Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

grattis med 8 uker! :hoppe: :hoppe:

føles som en evighet til jeg er 8 uker... -og så er det enda en evighet til 12 uker...

:sjenert:

:ler:

det er litt pinlig med den fomlingen på bonderomantikk, ja... jeg må snu meg bort noen ganger, jeg  :ler: men jeg må jo se på også, det er jo så kos  :hjerter:

Glemte å si :velkommen: til dagboka mi!!!! Koselig at du stikker innom! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følte også at det var en evighet til jeg var der når jeg lete om andre men det har gått styggfort!!! 12 uker føler jeg også er en stund til..... Men hvis det går like fort så raser nok disse ukene også avgårde.

da håper jeg det går fort for meg også! men foreløpig har jeg jo bare visst om denne lille saken i ca 48 timer... og de 48 timene har ikke akkurat gått fort :sjenert:

Glemte å si :velkommen: til dagboka mi!!!! Koselig at du stikker innom! :kose:

tusen takk for det! jeg stikker nok innom flere ganger skal du se!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker på vei? Gratulerer! :hoppe: Hvordan synes du dagene går?

Dagene går kjempebra men litt sakte! :ler: Jeg er i veldig bra form og har ingen ting å klage på. Jeg er kjempeheldig.

Men jeg tok noen magebilder jeg også i sted, inspirert av deg, og jammen er det sant som mannen sier, jeg har fått mage. Jeg har jo kjent det litt selv også men trodde ikke det syntes så godt!

Er ikke det litt vel tidlig da? Nå føler jeg meg ikke så oppblåst lenger og nederst er jeg ganske hard og buksene begynner å bli trange og bare sklir ned. Det er liskom annen mage nå enn den var for noen uker siden.

Synes det er tidlig jeg.....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da håper jeg det går fort for meg også! men foreløpig har jeg jo bare visst om denne lille saken i ca 48 timer... og de 48 timene har ikke akkurat gått fort  :sjenert:

tusen takk for det! jeg stikker nok innom flere ganger skal du se!

:klem:

:ler: Ja og de første dagene virker jo alt bare totalt fjernt!

Du må gjerne stikke innom ja! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns liksom magen har endret seg litt selv, ikke større, bare annerledes, men så har jeg litt polstring, så den blir vel ikke kjempehard med en gang, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 8 uker. :)

Jeg er 8 uker på fredag. Tenk at det snart er 4 uker siden jeg testet positivt!?

Synes tiden går fort jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for første gang! :) Gratulerer med graviditeten! :blomst:

Det er så gøy å lese her! Kjenner meg igjen i så masse av det du skriver. Men så er vi jo ca like langt, og. Blir gøy å gå gravide sammen!

Jeg er 9+3 i dag. Vi skal på ultralyd 1. nov. Har dere bestilt tidlig ultralyd, eller klarer dere å vente til den vanlige i uke 18? :) Jeg hakke sjangs å vente så lenge, altså. Alt for utålmodig. Gleder oss skikkelig til å se den lille krabaten. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så bra at dere synes tiden går fort - da øyner jeg et håp jeg også :ler:

:bukke: tusen takk til Daria for gratulasjonen! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns liksom magen har endret seg litt selv, ikke større, bare annerledes, men så har jeg litt polstring, så den blir vel ikke kjempehard med en gang, tenker jeg.

Ja ett eller annet holder på å skje iallefall. Nå er den store buksa som jeg alltid har måttet ha belte på trang i livet! :overrasket:

Grattis med 8 uker.  :)

Jeg er 8 uker på fredag. Tenk at det snart er 4 uker siden jeg testet positivt!?

Synes tiden går fort jeg...

Takk! :klem: Tiden går forsåvidt fort ja. Begynner å bli noen uker vi har visst det nå ja. :hoppe:

Innom for første gang!  :) Gratulerer med graviditeten! :blomst:

Det er så gøy å lese her! Kjenner meg igjen i så masse av det du skriver. Men så er vi jo ca like langt, og. Blir gøy å gå gravide sammen!

Jeg er 9+3 i dag. Vi skal på ultralyd 1. nov. Har dere bestilt tidlig ultralyd, eller klarer dere å vente til den vanlige i uke 18?  :) Jeg hakke sjangs å vente så lenge, altså. Alt for utålmodig. Gleder oss skikkelig til å se den lille krabaten. :hjerter:

:velkommen: og takk i lige måde! Blir spennende å følge hverandre ja. Er så gøy når vi kan spørre om alt og sammenligne så tidlig!!! Vi har ikke bestilt ekstra UL nei. Har ikke tenkt på det en gang jeg.... Så da blir det nok ca. uke 18. Det blir en fin julepresang!!!(tror det er rundt julaften) Hva koster å bestille ekstra da???

Innom og :hoppe: :hoppe: for åtte uker!

:hoppe: med deg jeg!!! ;)

det er så bra at dere synes tiden går fort - da øyner jeg et håp jeg også  :ler:

:klem:

Joda. På en måte synes jeg tiden går fort men samtidig veldig sakte..... Vil gjerne være langt nok på vei til å fortelle ALLE det, og langt nok på vei til at det er litt sikrere ift SA. Men jeg tipper det raser avgårde jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

føler fortsatt at magen har blitt usedvanlig stor de siste dagene... Lurer så fælt på om dette er normalt. Fikk høre av en venn i dag(som vet at jeg er gravid) at det vises veldig godt på meg.... :klø: Hvordan ser folk det, da mente han ikke bare magen. Tror dette er sånn mannfolkinnstinkt.... De snakker om blikk, holdning og blikk... Pussig. Mannen sier det samme.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min, som har jobbet på et par kvinnedominerte arbeidsplasser, sier det samme -han så det ofte før sine kvinnelige kollegaer, og det var visst noe med holdning og måten de gikk på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faren min, som har jobbet på et par kvinnedominerte arbeidsplasser, sier det samme -han så det ofte før sine kvinnelige kollegaer, og det var visst noe med holdning og måten de gikk på...

Ja jeg fatter ikke! Dette har jeg hørt fra flere! Nesten så jeg ikke tør vise meg blandt mannfolk vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene mine strammer litt også, men det er nok mest luft... :sjenert:

Satser på det hvertfall. Enig med deg at magen gjerne kunne ha ventet på seg litt.

Har også hørt at enkelte mener de kan se at kvinner er gravide. Gravide har jo ofte en slags glød, men ikke så tidlig som vi er vel? :klø:

Føler ikke akkurat at jeg har noe annet blikk eller forandret holdning eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine bukser strammer ikke ennå, men det er kanskje ikke så rart :ler:

da en venninne av meg gikk gravid sa hun at det var veldig irriterende at det eneste stedet du la på deg før de magiske 12 ukene var magen. -og det var ikke gravidmage, det var mer "fleskemage" :ler:

så jeg tror det er helt normalt om buskene strammer litt etterhvert....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine bukser strammer ikke ennå, men det er kanskje ikke så rart  :ler:

da en venninne av meg gikk gravid sa hun at det var veldig irriterende at det eneste stedet du la på deg før de magiske 12 ukene var magen. -og det var ikke gravidmage,  det var mer "fleskemage"  :ler:

så jeg tror det er helt normalt om buskene strammer litt etterhvert....

:klem:

Ja, det er fleskemagen som har ankommet her også. Ikke for at det var noe vaskebrett der før heller akkurat... :sjenert:

Kjenner at jeg er litt ukomfortabel med å skulle bli tjukkabolla jeg. :forvirret:

Men nå er det ingen vei tilbake, så får jeg heller gjøre en innsats for at kiloene skal forsvinne raskt igjen etter at smurfen har kommet ut. :ler:

Er litt ukomfortabel med at noen skal ut gjennom der(!) :overrasket: også egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...