Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Var på en restaurant der de hadde som regel at de ikke serverte brus. Egentlig bare vin. Det var enkelt som gravid. Fikk heldigvis litt saft. Så da setter jeg stor pris på melkesjokoladen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på en restaurant der de hadde som regel at de ikke serverte brus. Egentlig bare vin.

Seriøst? :overrasket: Da hadde jeg blitt sint, selv om jeg ikke er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Så herlige og gode og fantastiske nyheter!!! :legrine: Ja, dette må dere feire skikkelig. :klem:

(Skam på legene som ikke kunne tatt en UL straks og fått bekreftet at lille spiren var ok mye tidligere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sitter og ser på de to som drikker vin*.

Noen som har sjampanjebrus? Solbærsaft? Eplenektar? Noe som kan ligne? Et høyt stettglass, så er alt bare bra...

Sjokolade, kanskje?

Sjokoalde har vi, kjøpte sånn sesongens eplejuice i dag, rabarbra-saft fra Askim bærpresseri :sikle: og litt farris! Noe mer??? :tommel:

Her har vi  bare vin og jæger..

:sjarmor:

:ler:

Ok, og en liten melkesjokolade..

Og en stor pose smash og M&M's. SKal jeg forresten bake en brownie også???

Nei fillern, skal jo være helt i ro jeg! :ler: Har litt overskudd merker jeg!

Jaaaaaa!!!!  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Så herlige og gode og fantastiske nyheter!!!  :legrine: Ja, dette må dere feire skikkelig.  :klem:

(Skam på legene som ikke kunne tatt en UL straks og fått bekreftet at lille spiren var ok mye tidligere)

Ja det er fantastisk herlig! Vi går bare rundt og smiler her. Så nå har vi ringt oldemor! Hun ble veldig glad!

Huff- ja det var et grusomt døgn å vente sånn!!! Vi var jo HELT sikre på at det var over. Grusom følelse! Men det orker jeg ikke tenke på nå! Nå er alt bare glede!!!!

Og i morra er det 11 uker!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine::grine::legrine:

Jeg er så utrolig glad på deres veiene. Sa fantastisk :legrine:

Det må være en helt ubeskrivelig følelse når du har forberedt deg på det værste og så står alt bra til.

Fant legene noen forklaring på blødningen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine:  :grine:  :legrine:

Jeg er så utrolig glad på deres veiene. Sa fantastisk  :legrine:

Det må være en helt ubeskrivelig følelse når du har forberedt deg på det værste og så står alt bra til.

Fant legene noen forklaring på blødningen?

:klem:

Ja det er helt ubeskrivelig!!! Og vi var HELT sikre på at det ikke var noe.

Jeg blør fra livmorhalstappen, noe som ikke er uvnalig, men jeg blør litt mer enn vanlig. Dermed er det ikke noe fare for den lille. Den bare koser seg!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle det teiteste av det teiteste: Etter at vi alle hadde sett liv på skjermen og vi hadde tørket tårer og jubleropene hadde lagt seg mestrer legen å spørre helt alvorlig: ønsker dere å beholde barnet?? :overrasket:

HVOR ER ANTENNENE????????? :frustrert::kjempesinna::sinna: Dritt-Europeer! Han har ingen ting med å være lege!!!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ren frustrasjon i går slettet jeg tickeren min og signaturen min.... :sjenert: Jaja...jeg får vel nok en gang streve og prøve å få det til igjen..... :klø:

Var ganske så hellig overbevist jeg ja!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det til! :danse:

Nå skal jeg legge meg i rent sengetøy og i min egen seng. Den er bare best! Hvofor påstår alle andre at deres seng er best??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle det teiteste av det teiteste: Etter at vi alle hadde sett liv på skjermen og vi hadde tørket tårer og jubleropene hadde lagt seg mestrer legen å spørre helt alvorlig: ønsker dere å beholde barnet?? :overrasket:

HVOR ER ANTENNENE?????????  :frustrert:  :kjempesinna:  :sinna:  Dritt-Europeer! Han har ingen ting med å være lege!!!!! :frustrert:

:overrasket::frustrert: Litt sosial intelligens pleier å være kjekt å ha -også for leger, har jeg hørt...

Er du forresten sykemeldt nå, eller kan du styre rundt som vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:  :frustrert:  Litt sosial intelligens pleier å være kjekt å ha -også for leger, har jeg hørt...

Er du forresten sykemeldt nå, eller kan du styre rundt som vanlig?

Ja, nå må jeg bare le av den teite legen, men jeg gjorde ikke det da!

Ja er sykemeldt og må ta det helt med ro i noen dager. Får ikke tusle meg en tur ut en gang så det kan bli mye kg-tid!! :ler:

edit:trykkleif

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Men nå orker jeg ikke sitte her lenger. Får slukke lyset, gå i blinde på badet og stupe i seng så slipper jeg se rotet! :ler:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle det teiteste av det teiteste: Etter at vi alle hadde sett liv på skjermen og vi hadde tørket tårer og jubleropene hadde lagt seg mestrer legen å spørre helt alvorlig: ønsker dere å beholde barnet?? :overrasket:

HVOR ER ANTENNENE?????????  :frustrert:  :kjempesinna:  :sinna:  Dritt-Europeer! Han har ingen ting med å være lege!!!!! :frustrert:

:overrasket:

Herlighet for et spørsmål da.. *rister oppgitt på hodet*

Nå skal jeg og sove!

Natti natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...