Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Da har jeg også mottatt brev, med avslag. Hvorfor, aner jeg ikke. Kanskje det er mine fartsbøter og/eller trimming av moped fra 80-tallet. Eller at nemnda rett og slett mener jeg ikke er skikket. Jeg skal be om begrunnelse. Ønsker alle som kom igjennom LYKKE TIL ;)

Ja du får søke om begrunnelse...og evt klage! Det skal hvertfall jeg!!!

Kanskje vi sees i 2008?!?! :) Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-
:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :tommelsmil: :-D :danse:

Kommet inn i Oslo !!!!!!!!!!!

:juhu: :juhu: :juhu:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :pls:

:tommelsmil::klappe::heiajente::danse:

Nå ble jeg glad vennen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også mottatt brev, med avslag. Hvorfor, aner jeg ikke. Kanskje det er mine fartsbøter og/eller trimming av moped fra 80-tallet. Eller at nemnda rett og slett mener jeg ikke er skikket. Jeg skal be om begrunnelse. Ønsker alle som kom igjennom LYKKE TIL ;)

Nei fly flate, dette er nesten verre enn jeg selv ikke kommer inn!! Men du, fatt mot! Både du og jeg SKAL søke igjen!

OG vi skal inn etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :tommelsmil: :-D :danse:

Kommet inn i Oslo !!!!!!!!!!!

:juhu: :juhu: :juhu:

GRATTIS!!!!

Kjempeglade på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du fortelle oss om hvordan det er på skolen ogsånt når du begynner da, Marie! Åå glad på dine vegne altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marie81

Tusen takk alle sammen !!! Helt utrolig herlig !!!!

Varme, trøstende klemmer til dere som har fått avslag. Føler så veldig med dere. Krysser fingrene for dere som venter på post !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martine_*

Jeg fikk ikke brev i dag heller... nå vet jeg ikke om jeg holder ut lenger. Må kanskje prøve å ringe inn.. Gratulerer til dere som har kommet inn.. håper så inderlig at jeg vil få det samme svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ida_*
Jeg var så heldig å få svar idag. På grunn av at posten kom til min fokeregistrerte adresse i tønsberg,spurte jeg om jeg kunne få vite når svarene ble sent ut slik at jeg kunne få brevet midlertidig ettersent til min adresse i oslo. Da fikk jeg svar idag at jeg hadde kommet inn i Oslo!! DIGG!!!

Heisann! gratulerer med plass. hva stod det i brevet, fikk du en stor konvolutt med masse informasjon om skolestart! hvor mange skolepoeng har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_M*J_*

Gratulerer Marie:) misunner deg så sinnsykt!

sitter på skolen nå så har ikke fått sjekket posten..

fortell hva det sto da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også !!

har heller ikke fått brev. tror postmannen har en av sine dager hvor han ikke gidder å levere post. det hender noen dager i uka, og så klart denne dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_HedHunter_*

Hvis du er student, sjekk både postkassen der du bor på studiestedet og på din hjemadresse (registrert i folkereg). Jeg gav beskjed om å sende til den ene, men fikk den i den andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...