Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

:danse:

Endelig har jeg surret meg til å starte graviditetsdagbok!!!!

Og jeg er jo vanvittig heldig som er gravid synes jeg! Vi venter altså en liten i begynnelsen av juni. Min termin er 1.juni så får vi se om den blir noe endret etterhvert! Jeg er i dag 7+4

:velkommen: til å skravle med meg til alle døgnets tider og alle mulige tenkelige tema! Og selv om dette er en graviditetsdagbok håper jeg det blir heftige diskusjoner om andre ting også!

Slå deg løs!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg rakk det :ler:

Blir spennende å følge videre, selv jeg nok kommer til å ta meg mest av de mindre gravid-relaterte temaene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge videre, selv jeg nok kommer til å ta meg mest av de mindre gravid-relaterte temaene... ;)

Godt du er med allikevel! Trenger virkelig å prate om andre ting også!!! Jeg tar nok litt av herinne men vil ikke si jeg er så opphengt ellers, og det synes jeg er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så rart om man blir litt enspora innimellom -er jo tross alt noe ganske utrolig som er i ferd med å skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjønte jeg ingenting. Fant deg ikke igjen i innleggslista mi, men du hadde heldigvis link i signaturen din. Gratulerer med ny dagbok! Så fint med en så hyggelig person i nabolaget!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så rart om man blir litt enspora innimellom -er jo tross alt noe ganske utrolig som er i ferd med å skje :)

Sant det, det er jo helt vanvittig!

Nå skjønte jeg ingenting. Fant deg ikke igjen i innleggslista mi, men du hadde heldigvis link i signaturen din. Gratulerer med ny dagbok! Så fint med en så hyggelig person i nabolaget!

:klem:

Så bra du fant meg da! Og hyggelig med besøk!!!

Gratulerer med ny dagbok og som gravid!! :hoppe:

Takk, takk! Dette er spennende!

Grattis med bok og med spire i magen! :blomst:

Takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det meg som er så flink til å skjule ting da.... Var innom sjefen med sykemelding( for noen dager) og hun skjønte jo alt enda jeg ikke sa en døyt.... Hun kjenner meg kanskje for godt :sjenert:

Men jeg har jo ikke fortalt noen i familiene våre enda, også vet sjefen min det! :overrasket: Synes det går litt i feil rekkefølge her altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny dagbok. :)

Ble en smule forvirret jeg også når jeg ikke fant deg på mine innlegg, men så fant jeg boka i signaturen din.

Ha en super dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg spist 3 brødskiver med grovt hjembakt brød og jeg er fortsatt veldig sulten! Hvordan skal dette ende???? :overrasket: Til vanlig spiser jeg en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...