 100% jobb + deltidsjobb, trening, sosialt samvær pluss lesing av matte eller andre videregående fag blir det lite med tid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 11 år siden videregående, men nok år til at det er utrolig kjedelige fag å lese på nå:P

Tok opp matematikk og naturfag for to år siden og fikk opp karakteren ett hakk i begge fag. Tok også rettslære 3 for å få fordypningspoeng.

Det er kjipt å jobbe fulltid samtidig som man tar opp fag. Jeg sleit veldig med å engasjere meg, og det ble med skippertak før eksamen.

Med 100% jobb + deltidsjobb, trening, sosialt samvær pluss lesing av matte eller andre videregående fag blir det lite med tid:(

Skjønner hva du mener. Har tatt opp to fag jeg også, men det var ikke nok.

Men jeg har jobbet i forsvaret i 5 år....som militærpoliti. Hadde håpet det skulle bety mer enn karakterene fra videregående...men nei!!

Venteliste suger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis det er 11 år siden, har du alle alderspoengene. skal litt til å komme under 45 poeng da??? 3 for militær og et fordypningspoeng her og der.. vanskelig å ligge under 45poeng må jeg si selv om man sov seg gjennom tysk og biologi (som meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er 11 år siden, har du alle alderspoengene. skal litt til å komme under 45 poeng da??? 3 for militær og et fordypningspoeng her og der.. vanskelig å ligge under 45poeng må jeg si selv om man sov seg gjennom tysk og biologi (som meg)

Hehe....nei SÅ ille var ikke karakterene fra videregående!!

Jeg har jo 47 poeng da....men det var heller ikke nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som blir sett på som en 'bra' poengsum da?

og noen som vet om yrkesfag på vgs får 2 poeng, jf samordnaopptak.no..?

Endret av Goill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få svar idag. På grunn av at posten kom til min fokeregistrerte adresse i tønsberg,spurte jeg om jeg kunne få vite når svarene ble sent ut slik at jeg kunne få brevet midlertidig ettersent til min adresse i oslo. Da fikk jeg svar idag at jeg hadde kommet inn i Oslo!! DIGG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få svar idag. På grunn av at posten kom til min fokeregistrerte adresse i tønsberg,spurte jeg om jeg kunne få vite når svarene ble sent ut slik at jeg kunne få brevet midlertidig ettersent til min adresse i oslo. Da fikk jeg svar idag at jeg hadde kommet inn i Oslo!! DIGG!!!

Grattis!!:)

flere som er misunnelige både på brev og svar tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Grattis Goill, særlig siden du er fra landsbyen min, men hvor mange poeng hadde du da?

Fristende å ringe å dra den der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Goill, særlig siden du er fra landsbyen min, men hvor mange poeng hadde du da?

Fristende å ringe å dra den der da!

MG83 er fra landsbyen din:)

jeg er fra stooorbyen trondheim;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HYL! jeg vil inn!

Jeg også!!

Den ene etter den andre kommer inn. Ikke bare kommer de inn, men de har også fått svar!!

Er så hardt å ikke VITE

Endret av Goill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, go`byen:) Var jo bare ren tilfeldighet som gjorde at jeg fikk det svaret, hadde jo bare regnet med å finne ut når brevene ble sendt ut. Gjorde jo absolutt ingenting å få svaret da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at jeg blir litt forbanna hvis jeg ikke kommer inn pga karaktergrunnlaget.

Brukte tross alt noen tusenlapper i reise og hotell pluss fri ifra jobb for å være to dager på opptaksprøver.

Å nå viser det seg kanskje at vi ikke kommer inn pga karakterene er for dårlige, selv om vi gjorde det bra på opptaksprøvene.

Hvorfor kunne de ikke luka ut de med dårlige karakterer FØR opptaksprøvene, slik de har gjort forrige år?

PHS forklarte jo at de opprettet flere opptaksnemder for å kunne vurderer flere søkere, og nå luker de ut potensielle bra søkere til fordel for de som har bra karaktergrunnlag og hjernedøde i felten?

Alt er jo helt bortkastet...

Får jeg avslag blir det nok en telefon til mister Klem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at jeg blir litt forbanna hvis jeg ikke kommer inn pga karaktergrunnlaget.

Brukte tross alt noen tusenlapper i reise og hotell pluss fri ifra jobb for å være to dager på opptaksprøver.

Å nå viser det seg kanskje at vi ikke kommer inn pga karakterene er for dårlige, selv om vi gjorde det bra på opptaksprøvene.

Hvorfor kunne de ikke luka ut de med dårlige karakterer FØR opptaksprøvene, slik de har gjort forrige år?

PHS forklarte jo at de opprettet flere opptaksnemder for å kunne vurderer flere søkere, og nå luker de ut potensielle bra søkere til fordel for de som har bra karaktergrunnlag og hjernedøde i felten?

Alt er jo helt bortkastet...

Får jeg avslag blir det nok en telefon til mister Klem igjen.

Akkurat det jeg mener! Dette er andre gangen jeg har blitt kalt inn til opptak på tross av at de visste at jeg har dårlige karakterer. Da hadde jeg liksom regnet med at de vurderte meg ut i fra andre ting...feks arbeidserfaring mm....

Men nei da...etter vel gjennomført opptak, kun 10 poeng på fysisk, og et bra intervju....ja så sier de at "nei sorry, du har for dårlige karakterer."

Det visste de jo fra før! Kunne heller droppet å kalle meg inn på opptak da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...