Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Gleder meg masse til jula jeg å!! Det er så koselig og trivelig i jula :)  Jeg liker enda å få pakker jeg da.. spesielt fra sambo for han forteller aldri hva han kjøper ;)

Ja jula er ei fin tid når det er mørkt og kaldt ellers. Det hender mannen avslører seg selv ang. pakker. Han har vanskelig for å holde på ting!!!! :ler:

Hvordan gikk det med deg i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I dag skal jeg blir rik, har tippet extra, inspirert av mamma! :ler:

Skal krysse fingre for deg. :)

Forøvrig hørtes det godt ut med fårikål. Namnam.

Jeg sitter på jobb med ei pakke tørre mariekjeks. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si gjerne ifra hvis du har litt fårikål til overs. Det er knallgodt! :sikle:

Det nærmer seg jul og, ja. To måneder igjen. Det blir koselig. Julestjerner i vinduene, julemusikk, levende lys... Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingre for deg.  :)

Forøvrig hørtes det godt ut med fårikål. Namnam.

Jeg sitter på jobb med ei pakke tørre mariekjeks.  :ler:

Joda, der er vel egentlig ikke så stor sjanse for å vinne! :ler: Artig allikevel! Fårikål var godt ja, slenger over litt rester jeg:::

Si gjerne ifra hvis du har litt fårikål til overs. Det er knallgodt!  :sikle:

Det nærmer seg jul og, ja. To måneder igjen. Det blir koselig. Julestjerner i vinduene, julemusikk, levende lys... Gleder meg!

Så hyggelig med besøk! Nå ble jeg glad!

*Slenger over resten av fårikålen* (spørs om mannen blir glad, han skulle ha det til lunsj! :ler:

To måneder ja! Det går råfort!!! Litt for fort som vanlig sikkert.... :sjenert: Og om en drøy måndte er det advent. Det synes jeg er en hyggelig tid også! :hoppe:

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har faktisk den verste trøttheten gitt seg og det har vært godt! Sover en god del men klarer iallefall å holde meg våken hele kvelden nå i forhold til før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bonderomantikk!!! :hjerter_rundt:

Merker jeg er glad jeg er ferdig med den nyforelskelsen jeg. De fomler og stutrer og det er jo litt slitsomt! Fornøyd med mannen jeg har jeg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

grattis med 8 uker! :hoppe: :hoppe:

føles som en evighet til jeg er 8 uker... -og så er det enda en evighet til 12 uker...

:sjenert:

:ler:

det er litt pinlig med den fomlingen på bonderomantikk, ja... jeg må snu meg bort noen ganger, jeg :ler: men jeg må jo se på også, det er jo så kos :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm...  :sjenert:  Ble så ivrig med den der hoppinga at jeg helt glemte å si

Grattis med 8 uker

:ler: Takk ;)

grattis med 8 uker! :hoppe: :hoppe:

føles som en evighet til jeg er 8 uker... -og så er det enda en evighet til 12 uker...

:sjenert:

:ler:

det er litt pinlig med den fomlingen på bonderomantikk, ja... jeg må snu meg bort noen ganger, jeg  :ler: men jeg må jo se på også, det er jo så kos  :hjerter:

Jeg følte også at det var en evighet til jeg var der når jeg lete om andre men det har gått styggfort!!! 12 uker føler jeg også er en stund til..... Men hvis det går like fort så raser nok disse ukene også avgårde.

Bonderomantikk er veldig kos ja! Hyggelig reality-tv!

Hurra for åtte uker!

Bonderomantikk er koselig det. Man trenger ikke konse i det hele tatt for å se på :)

Takk:) :hoppe:

Veldig koselig serie ja! Sett på alle jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...