Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Tenkte på det da jeg gikk fra bussen i stad jeg også. At neste sommer kan jeg ikke lengre ta snarveien med trapper, men må gå rundt istedet. Utrolig deilig med sommerbarn ja. Det blir fint. :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :klem:

Tretti uker høres mye kortere ut enn noen måneder... Snodig tanke. Ti uker er fint. HVis alt stemmer, er jeg elleve uker i morgen. Blir litt sikrere hele tiden. Tida går fort, da. Plutselig er det sommer og et sprell levende bittelite vesen i stua til noen og enhver her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er du 11 uker alt du. Tenker at du er kortere, men det er jo bare fordi at du testet positivt så sent.

Du er akkurat en uke lengre enn meg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Huff...... Er ikke så veldig gøy å ta en sånn avgjørelse men det er nok det mest riktige nå. Går bra med hun som ble bitt (ikke alvorlig altså) men vi synes det er uforsvarlig å ha. Men søte, gode bikkja vår da!!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte hun gjøre dette nå da????? og jeg er hjemme alene....Venter mannen snart heldigvis, men han er nok heller ikke høy i hatten :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da.. Var det provosert eller uprovosert???

:klem:

Det var uprovosert. Kunne ikke ant at det hadde skjedd! :cry:

Det er bare nervøsbiting så vi vet at hun aldri ville bitt ihjel noen for hun tar et "enkelt" jafs så løper hun unna for hun blir redd. Har skjedd før men ikke på denne måten her. Før har hun bare lagt munnen over og sldri blitt sår eller noe.... :cry:

Det verste er at vi er uenige i om vi må avlive henne. Trodde aldri jeg skullle bli så glad i en hund. Hører om andre som sliter når de må avlive henne men det tenkte jeg liksom skulle gå bra.... Hm, det gjør visst ikke det. Jeg bare griner når jeg forteller om det jo. Det har nok vært ungen vår lenge siden vi har ventet så mange år med å få ordentlig baby..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en trist nyhet:

Jeg har blødd i dag! Masse! Så jeg er nok dessverre redd det ikke er noe liv der lenger.... :cry:

Var på legevakten, 4 timer kø og bare mulig de tok en GU. Siden jeg har time hos fastlege i morra venter jeg til da. De kom ikke til å finne ut noe allikvel i kveld sa de. Ikke tilbydde de meg UL heller selv om jeg spurte.....

Huff.... nå begynner jeg å bli lei av alt mulig dritt!!!!! :sur:

Jeg som trodde at jeg kunne begynne å slappe av nå :cry:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:( Huff da... Blir bra å få ett endelig svar allerede i mårra, så du slipper å lure så fælt på den blødningen..

Jeg vet det er vondt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper virkelig det går bra, Smile! Så kjedelig å høre, og utrolig frusrerende at de ikke vil gjøre noe, eller undersøke noe, på legevakta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...