Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men.. Jeg må si jeg likte kombivogn.. Kjempegreit iom at vi brukte sikkerhetsnett i bilen, så etter å ha gått tur, og bebissen sov i vogna, var det bare å slenge bagen med bebissen oppi- feste den og kjøre avgårde.. Nå er det vel ikke lov å bruke sikkerhetsnett til bil lengre? :klø:

Uansett syntes jeg det var greit da (med kombi), for jentene vårs ble født om sommeren, og dermed sånn halvstore til å sitte litt oppe når vinteren kom, og da var "sportsdelen" god å ha.. Jeg syntes den var lunere enn en tralle til så liten baby..

MEN, nå har jo utviklinga av triller og eksplodert, og det er stor forskjell på da vi kjøpte og nå. 

Det med komivogn og, er at den er lengre.. Var hvertfall sånn før.. Så vi fikk brukt bagen ganske lenge..

Uansett er jo det med vogn smak og behag.. Men jeg hadde nok valgt kombivogn i  dag og..

Tror vi går for kombi vi også, nettopp pga av det du sa med at det er så lettvindt med bagen. Vi får jo også sommerbarn så det er sikkert mer lunt med den sportsdelen. Men nå skal jeg først høre med venninna mi om jeg får overta den. Eneste minus jeg tenker med kombi er at den er stor og tung?? Men den er kanskej ikke det... :klø: Må vel prøvetrille litt før vi bestemmer oss!

Så gøy da!  :) Litt rart og, sikkert, at alle vet det snart. Vi tenker å si det til søsknene mine på slutten av denne måneden. Ellers, så er det bare foreldrene våre + noen venner som vet.

Klarer dere å vente så lenge??? :overrasket: Men tror du ikke magen din synes veldig godt da??? Ikke så lett å skjule det nå synes jeg, iallefall på kvelden.

Hei vennen. Glad jeg har vært bortreist og sluppet dramatikken rundt deg de siste dagene... Så var jeg heller så heldig at jeg fikk komme hjem til de gode nyhetene.  :klem:

Nei en skal være glad en slipper sånn dramatikk. Det var helt grusomt!!!! Men alldeles fantastisk å se den lille sprelle!!!! :hjerter: *gleder meg til juni*

Ser du har beveget det ut i barnevognjungelen. Ikke lett å bli klok på alt som finnes der ute, jeg rakk å se litt selv men kom vel fram til at jeg rett og slett burde gå i ulike butikker og se litt selv. Lykke til ihvertfall.

Så godt at alt stod bra til med spiren din. For en tåpelig kommentar fra den legen.... :roll: Du får være flink jente og ta det med ro så stopper nok blødningen opp snart.

:klem:

Tror ikke barnevogn er bestemt på en dag nei! Ei jeg kjenner måtte kjøpe ny barnevogn til nr to for hun hadde kjøpt seg ny dyr jakke som skulle matche vogna! :kvalm:

Håper det stopper snart ja... Men det har vel egentlig bare begynt på igjen! :(

håper du har det fint i dag, smilevenn!!

ønsker deg en finfin fredag!

:klem:

Takk i lige måde! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::kjempesinna:

Mannen kom nå og fortalte at han skulle bort i kveld!!!! Idiot! Han kunne sagt fra for lenge siden.... Så da blir jeg sittende her alene da. Jeg ble nok litt irritert og da klarte han å trøkke ut av seg ting han absolutt ikke burde sagt. Hva skjer??? Han har jo vært verdens snilleste mann i hele høst, rett og slett en drømmemann. Men når han er sånn kan han likesågodt være borte! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke barnevogn er bestemt på en dag nei! Ei jeg kjenner måtte kjøpe ny barnevogn til nr to for hun hadde kjøpt seg ny dyr jakke som skulle matche vogna! :kvalm:

:overrasket: Seriøst?! *rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var seriøst fortalt iallefall. Og det overrasket meg ikke, når det gjaldt henne. Må bare le av det, men kan lure på hvor vår materialisme skal ende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi går for kombi vi også, nettopp pga av det du sa med at det er så lettvindt med bagen. Vi får jo også sommerbarn så det er sikkert mer lunt med den sportsdelen. Men nå skal jeg først høre med venninna mi om jeg får overta den. Eneste minus jeg tenker med kombi er at den er stor og tung?? Men den er kanskej ikke det... :klø: Må vel prøvetrille litt før vi bestemmer oss!

Vi kjøpte med aluminiums understell, så den var kjempe lett.

Du kan jo høre med venninna de hva slags understell der er på vogna ;)

På vårs var der et lite klistermerke som der sto "alu" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke barnevogn er bestemt på en dag nei! Ei jeg kjenner måtte kjøpe ny barnevogn til nr to for hun hadde kjøpt seg ny dyr jakke som skulle matche vogna! :kvalm:

:overrasket:

Herlighet da :roll:

Det var det siste jeg hadde komt på å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::kjempesinna:

Mannen kom nå og fortalte at han skulle bort i kveld!!!! Idiot! Han kunne sagt fra for lenge siden.... Så da blir jeg sittende her alene da. Jeg ble nok litt irritert og da klarte han å trøkke ut av seg ting han absolutt ikke burde sagt. Hva skjer??? Han har jo vært verdens snilleste mann i hele høst, rett og slett en drømmemann. Men når han er sånn kan han likesågodt være borte!  :sinna:

:troest: Kos deg hjemme med tv og noe godt du, så kan menn være menn. Innimellom er de faktisk mer til irritasjon enn til glede. :frustrert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke bra ut. Du får gjøre som Frida sa, og kose deg hjemme. Sjokolade, kakao, varmt pledd, film... Mye som er bedre enn en sint mann.

Jakke som matcher barnevogna? Nå har jeg hørt det og. Ikke for det - har jo hørt om de som må ha på babyen sokker som matcher sengetøyet i vogga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Kos deg hjemme med tv og noe godt du, så kan menn være menn. Innimellom er de faktisk mer til irritasjon enn til glede.  :frustrert:

:klem:

Ja det blir nok kos på meg ja!!! :sjarmor: Egenltlig likeså greit som du sier. Kanskje greit at han drar ut med gutta istedet selv om jeg synes det er dårlig gjort å ikke si fra. :sinna:

Hørtes ikke bra ut. Du får gjøre som Frida sa, og kose deg hjemme. Sjokolade, kakao, varmt pledd, film... Mye som er bedre enn en sint mann.

Jakke som matcher barnevogna? Nå har jeg hørt det og. Ikke for det - har jo hørt om de som må ha på babyen sokker som matcher sengetøyet i vogga.

Jepp, vet jeg har litt godt i skapet så har jeg den nye dvd'n om da vinci koden. Ellers er fredag en grei tv-kveld og kanskje kg-kveld???

Sokker som matcher sengetøyet?????? :overrasket::ler: Hvis jeg noe gang er i nærheten av noe sånt håper jeg inderlig mine pårørende ser sin plikt til å dunke meg hardt, hardt, hardt!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte med aluminiums understell, så den var kjempe lett.

Du kan jo høre med venninna de hva slags understell der er på vogna ;)

På vårs var der et lite klistermerke som der sto "alu" på.

Er helt sikkert alu understell for den er vel fra i fjor eller mulig fra 2004. Det er med lufthjul og alt så jeg regner med det. Var alreit den altså. Men hun vet jo ikke at jeg er gravid enda så jeg må vel si det først. Fikk bare beskjed om å si fra hvis jeg ville ha vogna ;)

DaVinci koden er knall bra :tommel: så da er du hvertfall sikra deg god underholdning for kvelden ;)

Så bra!! Har lest boken. Var veldig bra og spesiell den også!! Da gleder jeg meg til å se filmen når det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hørt det, håper ikke jeg blir det da!

Nå er det ca. 1 time siden vi spiste mat og magen min småskriker etter mat igjen! :overrasket: Er dette normalt??? Dog spiste jeg meg ikke så mett at jeg var helt stappa men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen forventninger i det hele tatt til filmen, har ikke lest boka, hadde heller ikke hørt noe særlig om den.. Og da vi og et vennepar skulle på kino, og de forelo den, ble jeg ganske småsur og hadde lite lyst å se den, alle de andre ville.

Den som kom ut av kinoen og var strålende fornøyd var meg, mens de andre var småsure og klagde på filmen og skulle hvertfall IKKE se den igjen..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, i lige måde Burpen!

Til nå er helga ganske så avslappende. Godt! Nå har jeg fått bært en bøtte med vann på stua så nå skal jeg ta en liten sveip med støvkluten. Helt rolig altså!!! ;) Orker ikke se på det laget som ligger her! Ellers er det lite planer. Håper jeg slipper å ha det sånn i drøye 6 mnd til.... Men jeg skal ikke klage, jeg er jo helt frisk :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...