Gå til innhold

Opptak til politi 07

Anbefalte innlegg

Gjest Marie81
:murvegg: Må bare lufte litt frustrasjon! Trente benk i dag tidlig, vanligvis klarer jeg 14 rep., i dag stoppet det på 10. Ble så irritert på meg selv, men hjalp ikke - armene ville ikke mer i dag!! Blir litt stressa, burde hatt fremgang (kjører maksvekt i benk en gang i uka, og utholdende benk på 35 kg en annen dag i uka), og er jo straks opptak! Men hadde kanskje bare en dårlig dag, eller at det ble litt for tidlig på dagen for kroppen min.. Håper det ! :forvirret:
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vihi

Du sa jo her at du hadde vært litt småforkjøla. Er ikke sikkert kroppen din er helt i gjenge enda. :) Dette går nok bra skal du se. Du har den 2'eren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie81
Du sa jo her at du hadde vært litt småforkjøla. Er ikke sikkert kroppen din er helt i gjenge enda. :) Dette går nok bra skal du se. Du har den 2'eren.

Tusen takk for support Vihi! :-D

I dag tok jeg løpetesten, gikk superbra ! :hoppe:

Løp på mindre bane enn phs-målene (ikke så stor sal), så måtte ned på rygg/mage flere ganger og det var ikke noe problem. Løp på mølla etterpå, intervall 10 km/t og 12 km/t. Kondisen kjentes veldig bra ut :)

Hoster litt nå etterpå så forkjølelsen er nok ikke helt ute av kroppen, men fornøyd over egen innsats i dag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vihi

Har prøvd å få tak i løpesko selv. Begynte i romjula, og de jeg skal ha har fremdeles ikke vært mulig å få tak i. Så nå skulle han i butikken ringe Asics og få de til å sende et par i min størrelse, fordi forsendelsen ikke kom inn før jeg skulle på opptak... Det kaller jeg service.. :)

Jeg skal prøve løpetesten etterpå... Så får vi se om jeg holder i ti min :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

sacred
Kanskje det var de nye løpeskoene som gjorde susen?  :ler: For spensthoppene gikk også mye bedre i dag.

Virkelig? Hehe, hva hoppet du nå da? Så bra! :klappe:

Lykke til Vihi, hehe. Var stolt over å ha holdt ut 10 minutter selv :ler:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie81

Takk Sacred! :)

Vet ikke hvor langt jeg hoppet, har ikke målebånd på treningsstudioet (hm..må ta med neste gang). Men hopper fra samme merket hver gang og så forbedring på 10-15 cm :) Kan hende det var fordi jeg var god og varm i beina etter løpinga også. Oppløftende var det ihvertfall :hoppe:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vihi

Jaja, da var jeg ferdig med dagens økt... Fått kjørt gjennom alt, med unntak av svømming..

Benk: 13

Bom: 16 (I smiths-maskin; veeeldig fornøyd :))

Lengde: 2,15

Brukte brodern som dukke (Stakkar), og det gikk helt fint.

Også var det løpinga da... Ja, vet ikke helt hva jeg skal si om den... Etter 9min ga jeg opp frivillig. Da hadde jeg ikke pust igjen..

Banen var 12*6 m, og jeg holdt ut i 25 runder. (Dvs at jeg manglet omtrent 200 m på minstekravet) Da var det slutt. Så nå blir det løping i to uker i strekk (tilnærmet lik :)), også får jeg bare bite det i meg på opptaket.. Men det blir nok ikke noe særlig mer enn akkurat der gitt, om det går i det hele tatt vel og merke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie81

Det er jo kjempebra Vihi!! 2.15 ?? Hvordan er det mulig ?? :):klappe:

Viktigste med løpetesten tror jeg er å ikke starte for hardt, men prøve å finne et tempo som du kan holde jevnt, så du klarer 10 min. Går nok bra på opptak skal du se ! Tror på deg !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

sacred

2.15! Dæven! Hehe :) Det er imponerende. Du ligger jo supert ann på alt annet, er vel bare å få stått på løpetesten for deg! Må innrømme at jeg lå litt ekstra lenge på matta i mellom og det var en runde eller to jeg omtrent GIKK istedenfor å løpe, hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vihi

Dere er så hyggelige :) Håper alle dere kommer inn, det mener jeg virkelig :)

Jeg stoppa opp tre ganger for å drikke, he he. Ble så tørr i munnen... Fælt når du føler at du blir strupt. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen:) Ville bare si at jeg er imponert over fokuset og pågangsmotet deres!

Har selv søkt, men ikke fått noe svar enda... Håper det kommer noe positivt i posten snart:)

Vet dere om alle som får komme på opptak allerede har fått svar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sacred

Hei icee, velkommen til tråden vår :ler:

Vi trener og står på ja! :trene:

Tror ikke alle har fått svar enda. Kjenner mange som jeg er helt sikker på kommer til å få innkallelse som ikke har fått. Kjente noen som fikk innkallelse i slutten av februar i fjor, så tror du fremdeles har en sjanse, ja! Alle jeg vet om som har fått har fått for 6, 7 eller 8 mars. Så det betyr sikkert at du får senere opptak, heldiggrisen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! Utrolig motiverende å lese alt dere skriver;)

Håper jeg får svar ja... Kan gjerne få opptak seint, men vil bare vite resultatet raskest mulig... Kjipt å gå rundt og ikke vite noen ting!! Hehe:)

Menmen! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie81

Velkommen icee !! Hyggelig med flere ! :)

Hvor i landet bor du? Hvordan føler du at du ligger an til opptak? Har du søkt tidligere?

Ønsker alle en flott dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...