Gå til innhold

Opptak til politi 07

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Martine: Er du nr 4 kommer du garantert inn :) Snakket med en politistudent som var nr 5 i fjor, han ble oppringt av PHS og de sa han var så godt som inne, er rundt 15 som takker nei hvert år! Så grattis!!

I fjor kom nr 27 på ventelista inn!! :) ...men jeg er desverre 33, så blir nok litt for langt opp for min del!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Martine_*

Jippi, da håper jeg at jeg er inne. Ett nytt spørsmål: Noen som vet når man får vite at man eventuelt har fått en ledig plass?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gjest_Søker 07_*
Jippi, da håper jeg at jeg er inne. Ett nytt spørsmål: Noen som vet når man får vite at man eventuelt har fått en ledig plass?

De ringer vel bare folk på lista etterhvert som det blir ledig plass tenker jeg....

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Goill
i fjor fikk jeg tildelt hybel uten skoleplass eller skolepenger.

det er ting som verifiseres i det du skriver kontrakten og slik, etter hva jeg har skjønt..

så bare å søke i vei :)

Jøss!

jeg har allerede søkt, men det står at det ikke blir noe ledig av det jeg vil ha til august. får krysse fingrene:)

Har allerede søkt stipend også, så dette går som smurt foreløpig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Goill

Raskt etter 18 juni, som er siste frist å sende inn svarslipp:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
I fjor kom nr 27 på ventelista inn!! :) ...men jeg er desverre 33, så blir nok litt for langt opp for min del!

Heisann! Fikk svar at jeg var på venteliste! men politihæyskolen har gjort en feil i poengene mine. Jeg har 46,2 poeng. Er det noen som har poeng rundt det sammen, og hvordan ventelisteplass står event dere på ? Har jeg noen sjanse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Reverence

Kom inn

Oslo

det der med den øllen..

er det noen vei tilbake!?

vanter på gledesfølelse.. merker ikkeno ai ai ai

dette er bra ikkesant? oi oi oi

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Leo
Kom inn

Oslo

det der med den øllen..

er det noen vei tilbake!?

vanter på gledesfølelse.. merker ikkeno ai ai ai

dette er bra ikkesant? oi oi oi

Eksisterer det ingen krav m.h.p. kommunikasjon under opptaket!? Jeg for min del er mildest talt lite interessert i betjentens armstyrke når jeg en sjelden gang havner i den situasjonen at jeg må snakke med politiet. Har vel også lest mer enn min andel av rapporter skrevet av politibetjenter og som minner ganske så mye om det som her blir sitert...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
helvete kom ikke inn!! griner i sorg! herregud jeg er deppa:(

'

Heisann! jeg kom heller ikke inn! phs har gjort en feil i poengberegningen min! skikkelig kjipt, sendt brev om det nå! så håper jeg rykker opp på ventelista noen hakk! men tror ikke det er noe håp! er fra gambia, eller faren min da!;) jeg skal lese to fag dette året og jobbe, søker igjen til neste år! ba vil jeg ha vesentlig høyere poengsum! og vil ha gode sjanser! jeg er ikke mange desimalene fra! så er skikkelig trist! ! men stå på

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Goill
Noen som kjenner til pensum første året? Eller vet hvor man kan finne info om det?

Jeg har leita, men finner det ikke.

Tror ikke det er å oppdrive før vi får det utdelt når vi er der.

Jeg skulle også likt å ha en oversikt før den tid:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie81

Fant på en nettbokhandel to bøker som ant. er aktuelle

- "Innføring i straffeprosess", utgiver PHS ("Boka skal gi elevene ved Politihøgskolens grunnkurs en politirelevant innføring i straffeprosess")

- "Forvaltningsrett", Steinar Fredriksen, utgiver: PHS ("Dekker plitihøgskolens pensum i forvaltningsrett.")

Eller så er det sikkert en tykk rød bok vi bør kjenne til :ler:

Andre tips mottas med takk :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sacred
- "Forvaltningsrett", Steinar Fredriksen, utgiver: PHS ("Dekker plitihøgskolens pensum i forvaltningsrett.")

Eller så er det sikkert en tykk rød bok vi bør kjenne til :ler:

åååh, forvaltningsrett er kjedelig! Det har jeg hatt i år. Men er sikkert en litt annen variant på PHS enn på juss da. Men likevel. Grusomt. Den rød boka ja, den har jeg jo allerede :ler:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vega

såeh... Dere som ikke har kommet inn i år, og skal søke igjen til jul:

Skal vi starte en ny tråd? Denne begynner å bli litt rotete:p

Jeg kan gjøre det jeg, og stjele nyttig info fra denne tråden - Når jeg gidder:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...