Gå til innhold

Opptak til politi 07


Gjest Marie81

Anbefalte innlegg

Så moro :) Det blir bra. Da kan vi heie hverandre frem.

Ettersom det sto at teknikk var valgfritt (crawl, butterfly, bryst) etter delen om brystsvømming antar jeg at det er som før. Litt vanskelig å crawle med slyngbenspark? Da er iallfall jeg lost.

Tolker det iallfall slik ettersom det om slynbenspark ble nevnt etter delen om ryggsvømming og i samme "del" som det sto at ryggcrawl ikke var tillatt.

Hvis du skjønte noe av det. Litt dårlig forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, moro, men utrolig merkelig :) He he. Lurer på hva slags kriterier de har for rekkefølgen på innntak. Blir morsomt å følge med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg bestemt meg for at går helt fint :) For alle sammen. Vi gjør det beste ut av det og er oss selv, og er ikke det bra nok, ja, så får det bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Det verste som skjer er at man må prøve igjen om et år. Det er trist og leit den første uka, men så biter man tenna sammen og kaster seg inn på nytt. Og det fine da er at man etter all sannsynlighet kommer til å knuse de fysiske kravene!

Men jeg tror nok dette går bra for oss alel. Bare tren som et lite helvete de neste fire ukene - ikke overtren seff, men bedriv variert trening og INGEN SKULKING :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.. Jeg tror jeg skal kjøre styrke, svømming og løping hver sin dag sammenhengende.. Fredag skal jeg feire bursdagen min, så da skal jeg skulke.. He he. Men er igang igjen på søndag :) Kanskje lørdag, det spørs litt på formen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nervøs nå :forvirret: Tror ikke det går. Men skal trene hardt måneden framover. Så får vi se. Føler ikke det er såå ille om jeg ikke klarer det, er veldig gira på et år i Sjøforsvaret nå! Men en eller annen gang SKAL jeg inn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Spennende blir det ihvertfall! Håper det går bra for alle sammen!

Titta litt nærmere på oversikten over de fysiske testene. Tror det mangler noe tekst i svømmedelen på min. Står ingenting om hvor langt man skal svømme de ulike delene heller. (mener det har stått i de tidligere jeg har sett + at det har stått at bryst, crawl etc er valgfritt på bryst). Phu! Var litt engstelig for at jeg måtte svømme 75 meter bryst i stedenfor crawl, for det går ikke sååå fort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

ny her, men tenkte jeg bare skulle spørre dere om noe. Det har seg sånn at jeg er innkalt til opptaksprøver 8.mars, og jeg drar på ferie til utlandet den 7.mars (veldig typisk). :)

Noen som vet om det lar seg gjøre å bytte dato pga dette? Det står jo at det ikke går an, men turen er bestilt for mange måneder siden....

Noen som har vært borti noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var kinkig moek. Spør på den adressen MikeDelta ga deg, han er veldig hyggelig han som svarer deg på den epost adressa (Gunnar Klem). Kanskje dere får ordnet noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en i fjor som meldte at han ikke kunne møte, da ringte de fra opptakskontoret for å høre om han kunne komme en annen gang. Så det er sikkert ikke umulig om du er fleksibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du sjekket programmet opp mot det som ligger på internett Marie81?

Jeg var og svømte igår, for første gang på veeeeldig lenge. Litt støl idag gitt..

Håper vi får kort basseng, så jeg kan sparke fra litt.. He he.

tok ikke tiden, men tror det skal gå bra. Nødt til å svømme to ganger i uka frem til opptaket. Får ta med meg stoppeklokke neste gang. Sleit mest med å få svømmebrillene helt tomme for vann :ler:

Tror dette kan bli veldig interessant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Får ikke åpnet programmet som ligger på internett. Men skal innom utdanningsmessa i helgen, så da kan jeg ta med meg et da.

Har svømt i dag jeg.

Tror det er svømminga jeg er svakest på, men skal nok gå bra!! Er siste øvelsen så da er det bare å la det stå til med det man har igjen av krefter :)

Interresant tror jeg er ordet ja :ler:

Er kortbasseng på PHS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, så sant.

Ettersom du skal være der sammen med meg kan jeg, om ikke annet, garantere deg en god latter på slutten av dagen. Jepp, det er meg :)

Sitat fra programmet:

"100m svømming påbegynnes med startstup eller hengende i bassengkanten. Første 75m skal svømmes på bryst. Bryst, crawl eller butterfly er valgfritt. Svømmingen fortsetter direkte ed 25 m som skal svømmes på ryggen.

Det skal benyttes slyngbenspark. Armene kan i denne fasen være med på å skape framdrift, men skal hele tiden befinne seg under vannflaten. Ryggcrawl er ikke tillatt."

Programmet på nettsiden er forøvrig utarbeidet. Jeg fikk det gamle i posten med innkallelsen. Det må ha blitt gjort ganske nylig. Mener jeg sist var inne og tittet igår. Anyway, det nye er laget med fotografier for å illustrere øvelsene. Ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...