Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Nå er det to som trenger næring ;)

Og husk det at nå kan du spise så mye du bare orker uten å måtte ha dårlig samvittighet.. :Hehe:

Nyt det- kos deg alt du bare orker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med strikkinga mi, jeg skjønner jo ikke sånne rare forkortelser i oppskriften.... Lurt av meg å starte på noe da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Flink du er du som strikker! Kunne godt ha lært meg å strikke gensre, bukser, votter m.m. Eneste jeg kan er å strikke skjeff. Kan ikke legge opp engang til meg selv.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg prøver jo så godt jeg kan da å strikke.... Men det går lettest i rett og vrangt men nå har jeg laget hull til de tovede tøflene jeg skal lage!!! :danse: Så nå er jeg litt stolt for det har jeg ikke fått til før. Fant en fin strikkeskole med tegninger og forklaringer på nett.

Nei jeg har ikke begynt med babytøy enda, kanskje etter jul når alle julegaver er unnagjort??? ( Hvis jeg klarer å vente)

Jeg strikket forresten et babyteppe i natur for et par år siden til noen venner men det ble litt ujevnt til å gi bort men fullt brukbart til oss!!!

Tenker en viss bestemor strikker alt jeg vil ha på bestilling pluss litt til! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er fiskegratengen i ovnen! Må begynne å spise litt mer fisk enn annenhver mnd.... :sjenert: Men det er bare halvfabrikata da Daria. Ikke alle som kan diske opp med hjemmelaget.(eller iallefall orker det....) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Men fortsatt er det vel enklere å kjøpe ferdig på butikken??? Jeg liker jo ikke når det blir for mye fiskesmak, så da passer det meg bra med sånne utvannede :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Mannen kommenterte nettopp at jeg har begynt å få mage. Tenkte jeg skulle forklare at det er jo bare at jeg er oppblåst og fortelle fra noe jeg har lest, men nei "hjelper ikke hva du har lest, du har jo mage" :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Han har jo et poeng da -er faktisk magen synlig, så hjelper det ikke å si "nei, den er bare oppblåst", de4n er likefullt synlig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det tid før å gjøre siste innsats i hagen for 2006

Nå har jeg gjort en times hagearbeid og det er minst en igjen enda! Og da har jeg ikke medberegnet raking av løv... Men jeg er fornøyd med det jeg har gjort og det synes!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til jul jeg nå!!! Har plutselig oppdaget at det ikke er så mange uker til vi skal dra fram adventslysa :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh- det har vært så godt å slappe av hjemme nå et par dager. Har virkelig trengt det kjenner jeg! Tenk om jeg kunne jobba 60-70% og tjent som i 100%.... Det hadde passet meg bra så hadde det vært tid til kos og ha orden i heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Gleder meg masse til jula jeg å!! Det er så koselig og trivelig i jula :) Jeg liker enda å få pakker jeg da.. spesielt fra sambo for han forteller aldri hva han kjøper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...