Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Jeg er sjokkert? Er det for spesielt intresserte eller noe som skal skrive om temaet??? :ler:

Spurte ikke hva som bar baktanken jeg, her er ingen meldeplikt (men det var en dame...) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke vært kvalm en dag!!! Veldig glad for det! Er du plaget med det?

Jeg er kvalm innimellom, men har ikke kastet opp enda. Nå er min terskel for å kaste opp utrolig høy ettersom det er det absolutt verste jeg vet. :ler:

Likevel er da kvalmen stort sett til å leve med. Så skal ikke klage.

Sov godt, vennen. Får vel finne senga snart jeg også. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 9 uker! :blomst: Synes du det går fort eller seint? Jeg synes det har gått fort de to siste ukene, og det er bra. Blir godt å komme over 12ukers-"grensa". Men jammen godt det er noen måneder igjen. Bra kroppen er lagd slik at en har 9 måneder på å forberede seg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvalm innimellom, men har ikke kastet opp enda. Nå er min terskel for å kaste opp utrolig høy ettersom det er det absolutt verste jeg vet.  :ler:

Likevel er da kvalmen stort sett til å leve med. Så skal ikke klage.

Sov godt, vennen. Får vel finne senga snart jeg også.  :Gjesp:

:klem:

gratulerer med 9 uker i dag!!!

:klem:

Takk!!!

Hurra for 9 uker!! :hoppe:

Håper du har det fint, smile!

Takk for det! Vet ikke helt hvor bra jeg har det skal jeg være ærlig.... :cry: Er så mye på jobben at jeg bare gruer meg til å gå dit, våkner om natta og tenker på jobben. I dag satte jeg meg bare ned og grein. Er så oppgitt over alt. Nesten så jeg håper legen vil sykemelde meg, selv om det er en stor nedtur for meg..... Så vi får se.... Men spiren klorer seg utrolig nok fast og det er jo helt utrolig!

Og heldigvis har jeg det helt topp hjemme og mannen er så snill om dagen!!!

Gratulerer med 9 uker! :blomst: Synes du det går fort eller seint? Jeg synes det har gått fort de to siste ukene, og det er bra. Blir godt å komme over 12ukers-"grensa". Men jammen godt det er noen måneder igjen. Bra kroppen er lagd slik at en har 9 måneder på å forberede seg.

:klem:

TAKK!!! Nja...den siste uken har gått fort men gleder meg VELDIG til å komme over 12 uker og ha fortalt det til alle. Godt det er noen måneder igjen ja. Føler meg langt i fra klar for å ha vår baby i armene nå. Men vi bare gleder oss da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor bra jeg har det skal jeg være ærlig.... :cry: Er så mye på jobben at jeg bare gruer meg til å gå dit, våkner om natta og tenker på jobben. I dag satte jeg meg bare ned og grein. Er så oppgitt over alt. Nesten så jeg håper legen vil sykemelde meg, selv om det er en stor nedtur for meg..... Så vi får se....

Nei men kjære deg da :klem:

Få deg sykemelding..

Du kan ikke gå rundt og ha det sånn! Første prioritering nå er deg selv og spiren!

Jeg har sakt det før, og jeg sier det igjen; jobbe kan du gjøre resten av livet.

Få deg time hos legen i morgen den dag!!! :fy_fy:

*streng*

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men kjære deg da :klem:

Få deg sykemelding..

Du kan ikke gå rundt og ha det sånn! Første prioritering nå er deg selv og spiren!

Jeg har sakt det før, og jeg sier det igjen; jobbe kan du gjøre resten av livet.

Få deg time hos legen i morgen den dag!!! :fy_fy:

*streng*

:klem: :klem:

Hør på Uri, mange kloke ord der!

Dere er jo gode også da! :klem: Jeg har time på mandag, til kontroll så nå har jeg lenge tenkt at jeg holder vel ut til da..... Og det skal jeg prøve. Lite tvilsomt at jeg får meg noe time før det (stengt fredag-ja, vi bor visst i utkant-strøk)

Det verste er at jeg blør litt, bare litt blod i utfloden hver dag. Har jo vært til lege for det, men han mente jeg hadde lett for det og kom til å gjøre det, men jeg liker det ikke allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. Skjønner godt at du bekymrer deg jeg.. Greit med kontroll til mandag så du får tatt det opp! Kanskje du blir sendt til UL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har jeg lyst til å bare koble ut. Har lyst til å besøke litt familie, dra på Ikea og ikke minst finne noen støvletter!!! Så får vi se hva jeg orker da.... Men føler av en eller annen grunn for en fornying!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da.. Skjønner godt at du bekymrer deg jeg.. Greit med kontroll til mandag så du får tatt det opp! Kanskje du blir sendt til UL??

Ja jeg håper det. Vi snakket jo litt om tidlig UL her tidligere så jeg tenkte uansett å ta det opp med legen slik situasjonen er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du skal til kontroll om kort tid! Da kan du ta opp de tingene som bekymrer deg.

Og det høres ut som at du er veldig sliten. Da er det som regel bare en sykemelding som hjelper. Det vet jeg alt om. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er jo gode også da! :klem: Jeg har time på mandag, til kontroll så nå har jeg lenge tenkt at jeg holder vel ut til da..... Og det skal jeg prøve. Lite tvilsomt at jeg får meg noe time før det (stengt fredag-ja, vi bor visst i utkant-strøk)

Det verste er at jeg blør litt, bare litt blod i utfloden hver dag. Har jo vært til lege for det, men han mente jeg hadde lett for det og kom til å gjøre det, men jeg liker det ikke allikevel.

Sørg nå for å snakke med legen om plagene dine da. Og ikke nøl med å be om sykemelding.

Når det er sakt, kan jeg jo fortelle at jeg og blødde da jeg gikk med eldstejenta.. I over 7 uker..Fikk tidlig UL, og der fikk vi se et lite hjerte.

Fikk beskjed om at sånnt kan forekomme.

Men det er klart det ikke er noe gøy. Man blir fort bekymret, og tanken på at der skal skje noe galt ligger og surrer i hodet 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du skal til kontroll om kort tid! Da kan du ta opp de tingene som bekymrer deg.

Og det høres ut som at du er veldig sliten. Da er det som regel bare en sykemelding som hjelper. Det vet jeg alt om. :Nikke:

Ja jeg er veldig sliten. Vet nok dessverre litt for mye om det med sykemelding jeg også. Derfor jeg ikke vil igjen! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, for det er IKKE gøy å være "syk." Likevel kan det fra mitt synspunkt virke som det vil være det beste for deg og babyen.

Men det vet jo legen så mye bedre enn meg. H*n finner sikkert en løsning, uansett hva det måtte bli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg nå for å snakke med legen om plagene dine da. Og ikke nøl med å be om sykemelding.

Når det er sakt, kan jeg jo fortelle at jeg og blødde da jeg gikk med eldstejenta.. I over 7 uker..Fikk tidlig UL, og der fikk vi se et lite hjerte.

Fikk beskjed om at sånnt kan forekomme.

Men det er klart det ikke er noe gøy. Man blir fort bekymret, og tanken på at der skal skje noe galt ligger og surrer i hodet 24/7.

Tror nok hun skriver ut sykemleding når hun får høre alt! Ja jeg har hørt det ikke er så unomalt å blø men det er ekkelt uansett. Vet liksom ikke hva som skjer og ihvertfall ikke siden det er første gangen. Jeg hadde nok vært lette om jeg hadd sett et hjerte slå! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...