Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg godt, for det er IKKE gøy å være "syk." Likevel kan det fra mitt synspunkt virke som det vil være det beste for deg og babyen.

Men det vet jo legen så mye bedre enn meg. H*n finner sikkert en løsning, uansett hva det måtte bli. :)

Det er nok best for oss begge ja. Jeg sliter nok litt med at jeg ikke vil bli sett på som hun som bare sykemelder seg i hytt og pine.... Men jeg har jo vært syk som du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neppe det er noen som ser på deg som det. En kollega av meg har vært sykemeldt flere ganger på kort tid, noen ganger langvarig. Og vi ser ikke på henne som "den som sykemelder seg for hver minste ting" i det hele tatt. Er man syk, så er man syk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg liker det ikke i det hele tatt. Når jeg hører de andre snakker om andre på det området på jobben tenker jeg de snakker om meg også, men jeg vet ikke altså.

OI! :overrasket: klokka er over halv elleve.... :( Er vel på tide å legge seg hvis jeg skal holde ut morgendagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natti natt.. Håper du får deg en god natt søvn, og husk på å ta vare på deg selv i morgen på jobb, ikke stress og sett deg heller ned en gang for mye enn for lite :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått mus i kjøkkenskapet igjen!!! :cry: Hvorfor må alt skje nå????

Må nesten le litt selv om det ikke er noe morsomt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg visst ikke fått skrivd noe, hmmm...

Lege til mandag og sykemelding høres ut som en god plan :Nikke: Når man våkner om natten og gruer seg for jobb, og det skjer gjentagende over lengre tid, så er det noe som ikke stemmer, og da må man ta tak i det. Og om det for deg er en sykemeldig, bare for å få luftet deg litt, så synes jeg det høres fornuftig ut. Been there, done that...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hilsninger! :klem:

Nå blir det fiskeboller til middag! :sikle:

Skulle liksom tidlig hjem fra jobb i dag jeg..... Har hatt en mye bedre dag på mange måter i dag. Har fått snakket med en kollega og fortalte henne at jeg var gravid midt opp i alt dette. (problemet fra før vet hun om) Det var godt. Det er ikke bare jeg som sliter om dagen! Men hun rådet meg også til å være forsiktig. Godt å lufte seg.

Så nå har jeg bestemt meg å kreve sykemelding, om ikke fullt så en dag eller to i uka. Og jeg kjenner at jeg allerede gleder meg til det!

Men situasjonen på jobben blir jo ikke noe bedre om jeg sykemleder meg...Straks verre..... Huff, jaja. Jeg får vel være litt egoistisk.

Men nå skriker fiskebollene! (i brent saus :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørtes godt ut. Jeg har akkurat vært på kafe og skulle drikke kakao med krem, men fikk regelrett smeltet sjokolade.

Ble litt for mye av det gode. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan bli kvalmt. Jeg holder meg til pulverblanding i vann. Enkelt og greit!

Men nå er det tid for senga slik at jeg kan stå opp til fredag og nært helg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...